Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITAREA STATIEI DE TRATARE A APELOR UZATE SI A RETELEI DE CANALIZARE IN MUNICIPIUL PASCANI


Anunt de participare numarul 46488/18.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI - DIRECTIA DE APA CANAL PASCANI
Adresa postala: Str. Moldovei nr.33, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTOR IOAN PRISECARU, Tel.0232 719215; 719530, In atentia: Lucian Popescu-tel 0723 808214;Ciprian Petranici-tel 0727 377498, Email: [email protected], Fax: 0232 762038, Adresa internet (URL): Str. Moldovei nr.33, 705200 Pascani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREA STATIEI DE TRATARE A APELOR UZATE SI A RETELEI DE CANALIZARE IN MUNICIPIUL PASCANI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: MUNICIPIUL PASCANI, JUD IASI, ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI PROIECTARE SI REABILITARE: STATIE DE POMPARE APE UZATE, CANAL COLECTOR APE MENAJERE SI PLUVIALE, SUBTRAVERSARE C.F., STATIE DE EPURARE: LINIA APEI (TREAPTA MECANICA+TREAPTA BIOLOGICA) SI LINIA NAMOLULUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
45232130-2-Canalizare de ape pluviale (Rev.1)
45232411-6-Canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.1)
74232220-2-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 STATIE POMPARE APE MENAJERE SI PLUVIALE
1 SUBTRAVERSARE CALE FERATA
1 CANAL COLECTOR
1 STATIE EPURARE
Valoarea estimata fara TVA: 14, 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 0.5%, RESPECTIV 71000 EURO FARA TVA (CONF.ART.85(a)/HG925-2006)GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA (CONF.ART.89(b)/HG925-2006)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI ISPA;BANCA EUROPEANA DE INVESTITII (BEI);BUGETUL DE STAT (OUG 135/28.11.2007).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACTANT UNIC SAU CONSORTIU(PT CONSORTIU SE VA PREZENTA ACORD DE ASOCIERE LEGALIZAT)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici vor prezenta:
- declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 (formularele 12 A, B din Ghidul de atribuire a contractelor de achizitie publica)
- declaratia privind calitatea de participant la procedura (formularul 12 C din Ghid)
- dovada platii taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si certificat fiscal
- avize si autorizatii de functionare de la organele competente
- lista litigiilor rezultate din derularea contractelor de lucrari pe ultimii 7 ani
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii vor face dovada situatiei lor economico-financiare prin:
- rezultatele exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani: 2005-2006-2007 (bilant + anexe, auditate)
- declaratii privind cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani
- existenta disponibilitatii unei linii de credit
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- declaratii privind cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani; nivel minim: 10000000 EURO- existenta disponibilitatii unei linii de credit de minimum 4000000 EURO , suma confirmata printr-o scrisoare de la banci, pentru realizarea cash flow-ului de executie a contractului in cauza.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii vor prezenta:
- lista principalelor lucrari asemanatoare executate in ultimii 5 ani (formular 12F):
- se vor specifica valori, perioade, beneficiari pentru contractele prezentate
- se vor prezenta referinte/PV de punere in functiune/certificate de la fostii beneficiari (cu semnatura si stampila) pentru contractele prezentate;
- se vor prezenta contracte ce reprezinta lucrari asemanatoare (experienta similara in domeniul lucrarilor la statii de pompare, statii de epurare si retele de canalizare)
- declaratie privind proportia in care contractul de servicii urmeaza a fi indeplinit de subcontractanti si specializarea acestora (formular 12G)
- declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamente tehnice (formular 12H)
- declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere pe ultimi 3 ani 2005-2006-2007 (formular 12I)
- sistemul calitatii si masuri aplicate pentru asigurarea calitatii produselor
- informatii privind masuri de protectie a mediului, protectia muncii si a sanatatii oamenilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- prezentarea a 3 contracte in valoare totala de minim 6000000 EURO sau;
- prezentarea unui contract in valoare de minim 4000000 EURO;Pentru ofertantii in consortiu pragurile minime se vor considera indeplinite cumulativ de parteneri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se face cu numerar la casieria DAC Pascani sau cu OP in contul RO86TREZ4075028XXX000112 deschis la trezoreria Pascani. (CUI: RO 4958597)
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2008 10:00
Locul: Sediul DAC Pascani, str.Moldovei, nr.33, 705200 PASCANI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii Autorizati (imputerniciti sa semneze ofertele) ai Ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FONDURI ISPAMASURA ISPA 2000/RO/16/P/PE/05 - "MODERNIZAREA SISTEMULUI DE APA POTABILA SI APE UZATE IN MUNICIPIUL PASCANI, JUD. IASI"MEMORANDUMUL DE FINANTARE PUBLICAT IN MONITORUL OFICIAL 318/5.12.2003 (LEGEA 147/14.4.2003)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (C.N.S.C.)
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr.25 bis, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232 260600, Email: [email protected], Fax: 0232 255907, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia de Apa Canal Pascani, Oficiul juridic, jurist Virga Fabian
Adresa postala: Str. Moldovei, nr.33, Localitatea: PASCANI, Cod postal: 705200, Romania, Tel.0232 719215;719530, Email: [email protected], Fax: 0232 762038
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2008 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer