Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea statiei de epurare din aglomerarea Vatra Dornei


Anunt de participare (utilitati) numarul 129815/03.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACET S.A. Suceava
Adresa postala:  Suceava. strada Mihai Eminescu nr. 5, judetul Suceava, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720183, Romania, Punct(e) de contact:  Groza Stefan, Tel. 0230206315, In atentia:  ing Radu Chisalita, Email:  [email protected], Fax:  0230520941, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitarea statiei de epurare din aglomerarea Vatra Dornei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Vatra Dornei, judetul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie lucrari pentru reabilitarea statiei de epurare de la Vatra Dornei 19.217 P.E., obtinere Autorizatii de demolare/constructie, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune, mentinerea statiei in functiune pentru conformare cu parametrii garantati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie lucrari pentru reabilitarea statiei de epurare de la Vatra Dornei 19.217 P.E., obtinere Autorizatii de demolare/constructie, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune, mentinerea statiei in functiune pentru conformare cu parametrii garantati
Valoarea estimata fara TVA: 20, 972, 447RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 200.000 lei. Valabilitate: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantie de buna executie 10% din valoarea acceptata a Contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de Coeziune si Co-finantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul nr. 5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Formularul nr. 6 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
- Formularul nr. 7 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006
-Formularul nr. 11 Declaratie privind eligibilitatea
-Formularul nr. 12 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
-Certificatul de atestare fiscala
-Certificat pentru plata CAS-Certificat privind plata impozitelor si taxelor localePentru persoane juridice romane
-Certificat Constatator - eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului-Certificat de inregistrare - la Oficiul Registrului ComertuluiPentru persoane juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formularul nr. 13 Identif. financ. completata de liderul asociatiei
-Formularul nr. 14 Declaratie financiara recapitulativa-Bilanturile Contabile, Contul de Profit si Pierdere, toate Anexele, la datele de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010
Cerinte minime obligatorii :
-Dovada ca Ofertantul are acces la linii de credit confirmate de institutii de credit si/sau institutii financiare sau alte mijloace financiare, suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pe toata perioada Contractului, in valoare de minim 1, 95 mil. lei, independent de angajamente pentru alte contracte aflate in desfasurare;
-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 12 milioane LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certif. ISO 9001 sau Stand. echival.
-Certif. ISO 14001 sau Stand. echival.
Cerinte min. specif. oblig: Pt. dem capacit. prof. nec. implement. contr. prezent, ofertantul va trebui sa indeplin.: - fie in mod cumulativ cerintele min. obligatorii de la pct. 1 si 2;
- fie numai cerinta de la pct. 3.
-1. Executie lucrari: - Experienta ca operator ec. in lucr. de constr. finalizate in ultimii5 ani, prin prezentarea de1 contr. de lucr. exec., a carui val. sa fie de cel putin 16 mil. LEI, de natura si complex. proiect., care sa cuprinda exec. de lucr. pentru o Statie de Epurare a apei uzate, cuprinzand cel putin epurarea primara si avansata a apei uzate, prelucrarea namolurilor, SCADA
2.Proiectare: - Experienta de min. 3 ani in prest. de serv. pentru proiect. de Statii de Epurare a Apei Uzate, care au fost exec. in baza proiect. si puse in functiune, prin prezentarea de 1 contr. de serv. de proiect. in regie proprie sau prin terti nominal.
Contr. trebuie sa includa o statie de epurare ape uzate pentru minimum 16.000 P.E., linia tehnologica cuprinzand cel putin epurarea primara si avansata a apei uzate, prelucrarea namolurilor, SCADA
3.Proiectare / Executie lucrari: Pt. demonstr. capacit. prof. ca Antrep. si Proiect., ofertantul trebuie sa indeplineasca urmatoarea cerinta min. oblig.:
-1 contract de proiectare si exec.Acest contr. trebuie sa includa toate cerintele min. impuse celor 2 contr. de exec. lucr. respectiv proiect. de la pct. 1 si 2 de mai sus.
Form.nr.17Experienta ca antrepr./proiect.Form.nr.18Declaratie privind lista princip. lucr. proiect. in ultimii 3 ani si exec. in ultimii 5 aniForm.nr.19Declaratie privind parte/partile din contr. care sunt indeplinite de asociati / subantreprenori
Form.nr.20Personalul cheie angajat in contr.
Form.nr. 21CV - Experienta profesionala a pers. cheie
Form.nr. 22Angajament de disponib. si exclusiv.
Form.nr.23Decl. privind utilajele, inst., echip. tehn. de care dispune operatorul ec.
Form.nr.9 Informatii generale despre ofertant
Form.nr.10 Date despre asociere
Acord sau scrisoare preliminara de asociere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
20%
Descriere: Componenta financiara
2.
Cost operational maxim garantat
30%
Descriere: componenta financiara
3.
Etapele de derulare a contractului
15%
Descriere: Subfactor componenta tehnica
4.
Identific. si descrierea activ. specif.
15%
Descriere: Subfactor componenta tehnica
5.
Resurse materiale si umane implic. in derul. lucr.
10%
Descriere: Subfactor componenta tehnica
6.
Nr. situatii de deversare in emisar
10%
Descriere: Subfactor componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
VD-SE-YB-CL08
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.11.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.11.2011 12:30
Locul: la sediul Autoritatii Contractante mentionat la punctul 1.1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii vor participa la deschiderea ofertelor prin persoane imputernicite in scris.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata din jud. Suceava
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavopoleus nr. 6, Sector 3, Bucuresti, Romania, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021)310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conf. art. 256^2/OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al S.C. ACET S.A. Suceava
Adresa postala:  Str. Mihai Eminescu nr. 5, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720183, Romania, Tel. 0230206315, Email:  [email protected], Fax:  0230520941
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2011 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer