Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea sitului industrial de pe fosta platforma industriala Calan si pregatirea lui pt noi act


Anunt de participare numarul 133727/09.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL CALAN
Adresa postala: strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Localitatea: Calan, Cod postal: 335300, Romania, Punct(e) de contact: Petru Stanciu, Tel. +40 0254730223, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0254732954, Adresa internet (URL): www.primariacalan.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea sitului industrial de pe fosta platforma industriala Calan si pregatirea lui pt noi act
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: SITUL INDUSTRIAL DE PE FOSTA PLATFORMA INDUSTRIALA CALAN , ORAS CALAN, JUDETUL HUNEDOARA
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
faza A) Reabilitarea sitului poluat: Lucrari demolare constructii, Prelucrarea, depozitarea substantelor toxice si periculoase si imbunatatirea calitatii terenurilor.Decontaminare;Faza B) Pregatirea sitului reabilitat pentru noi activitati Constructii si instalatii, Infrastructura rutiera, Utilitati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112340-0 - Lucrari de decontaminare a solului (Rev.2)
45000000-7-Lucrari de constructii (Rev.2)
45111100-9-Lucrari de demolare (Rev.2)
45112360-6-Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
45200000-9-Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor pentru proiectul ?REABILITAREA SITULUI INDUSTRIAL DE PE FOSTA PLATFORMA INDUSTRIALA CALAN SI PREGATIREA LUI PENTRU NOI ACTIVITATI?.
Total executie lucrari: - conform proiectului tehnic de executie si a listelor de cantitati aferente acestuia;Valoarea estimata fara TVA: 62 138 193, 76Moneda: LeiFAZA A46 890 091, 76 LeiFAZA B15 248 102, 00 LeiValorile susmentionate ? valoarea totala a contractului precum si valorile pe faze de executie ? sunt maximale si nu vor putea fi depasite. Ofertantii vor tine cont de toate aceste praguri maximale la intocmirea ofertelor financiare.
Valoarea estimata fara TVA: 62, 138, 193.76RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 1 000 000lei.Perioada de valabilitate: 90 zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constitue prin virament bancar in contul UAT- Orasul Calan RO86TREZ3675006XXX002528 deschis la Trezoreria Municipiului Hunedoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, Formular nr.22.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma de 11 961, 38lei. Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 5% din pretul contractului, fara TVA si se va constitui conform art.90 din HG.nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executie va fi valabila pentru o perioada de 36 luni calendaristice, de la semnarea PV de terminare lucrari. Se va depune (in original) de executant la sediul achizitorului, in perioada de valabilitate a ofertei si inainte de data stabilita pentru semnarea contractului.In cazul in care partile convin ca garantia de buna executie se vaconstitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale se vor respecta prevederile HG 1045 /2011. Modul de restituire a garantiei de buna executie se va face conform art.92 (4)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si fonduri structurale POR-FEDR Axa Prioritara 4 , Domeniul Major de interventie 4.2 - Reabilitarea siturilor industriale poluate si neutilizate si pregatirea pentru noi activitati
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratia privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire:
Declaratia privind calitate de participant la procedura Formularul 9, Sectiunea Formulare
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.Cerinta nr.2
Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire:
Cerinta obligatorie
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 10 Sectiunea Formulare.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.-Cazierul judiciar al operatorului economic valabil la data depunerii ofertelor.
-Cazier fiscal al companiei eliberat de organele fiscale competente, valabil la data depunerii ofertelor.Persoanele juridice straine:
Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva.
Persoane juridice straine:
-Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
-Cazier fiscal al companiei eliberat de organele fiscale competente, valabil la data depunerii ofertelor.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.
In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr.3
Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire:
Cerinta obligatorie
Declaratiei pe proprie raspundere din partea operatorului economic (conform Formularului nr.3) din care sa rezulte ca acesta nu se incadreaza in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , completata in conformitate cu Formular 11, Sectiunea Formulare
- Prezentarea urmatoarelor documente de confirmare: a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidatgeneral) eliberat de organul de administrare fiscala, din care sa reiasa obligatiile exigibile in ultima zi a lunii anterioare celei in care se depun ofertele; certificatul se va prezenta in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?b). Certificat de taxe si impozite locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasaobligatiile exigibile in ultima zi a lunii anterioare celei in care se depun ofertele; certificatul se va prezentain original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?Persoane juridice straine: Vor prezenta certificatele sus-mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.
Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat, precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate (unde este cazul) si graficul de reesalonare.
Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, inoriginal sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? valabile la data deschiderii ofertelor.Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.
In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra ca nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006, prin completarea Formularului 11 in mod corespunzator.
Cerinta nr. 4
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , Legea nr.279/2011Cerinta obligatorieDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Legea nr.279/2011 ? Formularul 26, din sectiunea formulare.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat. Totodata acest formular trebuie completat de fiecare subcontractant, tert sustinator.
Precizari : Persoana cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : AdrianFilip Iovanesc, Stefanescu Constantin, Stanciu Petru, Jurj Florin, Zapodean NicolaeCerinta nr. 5
Documente care atesta respectarea Ordinului ANRMAP nr. 314/2010Cerinta minima obligatorie :
Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formularul 27, din sectiunea formulare. Cerinta nr. 1
Persoane juridice/fizice - Documente emise de organele abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Cerinta minima obligatorie: Autorizatie de functionare / altele echivalente (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau copie legalizata) .
Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economicsi faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei /falimentului sau similar.Codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa corespunda domeniului din care face parte obiectul contractului, respectiv:
4312 ? Lucrari de pregatire a terenului
4291 ? Constructii hidrotehnice
4120 ? Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale
4211 ? Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor
4221 ? Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide
4222 -Lucraride constructii a proiectelor utilitare pentru electricitate si telecomunicatii
4311 ? Lucrari de demolare a constructiilor
4312 ? Lucrari de pregatire a terenului
4321 ? Lucrari de instalatii electrice
4299 ? Lucrari de constructii a altor proiecte ingineresti
3822 ? Tratarea si eliminarea deseurilor periculoase
3832 ? Recuperarea materialelor reciclabile sortate
3900 ? Activitati si servicii de decontaminare
4313 ? Lucrari de foraj si sondaj pentru constructiiNota: Certificatul constatator va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? valabil la data deschiderii ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. Obiectul de activitate trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului, pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare asociat.Persoanele juridice straine vor prezenta echivalentul certificatului constatator, emis conform legislatiei din tara de origine, care sa cuprinda aceleasi informatii referitoare la obiectul de activitate descris mai sus si la faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei/falimentului sau similar.Inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legale.Toate documentele vor fi transmise in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Nota: Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertei.
Cerinta nr.2
Documente edificatoare considerate necesare pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractuluiCerinta obligatorie:
Autoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentariioricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.- Autorizatie ANRE pentru executarea lucrarilor in domeniul energiei electrice (conform Ordin Presedinte ANRE nr.24/2007)
- Autorizatie ANRE pentru executarea lucrarilor in domeniul gazelor naturale (conform Ordin Presedinte ANRE nr.89/2009)
- Autorizatie ISCIR pentru montare si punere in functiune masini de ridicat (conform Ordin nr.1404/2010 al Ministrului economiei, comertului si mediului de afaceri)
- Autorizatie ISCIR pentru montare/instalare si punere in functiune a aparatelor consumatoare de combustibili gazosi (conform Ordin nr.1007/2010 al Ministrului economiei, comertului si mediului de afaceri)
Documentele precizate mai sus se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asocieri, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati-respectiv subcontractantul, daca este cazul-detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care se solicita autorizarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii generale despre ofertant si declararea cifrei de afaceri.
Prezentarea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa prezinte o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de cel putin 65.000.000 leiMedia cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1euro = 3, 6827 lei;Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei.
Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei
Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei
In cazul in care oferantul si-a inregistrat bilantul contabil pentru anul 2011 raportarea se va face la ultimii trei ani financiari incheiati :2009, 2010, 2011.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Cerinta nr.2 Bilantul contabil/extras de bilant, daca public.acestor bilanturi este prevaz.de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul-bilant.cont.pt 2008, 2009, 2010/rap.de audit/rap.cenzori(unde este cazul)si conturile de profit/pierdere, vizate si inreg.de org.competente.Daca ofert.a inreg. bil.pt 2011-se prez.doc.financiare pt. 2009, 2010, 2011.Bilanturile vor fi prez.in copie lizibila, stampilata si certif, ?conform cu originalul? pe fiecare pg, de reprez.legal al oferant.Ofertantii nerezidenti vor prez. traduceri autorizate in limba romana ale doc. sol. mai sus.Pt.ofert. nerezidenti, daca pt exercitiul financiar 2011 bilant, anexele nu au fost inreg.de org. competente, ofertantul va prez.bil.cont, anexele, balanta de verific./ acte echivalente pt ultimul ex.financiar incheiat.AC isi rezerva dreptul de a cere ofertant.prez altor doc.daca cele nominalizate la alin.precedent nu sunt relevante.Daca oferta este depusa de o asociere, aceste doc treb prez de fiec.asociat
Cerinta nr.3 Acces la liniile de credit.Ofertantul va demonstra la momentul semnarii contractului, ca va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pt a realiza cash-flow de executie a lucrarii pt. o val.de minim 8.800.000 RON, pt.o per.de: 2 luni.Asigurarea de cash-flow: prezentare adresa din partea unit. bancare care sa ateste faptul ca ofertantul are acces la resurse reale(sume disponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozite bancare, sau alte documente prin care sa se asigure disponibilitatea de sustinere a lucrarii)pt.o val.cel putin egala cu suma de: 8.800.000 RON, pt o perioada de: 2 luni, avand ca destinatie cheltuieli pt.realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri?in original.In cazul asocierii, cel putin unul dintre asociati este obligat sa prez. doc mentionat mai sus.Suma va fi imobilizata pt.realizarea contractului in caz.ofertei cistigatoare
Cerinta nr.4 Angajament privind asigurarile. Ofertantul va completa o Declaratie pe propria raspundere privind asigurarile, din care sa reiasa faptul ca acesta, in cazul atribuirii contractului, isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului.Antreprenorul, conform contractului, are obligatia de a prezenta Beneficiarului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Listalucrarilor exec. in ultimii 5 ani.Ofertantul (operator economic
sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)va prezentaDeclaratia privind contractele aflate in derulare (numai in cazul in care ofertantul are contracte in derulare).
Cerinta nr.2 Informatii privind experienta similara.Se vor prezenta copii dupa partile relevante ale unui nr.de max.5 contracte de lucrari similare ca tip si complexitate cu cele descrise in caietul de sarcini, contract/contracte a carui/caror valoare cumulata sa fie mai mare sau egala cu val. lucrari ce vor fi executate in baza contractului ce urmeaza sa fie atribuit(61 000 000 lei)fara TVA si care sa cuprinda cumulat urmatoarele categ.de lucrari: Lucrari in domeniul prot.mediului(constr.dep.de deseuri sau inchidere dep.de deseuri sau reabilitare sit poluat, etc.Constr.civile, Retele de alim.cu apa si canaliz, Constr. de drumuri si platforme, Alim.cu en.electrica si retele electrice, Retele de alim.cu gaze nat.
Cerinta nr.3 Informatii privind dotarile tehnice.Ofert trebuie sa demonstr.ca are contr?cadru de inchiriere si detine acces nerestrictionat in perioada executiei pt cel putin echipamente si utilajele: Statie de betoane;Excavator;Buldozer;Autogreder;Autogudronator; Buldoexcavator; Incarc.frontal; Repartizor-finisor mixturi; Cilindru compactor; Autobasculanta;Automacara pe pneuri;Instalatie de concasare;Inst desorbtie;Inst.stabilizare termica;Statie de epurare apa freatica contaminata termica;Laborator de gradul II, autorizat ISC pentru urmatoarele profile: G.T.F.-geotehnica si teren fundare; B.BA.BP.-beton, beton armat, beton precomprimat; M.B.M.-materiale pt betoane si mortare(ciment, agregate); A.R.-armaturi de rezistenta din otel beton sau plase sudate; M.T.Z.- mortare pentru tencuieli si zidarie; Z.P.- zidarie si pereti(corpuri ceramice, BCA);D Drumuri;MD- Materiale pentru drumuri.Detalierile dotarilor tehnice sunt prez in INFORMATII IN ATENTIA OPERA.ECONOMICI-CAP.VII
Cerinta nr.4 Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular
trebuie prezentat de catre fiecare asocia
Cerinta nr.5: Informatii privind capacitatea profesionala.Personalul responsabil direct pentru indeplinirea contractului: 1 coordonator de proiect;1 specialist lucrari instalatii hidro-edilitare;1 specialist lucrari retele electrice;1 specialist lucrari retele de gaze ;1 specialist lucrari drumuri ;1 specialist lucrari constructii ;1 responsabil pentru asig.calitatii; 1 resp.tehnic cu executia;.1 resp. atestat privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale(SSM);1 expert in ingineria mediului ;1 inginer topograf;Expertii sunt aceia care vor avea un rol esential in executia lucrarilor solicitate prin specificatiile tehnice. In cazul in care certificatele/ diplomele/ documentele care confirma experienta profesionala indicata sunt emise in alta limba decat romana, acestea vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Detalierea inf.priv.capacit. profes. si tehnica sunt prez in INFORMATII GENERALE OPERAT-CAP.VII
Cerinta nr.6:
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.
Ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze evidentiate fizic si valoric si datele de identificare ale acestora - cerinta obligatorie.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul Autoritatii Contractante
Cerinta nr.7: Informatii privind asociatii
Cerinta nr.1 Informatiile privind managementul sistemului calitatii
Ofertantul va prezenta un certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalent ptr. obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului: tratarea si eliminarea deseurilor, constr. civile si industriale, edilitare, constr. drumuri, instalatii pentru constructii - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul ISO 9001 sau echivalent pentru obiectul de activitate relevant in raport cu partea din contract pe care urmeaza sa o realizeze.
Nota: Nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare. Nu vor fi acceptate certificate care atesta implementarea sist. de calitate ISO 9001 sau un certificat echivalent pe alt domeniu de activitate decat cel vizat de procedura.
Cerinta nr.2
Standarde de protectie a mediului
Ofertantul va prezenta un certificat privind implementarea si
mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalent pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului: tratarea si eliminarea deseurilor, constructii civile si industriale, edilitare, constructii drumuri, instalatii pentru constructii - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat saprezinte certificatul ISO 14001 sau echivalent pentru obiectul de activitate relevant in raport cu partea din contract pe care urmeaza sa o realizeze.
Cerinta nr.3Informatii privind Protectia mediului.Inst de desorbtie termica, Inst de stabilizare si Inst de epurare vor trebui autorizate distinct dpv al prot mediului dupa cum urmeaza: Daca detine Aut.de mediu(AM)ca inst.mobila va trebui, obligatoriu notificata APM Hunedoara pt.stabilirea conditiilor de amplas si funct pe linie de prot a mediului pe amplasamentul sitului poluat Calan -termen 10 zile de la semnarea contractului.pt Inst.de desorbtie termica, Inst de stabilizare si Inst.de epurare- daca detine AM ca inst. mobila fixa va trebui, in mod obligatoriu sa obt AM pt funct.pe situl contaminat Calan: termen de 40 zile de la semnare contract pt Inst.de stabilizare, Inst.de epurare si 130 zile de la semnare contract pt Inst.de desorbtie termica.-daca nu este autorizata pe linie de prot.a mediului, va trebui autorizata pe linie de prot.a mediului in termen de 40 zile de la semnare contract;Inst de stabilizare, Inst de epurare 130 zile de la semnare contract pt Inst de desorbtie termica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (80 puncte) b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel Pp (n) = (pret minim/pret(n)) x 80 : unde: pret(n) = pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul Pp (n)
2.
Intervalul de timp de la data de emitere a ordinului de incepere a lucrarii pana la punerea in functiune a instalatiilor de decontaminare
20%
Descriere: a)20 pct.-cel mai mic interv.de timp realist(zile calendaristice), de laemit. ordin. de incep. a lucrarii pana la punerea in funct. a inst. de decontamin b)Pt interv. de timp realiste mai mari punct.se acorda: Pit(n) = I(min)/I(n) x 20 pct.= n pct.unde: Pit = punct.interv. de timp punere in fuct. inst.;I(min) este interv. min de timp de la data de emit a ord. de incep a lucrarii pana la punerea in funct. a inst. de decontamin;I(n) orice alt interv.de timp de la data de emitere a ordin de incep.a lucrarii pana la punerea in funct. a inst. de decontamin..E necesara justif. interv. de timp prop.prin prez.actelor de reglementare detinute si in concordanta cu etap. amplas. inst. in zona de lucru, ca parte din etapele lucrarii. Int de timp mai mici sau egale cu 20 zile calend nu vor fi luate in considerare -termenul estenerealist datorita restrictiilor impuse de proced.de autoriz in vigoare.Interv de timp mai mari de 130zile calend nu vor fi accept, oferata va fi declarata neconforma.
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2012 11:00
Locul: Orasul Calan , str.Garii, nr.1 , jud.Hunedoara , SALA DE SEDINTE A CONSILIULUI LOCAL
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa, prin reprezentantii sai, care vor prezenta un document din care sa reiasa ca sunt imputerniciti sa participe la deschiderea ofertelor si actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Buget local si fonduri structurale POR-FEDRProgramul Operational Regional 2007-2013 -Axa Prioritara 4- Sprijinirea dezvoltarii mediului de afaceri reginal si local, Domeniul Major de interventie 4.2-Reabilitarea siturilor industriale poluate si neutilizate si pregatirea pentru noi activitati.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
1.Fisa curenta reprezinta o copie a fisei cu numarul 10441 in care sau operat moidificarii conform cerintelor formulate deANRMAPla data de29.12.2011, ora 17:162.Documentatia de atribuire , inclusiv clarificarile aferente, se pot obtinein mod nerestrictionat de catre totioperatorii economici interesati, prin descarcarea de pe site-ulSEAP : www.e-licitatie.ro., sectiuneaANUNTURI DE PARTICIPARE3.Daca exista ofertanti clasati pe primul loc cu punctaje egale , castigatorul va fi desemnat acel oferant care a depus oferta cu cel mai scazut pret.In cazul in care si dupa aplicarea acesui criteriu de departajare, exista ofertanti aflati la egalitate, castigatorul va fi desemnat acel ofertant care a depus oferta cu cel mai mic interval de timp de la data de emitere a ordinului de incepere a lucrarii pana la punerea in functiune a instalatiior de decontaminare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Art. 256 (2) din OUG 34/2006 prevede: Persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2012 18:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer