Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea statiei de tratare a apei Varsolt si lucrari la sursele de apa Jibou, Cehu Silvaniei si Huedin


Anunt de participare (utilitati) numarul 107249/08.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala:  B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400604, Romania, Punct(e) de contact:  Pop Iuliana, Tel. 0264591444, Email:  [email protected], Fax:  0264-592619, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional clasa I
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitarea statiei de tratare a apei Varsolt si lucrari la sursele de apa Jibou, Cehu Silvaniei si Huedin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Varsolt, Jibou, Cehu Silvaniei (Salsig), judetul Salaj si Huedin (Bologa) judetul Cluj.
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie lucrari pentru organizarea de santier si investitia de baza laStatia de tratare Varsolt, reabilitare si modernizare procese de tratare, constructii si instalatii hidraulice, laborator si Sursele de apa Jibou, Cehu Silvaniei, Huedin, reabilitarea si modernizarea captarii, constructii si instalatii hidraulice, laborator, zone de protectie sanitara, in conditiile Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71320000-7 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie lucrari de reabilitare si modernizare statie de tratare Varsolt care deserveste 80.000 locuitori (Zalau si Simleu Silvaniei) si surse de apa care deservesc 28.000 locuitori (Jibou, Cehu Silvaniei, Huedin), in conditiile Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 36, 748, 811RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 367.488 Lei. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Coeziune 74, 0%, Buget de stat 11, 3%, Buget local 1, 9%, Op.Reg.12, 8% , moneda contractului - Lei, moneda platilor - Lei , conform Contractului de finantare POS Mediu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181, Certificatul constatator de la Registrul Comertului, Certificatul de atestare fiscala, Certificat pentru plata CAS, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificatul de inregistrare/altele echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri cumulata pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), min. 12.165.000 Euro, Declaratie privind cifra de afaceri si profitul, Media profitului din exploatare pe 2007, 2008, 2009 pozitiva, Identificarea financiara, Scrisoare de bonitate bancara si informatii despre accesul la lichiditati, credite/alte mijloace financiare de 1.475.000 euro pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus, independent de angajamentele pentru alte contracte, Declaratia financiara recapitulativa, Bilanturile contabile si Contul de profit si pierdere impreuna cu toate anexele la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, vizate DFP, Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori (dupa caz) la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ISO9001, 14001, OHSAS18001 sau echiv, exp.similara: 1.Executie: lucrarifinalizate ultimii 5ani: 1contract lucrariconstruire sau reabilitare statie tratare apa, complexitate tehnica similara, populatie.desev. min.24000 loc si 1contract lucrari construire sau reabilitaresursa subterana apa, complexitate tehnica similara, pop. deserv. min.8400 loc, CPV, dozare reactivi, filtre carbune activ si nisip, decantoare, rezerv, camine debitmetre, captare apa bruta, reabilitare conducte de apa, Certificate receptiela terminare lucrari , semnate Beneficiar, Inginer, Antrepr., certificate semnate ultimii 5 ani si Certificat de receptie finala semnatBeneficiar, Inginer, Antrepr. sau Certificat mod comportare in exploatare, semnatBeneficiar, Inginer 2.Proiectare: experienta min. 3ani, insusi sau subcontractor proiectare nominalizat, 1contract servicii proiectare statie tratare apa populatie deserv. min.24000loc, Contract de proiectare si Certificat receptie finala lucrare executata in baza proiectului, semnat Beneficiar, Inginer, Antreprenor sau Certificatmod comportare lucrare exec. in baza proiectului, semnatBeneficiar, Inginer, semnat ultimii 3ani , CPV, dozare reactivi, filtre carbune activ si nisip, decantoare, rezervoare, camine debitmetre, captare apa bruta, reabilitare puturi, drenuri, Experienta ca antrep/proiectant, Experienta similara, Lista principale lucrari executate ultimii 5ani, Declar.efectivele medii anuale personal angajat, conducere, Alte informatii ofertanti, Manager Proiect10ani, Coord.proiectare-constructie7ani, Ing.proces7ani, Ing.civile10ani, Ing.structuri10ani, Ing.mecanic7ani, Ing.electrice7ani, Ing.automatizareSCADA3ani, Manager santier7ani, Manager calitate3ani, CV, diplome, atestate, autorizari-profesionale, Declr-disponibil, dotari proprii/inchiriate: Macarale2buc, Excavator2buc, Incarcator-frontal2mc4buc, Autobasculante5 la 20to2buc, Autocarosate
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer