Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea statiei de pompare de desecare Livezile, judetul Timis


Anunt de participare numarul 30862/04.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Dan-Florin MARACINEANU, Tel.021-3322816, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Timis-Mures Inferior
Adresa postala: Str. Coriolan Brediceanu 8, et. III-IV, Localitatea: Timisoara, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0256.203.230, In atentia: Ing. Olga Moise, Email: [email protected], Fax: 0256.494.356
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Timis-Mures Inferior
Adresa postala: Str. Coriolan Brediceanu 8, et. III-IV, Localitatea: Timisoara, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0256.203.230, In atentia: Ing. Olga Moise, Email: [email protected], Fax: 0256.494.356
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Timis-Mures Inferior
Adresa postala: Str. Coriolan Brediceanu 8, et. III-IV, Localitatea: Timisoara, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0256.203.230, In atentia: Ing. Olga Moise, Email: [email protected], Fax: 0256.494.356
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Administratie Nationala.Activitati conexe agriculturii.Arhitectura peisagista
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea statiei de pompare de desecare Livezile, judetul Timis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: pe malul drept al raului Barzava in dreptul km. 31+250 la cca. 70 km. SV de municipiul Timisoara, jud. Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
inlocuire pompe, inlocuire cablaje electrice si tablou electric, automatizarea statiei de pompare, refacere hidroizolatie, refacere tencuieli si zugraveli, refacere peree.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45259900-6 - Modernizare a statiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 40.000 lei; garantia de buna executieeste in cuantum de 5 % din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib.Decl.priv.neincadr.in prev.art.181 din OUGnr.34/2006Certif.de atest.fisc.ANAFpt.pers.jurid.priv.indepl.oblig.exigib.de plata a impoz.si taxe.catre stat, precum si a contrib.pt asig.soci.de stat la data 30.09.2007Certif.fisc.priv.plata impoz.si taxe.locale.Pers.jurid/fizice romane: Certif.Constat.emis de ORC de pe langa Cam.de Comert si IndustrieNationala sau terit.(emis cu maxim 30 de zile inainte).Certif.de inmatric.la Cam.de Comert.Pers.jurid/fizice straine: Doc.care dovedesc o forma de inreg/atest.ori apartenenta din p.d.v.profesional;Se vor prezenta toate certific.si formularele solicit.in Fisa de date a achiz.si care trb.sa fie emise de organ.simil.din tara respectiva
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf.gen.Cifra medie anuala de afac.pe ult.3 ani: min. 8.000.000 lei, respectiv 2.454.063 Euro, pentru 1 euro = 3, 2599 la data de 24.08.2007. Inform.priv.situatia financ.pt.anii 2004, 2005, 2006.Bilant.cont.din anul prec.31.12.2005 si Bilantul contabil la 31.12.2006, , aviz.de organ.compet.in dom.Autorit.contr.are dreptul de a stab.cer. min.pt.urm.ind.a) lichid.gen.>100%,
b)solvab.patr.> 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.calit.de partic.la proc.Decl.priv.lista princ.lucr.in ult.5ani, exper.simil.1.300.000 lei realiz.prin exec.unor lucr.de nat.celor licit., Recom.din partea altor benef.Prez.certif.de atest.inexec.lucr.deI.F.conf.Ord.239/23.03.2007, Prez.dosar.priv.sist.propriu de cond.si ISO 9001, 14001, 18001, Decl.priv. subcontr.Decl.priv.utilajele, Decl.priv.efect.med.anual al pers. ang.si al cad.de cond
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere:
2.
Durata de executie
5%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2007 10:00
Locul: sediul ANIF-RA Sucursala Teritoriala Timis-Mures Inferior, str. Coriolan Brediceanu, nr. 8, et. III,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, , fax: , tel: , Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.310.46.41, Email: --, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021-332 28 16, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2007 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer