Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea sistemului de termoficare din mun.Suceava, aferent PT George Enescu 4/2, PT Mihai Viteazu 1, PT A1, PT Pompieri, PT Liceu Stefan cel Mare


Anunt de participare (utilitati) numarul 22023/04.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TERMICA S.A.
Adresa postala: STR.ENERGETICIANULUI NUMARUL 1, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720166, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN DIACONESCU, Tel.0230251998, In atentia: Serviciul Contracte, Email: [email protected], Fax: 0230257066
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitarea sistemului de termoficare din mun.Suceava, aferent PT George Enescu 4/2, PT Mihai Viteazu 1, PT A1, PT Pompieri, PT Liceu Stefan cel Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii montaj pentru reabilitarea sistemului de termoficare aferent cinci puncte termice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
45222000-9-Lucrari de constructii pentru lucrari publice, altele decat podurile, puturile si pasajele subterane (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot I: lungime traseu l=2121 m, DN=32-250 mm; Lot II: l=1078 m, DN=25-200 mm; Lot III: l=1967 m, DN=32-200 mm; Lot IV: l=1899 m, DN=25-150 mm; Lot V : l=3019 m, DN=25-200 mm;
Valoarea estimata fara TVA: 7, 920, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea suplimentarii cantitatilor de lucrari cu max. 50 %.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.08.2007 pana la 12.11.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 33000 lei ptr.Lotul I, 20000 lei ptr.Lotul II, 38000lei ptr.Lotul III, 28400 lei ptr.Lotul IV, 39000lei ptr.Lotul V. G.B.E.: 10% din valoarea, fara TVA, a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri speciale/ fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acordul de asociere va fi legalizat inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea. 2.Prezentarea certificatelor de atestare fiscala din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat si la bugetul local. 3.Prezentarea certificatului constatator ONRC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie egala sau mai mare de 1650000 lei pentru Lotul I, 1000000 lei pentru Lotul II, 1900000 lei pentru Lotul III, 1420000 lei pentru Lotul IV, 1950000 lei pentru Lotul V.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea listei principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani. Lista va contine cel putin un contract indeplinit a carui valoare sa fie egala sau mai mare de: 495000 lei pentru Lotul I, 300000 lei pentru Lotul II, 570000 lei pentru Lotul III, 426000 lei pentru Lotul IV, 585000 lei pentru Lotul V.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria SC TERMICA SA Suceava sau cu OP.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2007 11:00
Locul: sala de sedinte a SC TERMICA SA Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legal imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL Suceava - sectia contencios administrativ
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230216321, Fax: 0230215383
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC TERMICA SA Suceava - biroul juridic
Adresa postala: str. Energeticianului nr. 1, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720166, Romania, Tel.0230251997, Fax: 0230257066
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2007 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer