Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea statiei de tratare a apei brute si a statiei de epurare a apelor uzate oras Negresti, jud. Vaslui.


Anunt de participare numarul 95664/11.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VASLUI
Adresa postala: Stefan cel Mare nr 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Punct(e) de contact: Popica Nelu, Tel.0235361088, In atentia: Aftimescu Cezar, Email: [email protected], Fax: 0235361090, Adresa internet (URL): www.cjvs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea statiei de tratare a apei brute si a statiei de epurare a apelor uzate oras Negresti, jud. Vaslui.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, judetul Vaslui, oras Negresti
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului de lucrari ce urmeaza a fi atribuit, este executia lucrarilor din cadrul proiectului Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa, a sistemului de canalizare si a statiilor de epurare a apelor uzate din municipiile Vaslui, Birlad, Husi si orasul Negresti ETAPA II-a, Orasul Negresti, Obiect: Reabilitarea statiei de tratate a apei brute si a statiei de epurare a apelor uzate din orasul Negresti, judetul Vaslui
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor executa lucrari de reabilitare a statiei de tratare a apei brute si a statiei de epurare a apelor uzate din orasul Negresti, respectiv: la statia de epurare se lor executa lucrari de reabilitare a treptei de epurare mecanice, a treptei de epurare biologice, a instalatiilor de tratare a namolului, lucrari la pavilionul de exploatare, lucrari de racord electric; la statia de tratare a apei brute se vor executa: lucrari de reabilitare a decantoarelor, a cladirii tehnologice a statiei de tratare, a rezervoarelor de inmagazinare a apei, a bazinelor de namol, a platformelor de deshidratare a namolului, a bazinului de apa limpezita si a statiei de pompare recirculare, precum si lucrari de instalatii hidraulice
Valoarea estimata fara TVA: 12, 242, 671RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 100.000 lei. Garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA acontractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUGnr. 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Certificat de inregistrare, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional persoane juridicestraine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale
-Copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani incheiati (2006, 2007, 2008), vizate si inregistrate deorganele competente
-Scrisoare de bonitate;
-Documente privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie egala sau mai mare de 19.000.000 lei (RON) sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta este mai mica de 3 ani;acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, minim 5.000.0000 lei, pentru o perioada de 6 luni, pentru contractul propus, independent de angajamentele pentru alte contracte
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor lucrari
-Experienta similara
-Contractul/contractele pentru lucrarea/lucrarile prezentata ca similare
-Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor
-Recomanadre din partea beneficiarului
-Declaratie privind utilajele, mijloacele de transport, instalatiile si echipamentele tehnice
-Documentele privind inchirierea pentru utilaje, mijloacele de transport, etc. asigurate de la terti (daca este cazul)
-Copia autorizatiei laboratorului si anexele cu profilele autorizate
-Contractul de prestare/colaborare cu un laborator autorizat (daca este cazul)
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
-Declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari
-CV-ul Coordonatorului de lucrari
-Declaratia de disponibilitate a coordonatorului de lucrari
-CV-ul Responsabilului de lucrari
-Declaratia de disponibilitate a responsabilului de lucrari
-CV-ul Responsabilului tehnic cu executia
-Copia atestatului responsabilului tehnic cu executia
-Declaratia de disponibilitate a responsabilului tehnic cu executia
-CV-ul Responsabilului tehnic de calitate
-Copia autorizatiei responsabilului tehnic de calitate
-Declaratia de disponibilitate a responsabilului tehnic de calitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Indeplinirea in ultimii 5 ani cel putin a unui contract sau doua contracte care a avut ca obiect executia unor lucrari similareca natura si complexitate cu lucrarea supusa licitatiei si cu o valoare cumulata de minim 11.500.000 lei. Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje, mijloace de transport, instalatii, echipamente tehnice necesare indeplinirii contractului.Ofertantul va face dovada ca dispune de laborator gradul II (propriu sau cu contract deprestare/colaborare), autorizat pentru determinarile necesare la executia acestei lucrari. Ofertantul trebuie sa dispuna de un Coordonator de lucrari (sef de santier) cu specialitateaCCIA, CH, IF, CFDP, Utilaj tehnologic pentru constructii, sau echivalent, cu experienta in domeniu. Ofertantul trebuie sadispuna de cel putin un responsabil de lucrare (sef punct lucru) cu experienta in domeniul lucrariisupuse licitatiei. Ofertantul trebuie sa dispuna de un Responsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale pentru domeniul I- Constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere; un Responsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cuprevederile legale pentru domeniul IX Constructii edilitare si de gospodarie comunala. Ofertantultrebuie sa dispuna de cel putin: un Responsabil cu controlul tehnic de calitateautorizat pentru domeniul 2 Constructii civile, industriale, agricole si miniere de suprafata; un Responsabil cu controlultehnic de calitateautorizat pentru domeniul 6 Lucrari de retele de alimentari cu apa si canalizare, imbunatatiri funciare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2010 13:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Vaslui, str. Stefan cel Mare nr. 79, mun. Vaslui, jud. Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Iasi
Adresa postala: str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232 260600, Email: [email protected], Fax: 0232255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Vaslui Compartimentul juridic-contencios
Adresa postala: str. Stefan cel mare nr. 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Tel.0235361089, Email: [email protected], Fax: 0235361091
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2010 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer