Licitatie Publica - Reabilitarea sitului industrial de pe fosta platforma industriala Calan si pregatirea lui pentru noi activitati.
Anunt de participare numarul 92296/22.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL CALAN
Adresa postala: strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Localitatea: Calan, Cod postal: 335300, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul UADPP - ACHIZITII PUBLICE din cadrul Primariei orasului Calan, Tel.0254730223, In atentia: Petru Stanciu, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0254732954, Adresa internet (URL): www.primariacalan.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea sitului industrial de pe fosta platforma industriala Calan si pregatirealui pentru noi activitati.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Platforma industriala , str.Furnalistului, Orasul Calan, jud.Hunedoara, Romania
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea urmatoarelor servicii de proiectare si consultanta : Studiu de fezabilitate, proiect tehnic, documentatie de executie, DTAC, caiete de sarcini in vederea licitarii lucrarilor de executie, asistenta tehnica pe toata durata desfasurarii lucrarilor, documentatie pentru obtinerea acordului de mediu, plan de reutilizare a sitului, scrierea cererii de finantare si consultanta insusutinerea tuturor solicitarilor de clarificari venite din partea autoritatilor competentein perioadele convenite si in conformitate cu obligatiile asumate prin prezentul contract
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71621000-7-Servicii de analiza sau consultanta tehnica (Rev.2)
90715100-3-Servicii de investigatii in domeniul poluarii chimice si petroliere (Rev.2)
90732500-2-Cartografiere a poluarii solului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 2, 625, 514RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitorul are dreptul de a achizitiona ulteriornoi servicii similare conform OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatiein valoare de 45000 lei, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional, domeniu de interventie 4.2 Reabilitarea siturilor industriale poluate si neutilizate si pregatirea pentru noi activitati.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna (Formularul 1C)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor respecta cerintele din FISA DE DATE A ACHIZITIEI, Declaratii privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul 12 A, Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica , Informatii generale-Formularul B2 , Declaratie privind calitatea de participant la procedura--Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 C, -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B, Declaratia va fi insotita de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (pentru persoane fizice si juridice), inclusiv cele locale(pentru persoane juridice) : DGFP a judetului, Consiliul local sub forma de formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Toate certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor respecta cerintele din FISA DE DATE A ACHIZITIEI, Informatii privind situatia economico-financiaraBilantul contabil pentru ani 2007, 2008 sicel depesemestrul intii al anului 2009 vizat si inregistrat de organele competente la daDeclararea cifrei medii anuale de afaceri, in ultimii 3 ani: la de 31 decembrie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin 1.200.000 euro pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008). Se va lua in considerare cursul lei/euro mediu comunicat de BNR, aferent fiecarui an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor respecta cerintele din FISA DE DATE A ACHIZITIEI, Declaratie privind lista serviciilorexecutate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei serviciilor de proiectare, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati; (Formular nr. 12F)Orice declaratie referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv.Se va prezenta fisa de expierenta similara {Formularul 4C)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (cumulat pentru membrii consortiului/ asocierii) vor face dovada prestarii de servicii de consultanta si proiectare in vederea accesarii de finantari nerambursabile pentru obiective de investitii de infrastructura publica de minim 600.000 euro in ultimii 3 ani. Cel putin un obiectiv de infrastructura publica are inclus un sit industrial.Conversia lei/euro se va face luand in considerare cursul lei/euro mediu comunicat de BNR, aferent anului de finalizare a fiecarui contract prezentat ca experienta similara.Cerinta minima privind experienta similara trebuie indeplinita cumulativ.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Colectivul de proiectaresa fie autorizat Art. 25din Ordinul Nr. 119 din 26 februarie 2009, emis deM.D.R.L., publicat in M.O al Romaniei nr. 193 din 27 martie 2009pentru modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
22 /2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.01.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.01.2010 10:00
Locul: Primaria Calan, str.Garii nr.1, oras Calan, judetul Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii ofertantilor cu act de identitate si imputerniciredin partea operatorului economic ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operatonal Regional - Axa Prioritara 4 - Sprijinirea mediului de afaceri regional si local, Domeniul Major de interventie 4.2 - Reabilitarea siturilor industriale poluate si neutilizate in vederea pregatirii pentru noi activitati
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoles, nr. 6, sector 3 , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Str. I.C. Bratianu nr. 1 , Localitatea: Alba Iulia , ,Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania, Tel.0258-810.289, Email: [email protected], Fax: 0258-810.286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL URBANISM-ACHIZITII PUBLICE la adresa mentionata la I.a)
Adresa postala: strada Garii, nr 1, jud Hunedoara , Localitatea: , Localitatea: CALAN , Cod postal: , Romania , Tel.40 (0) 254 730 , Email: [email protected] , Fax: +40 (0) 254 732 954, Localitatea: Calan, Cod postal: 335300, Romania, Tel.40 (0) 254 730, Email: [email protected], Fax: +40 (0) 254 732 954, Adresa internet (URL): www.primariacalan.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2009 22:40