Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea statiei de pompare de desecare SP Somanesti, judetul Gorj


Anunt de participare numarul 102139/15.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Licitatii, Tel. 021-3322816, In atentia:  ing. Lina Gruia, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021-3322183, Adresa internet (URL):  http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF? RA ? Sucursala Teritoriala Dunare-Olt
Adresa postala:  str.N.Romanescu nr.39, jud. Dolj, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200738, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0251429927, In atentia:  ing. Dumitru NICA, Email:  [email protected], Fax:  0251429184
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF? RA ? Sucursala Teritoriala Dunare-Olt
Adresa postala:  str.N.Romanescu nr.39, jud. Dolj, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200738, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0251429927, In atentia:  ing. Dumitru NICA, Email:  [email protected], Fax:  0251429184
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF? RA ? Sucursala Teritoriala Dunare-Olt
Adresa postala:  str.N.Romanescu nr.39, jud. Dolj, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200738, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0251429927, In atentia:  ing. Dumitru NICA, Email:  [email protected], Fax:  0251429184
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea statiei de pompare de desecare SP Somanesti, judetul Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: ANIF RA, Sucursala Dunare Olt, SPDSomanesti
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare specializata si lucrari de reabilitare a statiei de pompare de desecare SP Somanesti, judetul Gorj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79930000-2 - Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
45000000-7-Lucrari de constructii (Rev.2)
45231111-6-Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45259900-6-Modernizare a statiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini din d.a.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 503, 773RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 28.700 lei (proiectare 1.700 lei + executie 27.000 lei); garantia de buna executie este in cuantum de: 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pt. PROIECTANT si EXECUTANT: Decl.priv.eligibilitatea;Decl.priv.neincadrarea in prev.art.181 din OUG nr. 34/2006;Cert.de atestare fiscala ANAF pentru pers.juridice priv.indepl.obligatiilor exigibile de plataa impozitelor si taxelor catre stat la 30.04.2010;Cert.fiscal priv.plata impozitelor si taxelor locale.
Pt. PROIECTANT: CV-urile sicazierele judiciare pentru pers.resp.direct cu proiectarea, resp.pt. Director General/Administrator, Director Economic, Sef Proiect.
Pt. EXECUTANT: CV-urile sicazierele judiciare pt.pers.resp.direct cu indeplinirea contractului, precum si a altor specialisti cu sarcini-cheie in indepl.contr., resp.pt.Director General/Administrator, Director Economic, Sef Santier, Responsabilul CQ, Responsabilul tehnic cu executia (RTE).Pt. PROIECTANT si EXECUTANT: Pt.pers.juridice/fizice romane: Cert.Const.emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal; Cert.de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Judetean.Pt.pers.juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Se vor prezenta toate certificatele si formularele solicitate in fisa de date a achizitiei si care trebuie sa fie emise de organele similare din tara respectiva. Ofertantii straini pot prezenta oferta si in limba originala cu conditia ca aceasta sa fie insotita de traducerea legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pt.PROIECTANT si EXECUTANT: Fisa de informatii generale;Bilantul contabil la 31.12.2009, vizat de organele competente in domeniu si balanta de verificare la 30.04.2010; Informatii privind situatia financiara pentru anii 2007, 2008, 2009;
- pt.PROIECTANT: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: min.175.000 RON sau 42.136EURO, pt. 1 euro = 4, 1532 lei la data 27.05.2010 (curs BNR).
- pt. EXECUTANT: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: min.2.800.000 RON sau 674.179EURO, pentru 1 euro = 4, 1532 lei la data 27.05.2010 (curs BNR).
Pt.PROIECTANT si EXECUTANT: Lichiditate generala (active circulante/ datorii curente x 100)= 85%.Lichiditatea se va calcula dupa datele de bilant la 31.12.2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pt.PROIECTANT: Decl.priv.calit.de part.la proced.; Decl.priv.lista princ.serv.in ult.3 ani;Fisa/fise de info.priv.exp.sim.Orice fisa ref.la 1 contr.inch.cu un benef./client tb.sa fie ins.decopia contr., a actelor ad.resp.si de rec.din partea benef./client.resp., P.V.de predare-primire a doc.de proiectare.Inch.si indepl.in ult.3 ani a c.p.1 contr.sau a c.m.3 contr.a carui/caror val.sa fie min.: 87.500 lei(fara TVA), resp.21.068 Euro, pt.1 euro=4, 1532 lei la 27.05.2010(curs BNR), realiz.prin prest.unui
/unor serv.de nat.celui/celor licitat/licitate; Rec.din partea altor benef./clienti(min.1);Cert.de atest.in proi.lucr.de IF, cf.Ord.MADR nr.182/2009 sau a Ord.MADR nr. 239/2007;Decl.priv.util., inst.,
echip.teh.de care disp.op.ec.pt.indepl.coresp.a contr.;Decl.priv.ef.mediu anual al pers.ang.si al cadrelor de cond.;ISO 9001 sau echiv.
Pt.EXECUTANT: Decl.priv.calit.de part.la proc.; Decl.priv.lista princ.lucr.in ult.5 ani; Fisa/fise de info.priv.exp.sim.Orice fisa ref.la un contr.
inch.cu un benef./ client tb.sa fie ins.de copia contr., a actelor ad.resp.si de recom.din partea benef./clientului resp., P.V.la term.lucr./P.V.de receptie finala.
Inch.si indepl.in ult.5 ani a c.p.1 contr.sau a c.m.3 contr.a carui/caror val.sa fie min.: 1.400.000 lei(fara TVA), resp.337.089 Euro, pt.1 euro=4, 1532 lei la 27.05.2010(curs BNR), realiz.prin exec. unei/unor lucr.de nat.celui
/celor licitat/licitate;Rec.din partea altor benef./clienti(minim 3);Certif.de atestare in exec.lucr.de IF, cf. Ord. MADR nr.182/2009 sau a Ord. MADR nr. 239/2007; ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001(sau echiv.certif.)in dom.care face obiectul contr.;Decl.priv.util., inst., echip.teh.de caredisp.op.ec.pt.indepl.coresp.a contr.(Pt.utilajele, mijl.de transp., laboratoarele si mijl.fixe carenu sunt in prop.constr., dar sunt inch.sau luate prin conventie, se va prezenta si contr.de inch.
sau conventia);Pt.lucr.el.: Atestat ANRE tip B, C2 A;ISO 9001/echiv.pt.exec.si pr.inst.el.si en.0, 4 si 6, 0 KV;Min.4 el.autoriz.Decl.priv.efect. mediuanual al pers.angajat si al cadrelor de cond.Info.priv.subcontr.: Decl.priv.partile din contr.
care sunt indepl.de subcontr.si spec.acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2010 10:00
Locul: ANIF - RASucursala Teritoriala Dunare-Olt, str.N.Romanescu nr.39, Craiova, jud. Dolj.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, observatori UCVAP, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu prevederile art.40 alin (2) si alin (3) din OUG 34/2006 privind achizitiile publice, documentatia de atribuire va fi pusa gratuit la dispozitia operatorilor economici care au inaintat si prezentat o solicitare scrisa insotita de imputernicirein acest sens, pe suport de hartie, din motive tehnice.Vizitarea amplasamentuluiAnterior elaborarii ofertei, se impune vizitarea si examinarea amplasamentului lucrarii, inclusiv imprejurimile de catre potentialul ofertant (proiectant + executant)pentru a obtine toate informatiile necesare in vederea evaluarii, din punctul sau de vedere, a cheltuielilor, riscurilor si tuturor datelor necesare pregatirii ofertei sale. O vizita pe teren va fi organizata de catre autoritatea contractanta, asa cum se mentioneaza in anuntul de participare la licitatie, in data de 05.07.2010 ora 1000, punct de intalnire Primaria Telesti, jud. Gorj, persoana de contact : inspector de zona inginer Mitrulescu Nicusor, telefon 0253.218.910Cheltuielile prilejuite cu ocazia vizitarii amplasamentului lucrarii vor fi suportate de operatorii economici interesati.Operatorii economici care nu pot efectua vizitarea si examinarea amplasamentului lucrarii in data de 05.07.2010 ora 1000 o pot face individual atat inainte cat si dupa aceasta data.Cerinta obligatorie : Ofertantul are obligatia de a completa si prezentaFormularul nr. 25, ,Declaratie privind vizitarea amplasamentului?, vizata de primaria Telesti, judetul Gorj.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  --, Romania, Tel. 021 310.46.41, Fax:  021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala:  b-dul N. Titulescu nr. 4, jud. Dolj, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  --, Romania, Tel. 0251.418.568; 0251.415.600; 0251.413.179, Fax:  0251.415.600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala:  Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Tel. 021-332 28 16, Fax:  021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2010 09:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer