Licitatie Publica - Reabilitarea statiei de tratare a apei Varsolt si lucrari la sursele de apa Jibou, Cehu Silvaniei si Huedin
Anunt de participare (utilitati) numarul 76984/09.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Pop, Tel.+40264/591.444, Email: [email protected], Fax: +40264/592.619, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitarea statiei de tratare a apei Varsolt si lucrari la sursele de apa Jibou, Cehu Silvaniei si Huedin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Varsolt, Jibou Cehu Silvaniei, judetul Salaj si Huedin ( Bologa)judetul Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie lucrari pentru organizarea de santier si investitia de baza, Statie de tratare Varsolt: reabilitare/modernizare procese de tratare, constructii si instalatii hidraulice, laborator, Sursele de apa Jibou, Cehu Silvaniei, Huedin: reabilitare/modernizare captare, constructii si instalatii hidraulice, laborator, zone de protectie sanitara, in conditiile Caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71320000-7 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
45221230-3-Puturi (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie lucrari de reabilitare si modernizare statie de tratare Varsolt care deserveste 80.000 locuitori (Zalau siSimleu Silvaniei) si surse de apa care deservesc 28.000 locuitori (Jibou, Cehu Silvaniei, Huedin), in conditiile Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 273, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare62.700 Euro. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Coeziune 74, 0%, Buget de stat 11, 3%, Buget local 1, 9%, Op.Reg.12, 8% , moneda contractului - Lei, moneda platilor - Lei , conform Contractului de finantare POS Mediu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Informatii generale despre ofertant, Imputernicirea notariala privind autorizarea semnaturii, Trecutul litigios, Cazierul judiciar (dupa caz), Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, Certificatul constatator de la Registrul Comertului, Certificatul de atestare fiscala, Certificat pentru plata CAS (dupa caz) , Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificatul de inregistrare/altele echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri cumulata pe ultimii 3 ani ( 2006, 2007, 2008), min. 9.400.000 Euro, Declaratie privind cifra de afaceri si profitul, Media profitului operational pe 2006, 2007, 2008 pozitiva, Identificarea financiara, Scrisoare de bonitate bancara si informatii despre accesul la lichiditati, credite/alte mijloace financiare de 1.200.000 euro pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus, independent de angajamentele pentru alte contracte, Declaratia financiara recapitulativa, Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, vizate DGFP, Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ISO9001, ISO14001, OHSAS18001/echiv, exp. similara: 1Executie lucrari: lucrari constructii finalizate ultimii 5ani: Cel putin 1contract lucrari finalizatconstruire statie tratare apa, complexitate tehnica similara, populatie deservita min.24000loc, Cel putin 1contract lucrari finalizat construirea surse subterane apa complexitate tehnica similara populatie deservita min.8400loc;CPVsimilare: dozare reactivi, filtre carbune activ si nisip, decantoare, rezerv, camine debitmetre, captare apa bruta, reabil.puturi si drenuri sustinute de Certif.receptie finala semnate Beneficiar, Inginer, Antrepr. in ultimii 5ani.2Proiectare, Experienta ultimii 3ani, insusi sau subcontractor proiectare nominalizat, dovedit prin Cel putin 1contract servicii proiectare statie tratare apa populatie deservita min.24000loc, Cel putin 1contract servicii proiectarea surse subterane apasimilara, populatie deservita min.8400loc;Certif.receptie finala lucrari exec. in baza proiectelor, semnateBeneficiar, Inginer, Antrepr.;CPVsimilare: dozare reactivi, filtre carbune activ si nisip, decantoare, rezervoare, camine debitmetre, captare apa bruta, reabilitare puturi si drenuri, sutinute de certificate semnate ultimii 3ani, Experienta ca antrep/proiectant, Experienta similara, Declr lista principale lucrari executate ultimii 5 ani si servicii in ultimii 3ani, Declar.priv.efectivele medii anuale personal angajat si conducere, Alte informatii ofertanti.Experienta personalului: Manager Proiect10ani, Coord.proiectare-constructie7ani, Ing. proces7ani, Ing.civile10ani, Ing. structuri10ani, Ing.mecanic7ani, Ing. electrice7ani, Ing.automatizareSCADA3ani, Manager santier7ani, Manager calitate3ani, doc: CV, diplome, atestate, autorizari-profesionale, Declr-disponibil, dotari-proprii/inchiriate: Macarale2buc, Excavator2buc, Incarcator-frontal2mc4buc, Autobasculante5 la 20to2buc, Autocarosate