Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITAREA STATIEI DE EPURARE A APELOR UZATE DIN MUNICIPIUL BRAD


Anunt de participare numarul 79680/09.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRAD (PRIMARIA MUNICIPIULUI BRAD)
Adresa postala: STR. REPUBLICII NR.18, Localitatea: Brad, Cod postal: 335200, Romania, Punct(e) de contact: PLESA OLIMPIU, Tel.0254612665, In atentia: VICEPRIMAR CIRCO AUREL, Email: [email protected], Fax: 0254612669, Adresa internet (URL): www.primariabrad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREA STATIEI DE EPURARE A APELOR UZATE DIN MUNICIPIUL BRAD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: BRAD, STR.REPUBLICII, NR.18, JUD.HUNEDOARA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului: Proiectarea si executia obiectivului de reabilitare a statiei de epurare a apelor uzate din municipiul Brad, tinand seama de specificul local si pentru protejarea mediului natural.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectarea si executia obiectivului de reabilitare a statiei de epurare a apelor uzate din municipiul Brad, tinand seama de specificul local si pentru protejarea mediului natural.
Valoarea estimata fara TVA: 914, 826.81EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 14400 euro (echiv. lei la cursul BNR din data publicarii anuntului)Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului de achizitie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri UE, Buget de Stat, Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PARTE CONTRACTANTA SI/SAU ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
Decl priv eligib - form 12A;
Decl priv neincadr in preve art.181, OUG 34/06-form 12B;
Certif const priv plata oblig catre BGCS elib de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofert nu are datorii catre BGC valabil la data deschid, in orig sau copie legalizataCertif priv plata oblig catre BL elib dedir de spec a Primariilor in a caror raza terit activ ofert din care sa reiasa ca ofert nu are oblig restante la BL valabil la data deschid, in orig sau copie legalizata
Certif de inreg fiscala elib de ORC-copie confor cu orig, cu semnatura si stampila.
Ptr persoane juridice / fizice straine : Certif const priv indepl oblig eligibile de plata; daca in tara de origine sau in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se vor accepta: fie o decl pe proprie raspundere, fie o decl autentica data in fata unui notar, a unei autoritati ad-tive sau judiciare ori a unei asoci profesionale care are competente in acest sens.
Certif constatat emis de ORC in copie conf cu origi semnata si parafata de reprez ofertantului.Autoriz de functionare / altele echivalente
Doc care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente
Informatii privind cifra de afaceri-formular I INFORMATII GENERALE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri minima 10 000 000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale lucrari in ultimii 5 ani formular 12F
Lista principale prestatii in ultimii 3 ani-formular 12 ELista de experienta similara -formular D;
Lista cu dotarea tehnica-formular 12H;
Informatii privind personalul -formular 12I;
Informatii privind subcontractantii -formular 12G
Certificat de atestare ISO-9001 privind managementul calitatii in constructii valabil la data deschiderii ofertelor. Se va prezenta dosarul privindsistemul propriu de conducere si asigurare a calitatii pentru proiectare si lucrari de constructii.Se accepta certificate echivalente emise deorganisme stabilite in alte state ale Un.Europene
Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 valabil la data deschiderii ofertelor. Obligatoriu a fi prezentat doar de Executant.
Se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Un. Europene.
Certificat care atesta implementarea si mentinerea sistemuluide management al sanatatii si securitatii ocupationale in conformitate cu CERINTELE ISO 18001.
Se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: un contract similar cu valoarea de cel putin3500 000 RONPrezentarea a cel putin doua recomandari din partea unui beneficiar de lucrari de statie de epurare executate in tara sau cel putin doua recomandari din partea unor beneficiari de lucrari similare executate in tari ale U.E. in limba engleza (in original); Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: -modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
-daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: -neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
-cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;
-receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Proiectantul trebuie sa detina Certif de atest elib de MMDD conf L Ape 107/1996, cu HG368/07 si OMMDD 1671/07 saudoc echiv
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Punctaj maxim pt. pretul cel mai mic
2.
Propunere tehnica
30%
Descriere: Tehnologii, dur.de exec, garantie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO 2005/017-553.04.01.04.04
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2009 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
4luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2009 10:00
Locul: PRIMARIA MUN. BRAD STR. REPUBLICII NR.18, BRAD, HUNEDOARA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Phare 2005 Coeziune Economica si Sociala-"Schema de granturi pentru sectorul public pentru pregatirea de proiecte in domeniul protectiei mediului"Proiect titlu REABILITARE STATIE DE EPURARE APE UZATE DIN MUNICIPIUL BRAD
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310 4641, Email: [email protected], Fax: 021 / 310 4642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Str. I.C. Bratianu nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810289, Email: [email protected], Fax: 0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Primariei municipiului Brad
Adresa postala: Str. Republicii, nr.18, jud.Hunedoara, Localitatea: Brad, Cod postal: 335200, Romania, Tel.0254/612665, Email: [email protected], Fax: 0254/612669, Adresa internet (URL): www.primariabrad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2009 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer