Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITAREA STATIEI DE EPURARE DIN AGLOMERAREA GURA HUMORULUI


Anunt de participare (utilitati) numarul 132606/08.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACET S.A. Suceava
Adresa postala: Suceava. strada Mihai Eminescu nr. 5, judetul Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720183, Romania, Punct(e) de contact: Groza Stefan, Tel. +40 0230206315, In atentia: ing. Radu Chisalita, Email: [email protected], Fax: +40 0230520941, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni apartinand unei unitati teritorial administrative, care desfasoara activitati relevante in baza unui drept exclusiv acordat de comunitatea locala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REABILITAREA STATIEI DE EPURARE DIN AGLOMERAREA GURA HUMORULUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: loc. Gura Humorului, jud. Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie lucrari pentru reabilitarea statiei de epurare de la Gura Humorului 16.178 P.E., obtinere Autorizatii de demolare/constructie, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune, mentinerea statiei in functiune pentru conformare cu parametrii garantati.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie lucrari pentru reabilitarea statiei de epurare de la Gura Humorului 16.178 P.E., obtinere Autorizatii de demolare/constructie, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune, mentinerea statiei in functiune pentru conformare cu parametrii garantati.
Valoarea estimata fara TVA: 20, 575, 618RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 310.000 lei.Valabilitate: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de buna executie 10% din valoarea acceptata a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de Coeziune si Co-finantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul nr. 11 Declaratie privind eligibilitatea
- Formularul nr. 12 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
- Certificatul de atestare fiscala
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor
- Certificat pentru plata CAS
- Formularul nr. 7 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006
- Formularul nr.6 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
- Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului sau echivalentul
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul nr. 14 Declaratie financiara recapitulativa: Informatii privind bilantul contabil
Ofertantii vor depune Bilanturile Contabile, Contul de Profit si Pierdere, Toate Anexele, la datele de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010 vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (sau autoritati similare competente in tarile de origine) sau documentele echivalente acestora in tara de origine a ofertantului.
Cerinte minime obligatorii:
- Dovada ca Ofertantul, la momentul semnarii contractului, are acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pe o perioada de 3 luni, in valoare de minim 2.057.000 Lei, independent de angajamentele pentru alte contracte aflate in desfasurare;
- Media globala a cifrei de afaceri anuale pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 20.500.000 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cer.min.obl.:
-Exp.ca op.ec.in lucr.de cons.exec.in ultimii 5 ani: cel putin 1 contr.de lucr.exec.pt.o st.ep.ape uz.cu o cap.min.14.500P.E.
-Exp.ca op.ec.in pr.exec.in ultimii 3 ani: cel putin 1 contr.de pr.pt.o st.ep.ape uz.cu o cap.min.14.500P.E.
-F.17 Exp.sim.
-F.18A Decl.privind lista princip.lucr.exec.in ultimii 5 ani
Of.vor prez.Rec.Benef.sau P.V.de Rec.Part.sau Rec.la termin.Lucr.sau Rec.Fin.sau Cert.Const.sau Doc.sim.din care sa reiasa: det.contr.benef.val.per.si locul exec.lucr.si daca au fost derul./indepl.
-F.18B Decl.privind lista princip.serv.de pr.prest.in ultimii 3 ani
Of.vor prez.Rec.Benef.sau Cert.Const.sau un doc.sim.din care sa reiasa: det.contr.benef.val.per.af.pr. lucr.si daca serv.au fost derul./indepl.
Cer.min.neces.pt.pers.resp.de indepl.contr.:
1.Manager de Pr./Rep.Antr.?exp.prof.in calitate de Manager/Coord.de Pr.sau Rep.al Antr.in lucr.de infr.de apa dov.prin part.la cel putin un pr.sim.
2.Coord.pr.si constr.: exp.in activ.de coord.a pr.dov.prin part.in cel putin un pr.sim.
3.Ing.de proces ep.ape uz.exp.in activ.de pr.a st.ep.ape uz.dov.prin part.in cel putin un pr.sim.
4.Sef de santier: exp.prof.in lucr.de infr.de apa si canal.dov.prin part.la cel putin un pr.sim.
Of.vor prez.pt.fiecare dintre pers.resp.pt.exec.lucr.:
-Diploma de Ing.studii sup.;
-Cert.prof.obt.(mentionate in CV)
-Dov.ca a mai part.in cel putin un contr.sim.in care sa fi det.acc.poz.
-F.20 Pers.cheie ang.in contr.
-F.21 CV: Exp.prof.a pers.cheie
-F.22 Ang.de part.
-F.23 Decl.privind util.inst.echip.teh.de care disp.op.ec.pt.indepl.coresp.a contr.de lucr.
Cer.min.util.: un lab.aut.de anal.si verif.a activ.in const.avand min.gradul III, in conf.cu legis.rom.in vig. pe care op.ec.tr.sa dem.ca il det.(dot.prop./prin contr.de inchir.sau alte forme de punere la disp.).
-F.19 Decl.privind parte/partile din contr.care sunt indepl.de asociati/subantreprenori.
-Cert.ISO 14001 sau Stand.echiv.
-Cert.ISO 9001 sau Stand.echiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Costul operational anual maxim garantat
40%
Descriere: Componenta financiara
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
GH-SE-YB-CL10
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S92-151334 din 13.05.2011
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2011/S114-188972din16.06.2011
Numarul anuntului in JO: 2011/S221-358466din17.11.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2012 12:30
Locul: la sediul Autoritatii Contractante mentionat la punctul I.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii vor participa la deschiderea ofertelor prin persoane imputernicite in scris.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata?.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavopoleus nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art.256^2 / OUG 34/ 2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al S.C ACET S.A Suceava
Adresa postala: str. Mihai Eminescu nr.5, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720183, Romania, Tel. +40 0230206315, Email: [email protected], Fax: +40 0230520941
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.01.2012 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer