Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITAREA STATIEI DE TRATARE A APEI POTABILE SI CAPTARILOR DIN ORASUL NEGRESTI-OAS, REABILITAREA STATIEI DE TRATARE A APEI POTABILE DIN ORASUL TASNAD SI CONSTRUIREA UNEI STATII DE TRATARE A APEI POTABILE SI CAPTARILOR DIN ORASUL LIVADA


Anunt de intentie (utilitati) numarul 25385/06.04.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
APASERV SATU MARE S.A.
Adresa postala: Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440210, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 261706058, In atentia: Monica - Tatiana Salajan, Email: [email protected], Fax: +40 261721056, Adresa internet (URL): www.apaservsm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
REABILITAREA STATIEI DE TRATARE A APEI POTABILE SI CAPTARILOR DIN ORASUL NEGRESTI-OAS, REABILITAREA STATIEI DE TRATARE A APEI POTABILE DIN ORASUL TASNAD SI CONSTRUIREA UNEI STATII DE TRATARE A APEI POTABILE SI CAPTARILOR DIN ORASUL LIVADA
II.2) Tipul contractului
Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Negresti-Oas: Reabilit.captari Valea Rea, Valea alba si Tur, reconstructie St tratare apa si lucr.constr.cond de aduct. Tasnad: Reabilit St Clorin, St pomp si rezerv. Livada: forare 3 puturi, Constr.St tratare apa, constr. Unit.elim Fe, Mn si Clorinare, constr.St pomp si rezerv.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45252126-7 - Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 21.06.2012
Durata: 19 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 21, 942, 424RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare ? Fondul de coeziune, Bugetul de stat, Bugetul local, Surse proprii ale Autoritatii contractante.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Achiz.de lucr.simil.cf.art.252, lit.k)OUG34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SM-CL-03
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul CCI 2009/RO/161/PR/009 ?EXTINDEREA SI REABILITAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN JUDETUL SATU MARE?, finantat prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1, 2007รท 2013
VI.2) Alte informatii
Moneda contractului: Lei. Ofertele, orice corespondenta si documentele legate de procedura de atribuire a acestui contract de achizitie publica, transmise intre operatorii economici si autoritatea contractanta, trebuie sa fie in limba romana.
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2012 22:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer