Licitatie Publica - Reabilitarea statiei de pompare SPA1 Nedeia ? Unitatea de pompare plutitoare nr.1 din cadrul amenajarii Nedeia-Macesu, judetul Dolj
Anunt de participare numarul 111703/22.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel. 021-3322816, In atentia: Ing. Lina Gruia, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ADMINISTRATIA NATIONALA A IMBUNATATIRILOR FUNCIARE RA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel. 021-3322816, In atentia: Ing. Lina Gruia, Fax: 021-3322183
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ADMINISTRATIA NATIONALA A IMBUNATATIRILOR FUNCIARE RA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel. 021-3322816, In atentia: Ing. Lina Gruia, Fax: 021-3322183
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ADMINISTRATIA NATIONALA A IMBUNATATIRILOR FUNCIARE RA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel. 021-3322816, In atentia: Ing. Lina Gruia, Fax: 021-3322183
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratia Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea statiei de pompare SPA1 Nedeia ? Unitatea de pompare plutitoare nr.1 din cadrul amenajarii Nedeia-Macesu, judetul Dolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ANIF-RA Sucursala Teritoriala DUNARE OLT
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea statiei de pompare SPA1 Nedeia ? Unitatea de pompare plutitoare nr.1 din cadrul amenajarii Nedeia-Macesu, judetul Dolj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112000-5 - Lucrari de excavare si de terasament (Rev.2)
45231111-6-Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
50246300-4-Servicii de reparare si de intretinere a structurilor plutitoare (Rev.2)
63727000-1-Servicii de remorcare si de impingere a navelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 12, 070, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 200.000 lei; garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractuluifara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Certificate de atestare fiscala ANAF pentru persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataa impozitelor si taxelor catre stat, certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, prezentarea Declaratiei ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform modelului prevazut in ordinul nr.314/12.10.2010. CertificatConstatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Judetean din care sa rezulte faptul ca ofertantul (individual sau in asociere) are in obiectul de activitate si activitati de genul celor licitate.Certificatul de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Judetean.
Nota: Certificatele trebuie sa fie valabile la data deschiderii procedurii.
Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalOfertantii straini pot prezenta oferta si in limba de origine cu conditia ca aceasta sa fie insotita de traducerea legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilantulcontabil la 30.06.2010, vizat de organele competente in domeniu si balanta de verificarela 30.09.2010.Informatii privind situatia financiara pentru anii 2007, 2008, 2009 -Formular 23.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani : minim24.000.000 RON, respectiv echivalent euro. Echivalarea in euro pentru fiecare an in parte se face la cursul mediu anual al BNR din anul respectiv. (Curs mediu BNR pentru anul 2007:1 euro=3, 3373 lei; pentru anul 2008:1euro=3, 6827lei; pentru anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei)
Autoritatea contractanta are dreptul de a stabili cerinte minime pentru urmatoriiindicatori:
a) lichiditate generala (active circulante/ datorii curente x 100) = 85%.Lichiditatea se va calcula dupa datele de bilant la 30.06.2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani , Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar / client trebuie sa fie insotita de copia contractului, a actelor aditionale respective si de recomandarea din partea beneficiarului/ clientului respectiv. Se va prezenta: PV la terminarea lucrarilor sau, dupa caz, P.V. de receptie finala.
Incheierea si indepl.in ultimii 5 ani a cel putin unui contr. sau a cel mult 3 (trei) contracte a carui /caror valoaresa fie minim: 7.000.000 lei (fara TVA), realizate prin execut. unei/unor lucrari de natura celui/celorlicitat/licitate, recomandari din partea altor beneficiari / clienti, se vorprezenta una sau mai multe recom., prezentarea certificatului de atestare in executia lucr. de imb. func, conform Ordinului 182/2009 al MAPDR, sau a Ordinului 239/2007 cuviza valabila la data deschideriiofertelor, ofertantul, sau dupa caz asociatul, trebuie sa prezinte certificatul de atestare a capabilitatii tehnice ca producator de produse, servicii si echipamente in domeniul naval eliberat de Autoritatea Navala Romana, certificatelorISO 9001;ISO 14001; OHSAS 18001 sau echivalentul acestorcertificate in domeniile care fac obiectul contractului. Nu se admit operatori economici in curs de certificare, declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, ofertantul, sau dupa caz asociatul, trebuie sa faca dovada detinerii (in proprietate, inchiriere sau conventie) unui doc uscat sau plutitor, sau a unei cale de ridicare-lansare de 250 tf , capabil(a) sa ridice unitatea de pompare plutitoare supusa reabilitarii, declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, CV-urile sicazierele judiciare pentru persoanele responsabile direct cuindeplinirea contractului, RTE trebuie sa fie angajatul permanent al societatii ofertante sau orice forma admisa de legislatia muncii si sa fie atestatMLPAT (MTCT), decl priv. partile din contract care sunt indeplinite de subcontr. si specializ. acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.12.2010 10:00
Locul: ADMINISTRATIA NATIONALA A IMBUNATATIRILOR FUNCIARE RASoseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare , observatori UCVAP si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel. 021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel. 0213191674, Fax: 0213195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: : Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel. 021-332 28 16, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2010 08:19