Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - «Reabilitarea sistemului de termoficare din Municipiul Suceava, aferent Punct Termic Hotel(lot nr.1) si Punct Termic Tudor Vladimirescu(lot nr.2)


Anunt de participare numarul 52739/19.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Suceava
Adresa postala: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Luminita Chiru, Tel.0230-212696, interior 167, Email: [email protected], Fax: 0230-520593, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
«Reabilitarea sistemului de termoficare din Municipiul Suceava, aferent Punct Termic Hotel(lot nr.1) si Punct Termic Tudor Vladimirescu(lot nr.2)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Suceava, in locatiile mentionate in Caietul de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
«Reabilitarea sistemului de termoficare din Municipiul Suceava, aferent Punct Termic Hotel(lot nr.1) si Punct Termic Tudor Vladimirescu(lot nr.2)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232140-5 - Conducte de incalzire urbana (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
«Reabilitarea sistemului de termoficare din Municipiul Suceava, aferent Punct Termic Hotel(lot nr.1) si Punct Termic Tudor Vladimirescu(lot nr.2)
Valoarea estimata fara TVA: 4, 488, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
80 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in cuantum de :35.000 lei pentru LOTUL 1;50.000 lei pentru LOTUL 2.Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
eligibilitatea-form 12A, DECL PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA-FORM 12C, DECL PRIVIND NEANCADRAREA IN PREV ART 181 DIN OUG 34/2006-FORM. 12B CERTIF FISCALE PRIVIND PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR, CERTIF CONSTATATOR EMIS DE ORC,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1COMPLETARE RORM 2 CU DECLARAREA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3ANI
2 PREZENTAREA ULTIMULUI BILANT CONTABIL
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA MEDIE DE AFACERI TREBUIE SA FIE MAI MARE DE 2000000 LEI PT. LOT 1 SI 3000000 LEI PT.LOT 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA CU PRINCIPALELE LUCRARI SIMILARE DIN ULTIMII 5 ANI, LISTA CU PERSONALUL RESPONSABIL CU EXECUTIA LUCRARILOR, LISTA DE UTILAJE, CERTIFICAT ISO 9001, CERTIFICAT ISO 14001, CERTIFICAT OHSAS 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CEL PUTIN UN CONTRACT SIMILAR INDEPLINIT CU VALOARE MAI MARE DE: 600000 LEI PT. LOT 1 SI 800000 LEI PT. LOT 2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: DOC DE ATRIBUIRE SE OBTINE DE LA SEDIUL PRIMARIEI MUN SUCEAVA-COMP ACH. PUBLICE.C/V DOC. DE ATRIB SE ACHITA LA CASIERIA PRIMARIEI.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.06.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2008 14:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI MUN. SUCEAVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Suceava-Sectia contencios Administrativ
Adresa postala: str Stefan cel Mare, nr 62, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/216321, Email: [email protected], Fax: 0230/524022
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria mun. Suceava-Serv Contencios ADM. juridic
Adresa postala: b-dul 1mai nr.5A, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720224, Romania, Tel.0230212696, Email: [email protected], Fax: 0230520593, Adresa internet (URL): www.primariasv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2008 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer