Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITAREA STATIEI DE EPURARE APE UZATE EFORIE SUD


Anunt de participare (utilitati) numarul 74954/08.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C RAJA S.A CONSTANTA
Adresa postala: Str Calarasi 22-24, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: Departament implementare proiecte, Tel.0241664046, In atentia: Dl. Budes Stelian, Email: [email protected], Fax: 0241662577;0241661940, Adresa internet (URL): www.rajac.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REABILITAREA STATIEI DE EPURARE APE UZATE EFORIE SUD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Loc. Eforie Sud, jud Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Statia de epurare va fi proiectata si construita ca o statie de tratare a apelor uzate pentru o capacitate maxima de 140000 PE. Lucrarile cuprinse in contract urmaresc proiectarea si realizarea unei statii cu aerare extinsa, reabilitarea constructiilor ce urmeaza a fi refolosite si executia unora noi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232421-9 - Statie de tratare a apelor reziduale (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini anexat
Valoarea estimata fara TVA: 26, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 150.000 Euro, valabila 120 de zileGarantia de buna executie: 10% din valoarea contractului de achizitie publica, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene nerambursabile si bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere/subcontractare legalizat, dupa caz
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la atr.181 din O.U.G. 34/2006
3.Certificat constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale despre ofertant2.Identificare financiara3.Imputernicire4.Sumarul declaratiei financiare5.Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) de minim 15.000.000 Euro;
6.Media profitului net pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) trebuie sa fie pozitiva
7.Operatorul va trebui sa demonstreze ca are acces sau surse disponibile negrevate de datorii, linii de credit date de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza fluxul de numerar de executie a contractului pentru o perioada de minim 4 luni, pentru o valoare de 1 500 000 euro.
8.Ofertantul va trebui sa demonstreze in baza unei declaratii, ca are capacitatea tehnica si financiara pentru executarea, pana la sfarsitul trimestrului III 2010, a unui volum de lucrari in valoare de min 8.000.000 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor contracte executate in ultimii 5 ani, , care va contine valori, perioada si locul executiei , beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati; din lista contractelor prezentate ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii, in mod cumulativ :
cel putin a unui contract de proiectare a unei statii de epurare cu o capacitate de minim 500 l/s executia cel putin a unui contract de complexitate similara (Cod CPV: 45230000, 45240000) cu o valoare de minim 10 000 000 euro
2.Ofertanul trebuie sa faca dovada detineriipersonalului declarat in functiile cheie pentru indeplinirea contractului anexand CV- uri3.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine dotarea minima de echipamente si utilaje principale sau la care poate avea acces neconditionat operatorul economic
4.Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale
5.Declaratie privind asigurarea standardelor de protectie a mediului
6.Declaratie privind respectarea obligatiilor privind conditiile de sanatate si protectia muncii
7.Documente din care sa rezulte ca ofertantul este certificat ISO 9001 pentru executia contractului
8.Informatii privind subcontractantii/asociatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S20-028187 din 30.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2009 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2009 13:00
Locul: Casa de Cultura a Sindicatelor Constanta- sala mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor, presa, invitatii autoritatii contractante, observatori UCVAP, daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Memorandumul de finantare al masurii ISPA 2000/RO/16/P/PE/003
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Traian nr.23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241 616 003, Fax: 0241 616 003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la data luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul Departamentului Implementare Proiecte al S.C. RAJA S.A.
Adresa postala: Str. Calarasi nr 22-24, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900500, Romania, Tel.0241 612 321, Fax: 0241662577;661940
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2009 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer