Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Reabilitarea Spitalului de urgenta Mavromati, municipiul Botosani?


Anunt de participare numarul 111308/16.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710236, Romania, Punct(e) de contact:  Camelia Cojocaru; Tiganasu Viorel, Tel. 0231/514712, int.4111, 4141, In atentia:  d-nei Antonela Patrascu, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0231/514715, Adresa internet (URL):  www.cjbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Reabilitarea Spitalului de urgenta Mavromati, municipiul Botosani?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Imobil Spital de urgenta Mavromati, municipiul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop realizarea lucrarilor la obiectivul ?Reabilitarea Spitalului de urgenta Mavromati, municipiul Botosani?
Lucrarile de executie se vor desfasura conform Proiectului tehnic nr.4480/2010, caietelor de sarcini pe specialitati si a detaliilor de executie, aferente proiectului tehnic respectiv
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Proiectului tehnic nr.4480/2010, caietelor de sarcini pe specialitati si a detaliilor de executie, aferente proiectului tehnic respectiv.Scopul contractului: Lucrari - ?Reabilitarea Spitalului de urgenta Mavromati, municipiul Botosani?
Valoarea estimata fara TVA: 36, 604, 285RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in suma de 110.000, 00 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. POR 2007-2013, Axa Prioritara 3, DMI 3.1; 2. Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea-form. 12A;
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-form. 12B; - certificate valabile la data deschiderii ofertelor, de la D.G.F.P. si Primarie; -declaratie cu istoricul litigiilor pe ultimii 5 ani-anexa 5; -certificat
de participare la licitatie cu oferta independenta-anexa 7;
-declaratie privind calitatea de participant la procedura-form. 12C; - Certificat de inregistrare (CUI), de la O.R.C.;
- certificat constatator de la ORC din care rezulta ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice, certificat de inregistrare emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii generale: Anexa nr. 2; bilanturile pe anii 2007, 2008, 2009 insotite de anexele aferente, rezultatul ultimului exercitiu financiar sa fie pozitiv; -asigurari: executantul lucrarilor (ofertantul castigator) va avea bligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde TOATE RISCURILE ce ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice. In acest sens, la deschiderea ofertelor, ofertantii vor prezenta un pre-contract, sau un acord, sau altele echivalente din partea unei companii de asigurari autorizate, din care sa rezulte ca in cazul in care va fi desemnat castigator, se va incheia polita de asigurare solicitata.
-resurse Financiare suficiente pentru demonstrarea capacitatii de sustinere a executiei lucrarilor pentru o perioada de 3 luni, dar nu mai putin de 10.000.000 lei.
Acesta va fi intocmit sub forma unui formular si se vor anexa documente justificative sau angajamente care sa sustina fiecare intrare si iesire de resurse financiare cum ar fi:
-extras de cont cu maxim 96 ore inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte existenta de disponibil;
-linie de credit sau facilitati de credit aprobate de catre o institutie de credit;
-angajamentul unei institutii de credit privind sustinerea financiara in situatia adjudecarii ofertei depuse de ofertant;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2007, 2008 si 2009): 72.000.000, 00 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-decl priv lista princip lucr exec in ultimii 5 ani-form12F;
-lista contr in derulare;
-atestat elib de M.A.I., Inspectoratul General al Situatiilor de Urgenta pt inst si intretinerea sist si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu;
-Atestat elib A.N.R.E. de tip: A-inspectii si incercari echip electrice si B-exec de inst electrice int pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane la tensiunea nominala de 0, 4 kv;
-decl priv util si echip de care dispune op ec pt indepl contr-Form12H: -autobasculante-10buc;
-autobetoniera-10buc;
-pompa pt.turnat beton-1 buc;
-statie de betoane-1buc;
-laborator grad III-1buc;
-laborator grad II-1buc;
-decl priv efectivul mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conducere-Form12I;
-pers angajat si de spec resp pentru exec lucr: manager proiect;sef punct lucru;
-resp tehnic cu executia atestat de M.L.P.A.T.domeniul I-CCIA; energetice; telecomunicatii; miniere si domeniul IX - Constr edilitare si de gospodarie comunala;
-resp tehnic cu exec atestat de M.E.C. sau M.E.F. in dom energiei electrice;
-specialist atestat in inst si intretinerea sist si instal de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu;
-resp cu asig calitatii(CQ);
-inginer spec instalatii pentru constructii; -respons protectia muncii autorizat cf legii;
-Decl pe propria rasp priv respect regulilor oblig ref la cond de munca si de prot a muncii Form 12J; ;
-ISO9001/2001, ISO14001/2005, OHSAS18001/2004 si SA8000/2001 sau echiv;
-subcontractare -decl priv partea/ partile din contr ce se indep de subcontractanti ?form.12G?decl subcontractanti?;asociere: ?Lista cuprinzand asociatii? si acordurile de asociere?form.D1. Ulterior depunerii ofertelor si deschiderii acestora nu este permisa completarea documentelor care dovedesc indeplinirea cerintelor de calificare.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste/nu prezinta una sau mai multe cerinte de calificare stabilite in documentatia de atribuire va fi considerata inacceptabila in conformitate cu prevederile art.36, alin.1, lit. b din H.G. nr. 925/2006 actualizata si va fi respinsa in baza art. 81 din aceeasi hotarare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari similar, in valoare de minim 9.000.000, 00 lei ( fara TVA ).Prin contract similar se intelege un contractavand ca obiect executia de lucrari pentru realizarea de investitii in domeniul sanatatii publice (constructie / extindere / modernizare / reabilitare unitati spitalicesti).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Calitativ
20%
Descriere: componenta calitativa
3.
Tehnic
25%
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11703
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Botosani, cam. 420
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor participante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, Axa Prioritara 3; DMI 3.1
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere faptul ca atasarea in SEAP a Sectiunii III(caiet de sarcini, liste de cantitati si planse)din Documentatia de atribuire, nu este posibila din motive tehnice(fisierele nu pot fi comprimate prin arhivare sub 5MB, capacitate permisa pentru atasare pe SEAP), in conformitate cu OUG nr.34/2006 art.40 alin(2), in situatia in care atasarea documentatiei de atribuire in SEAP nu este posibila din motive tehnice, autoritatea contractanta are obligatia de a pune la dispozitia oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens sau, dupa caz, caruia i s-a transmis o invitatie de participare a unui exemplar din documentatia de atribuire, pe suport hartie ori pe suport magnetic.Sectiunea III(caiet de sarcini, liste de cantitati si planse) se ridica gratuit de la sediul Consiliului Judetean Botosani, Piata Revolutiei nr.1-3, cam.414.In SEAP s-au atasat sectiunile I, II, IV si V din Documentatia de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala:  str. Stefan Cel Mare, nr.62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230/215383, 0230/216321, Fax:  0230/524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr. 1-3, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710236, Romania, Tel. 0231/514712, Email:  [email protected], Fax:  0231/514715, Adresa internet (URL):  www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2010 16:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer