Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea statiilor de pompare SPA, SRP km 23 si a retelei de aductiune a apei de irigatii din amenajarea hidroameliorativa complexa ARGES km 23, jud.Giurgiu


Anunt de participare numarul 87286/25.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.021-3322816, In atentia: ing. Tanua Cotruta, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala OLT ARGES
Adresa postala: str. Sloboziei, nr.193, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080332, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0213112300, 0246216052, In atentia: Ing.Stancu Ion, Email: [email protected], Fax: 0213112300, 0246216052
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala OLT ARGES
Adresa postala: str. Sloboziei, nr.193, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080332, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0213112300, 0246216052, In atentia: Ing.Stancu Ion, Email: [email protected], Fax: 0213112300, 0246216052
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala OLT ARGES
Adresa postala: str. Sloboziei, nr.193, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080332, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0213112300, 0246216052, In atentia: Ing.Stancu Ion, Email: [email protected], Fax: 0213112300, 0246216052
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea statiilor de pompare SPA, SRP km 23 si a retelei de aductiune a apei de irigatii din amenajarea hidroameliorativa complexa ARGESkm 23, jud.Giurgiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ANIF-RA Sucursala Teritoriala OLT ARGES str. Sloboziei, nr.193 Localitatea: Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea statiilor de pompare SPA, SRP km 23 si a retelei de aductiune a apei de irigatii din amenajarea hidroameliorativa complexa ARGESkm 23, jud.Giurgiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45112000-5-Lucrari de excavare si de terasament (Rev.2)
45112500-0-Lucrari de terasament (Rev.2)
50500000-0-Servicii de reparare si de intretinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor, a containerelor de metal si a masinilor (Rev.2)
50710000-5-Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor electrice si mecanice de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini din d.a.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 337, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 90.000 lei; garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului aferent anului 2009, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib., Decl.priv.neincadr.inprev.art.181dinOUGnr.34/2006, Certif.de atest.fisc. ANAF pt.pers.jurid.priv.indepl.oblig.exigib.de plata a impoz.si taxe.catre stat , Certif.fisc.priv.plata imp.si taxe locale, Pers.jurid/fiz.rom.: Certif.Constat.emis de ORCCCINT, Certif.de inmatric.la ORC, CV si caziere judiciareptr. persoanele resp direct de indepl. contr. RTE angajat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf.gen.Cifra medie anuala de afac.pe ult.3 ani: min.15.000.000 lei, respectiv 3.551.472 Euro ; Bilant.cont.la data de 30.06.2009, viz.de organ.compet.in domeniu, balanta de verificare la 31.08.2009, Inform.priv.situatia financ.pt.anii 2006, 2007, 2008, lichiditate generala min 85%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.calit.de partic.la proc., Decl.priv.lista princ.lucr.in ult.5 ani, exper.simil. 3.000.000 lei, fara TVA, respectiv710.294EURO realiz.prin exec.unor lucr.simil. contract, act ad recom benef. respectivi Recom.din partea altor benef.(3), Atest.lucr.IF conf. Ordin 239/2007 sau182/2009, prez. Dosar propriu priv sist propriu de cond si asig calit sau ISO 9001, 14001, 18001 in domeniul IF .Decl.cu utilajele, Decl. priv.efect.med.an.al pers.angaj.si al cadr.de cond., decl.cu subcontr.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
Perioada de garantie a lucrarilor
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2009 10:30
Locul: ANIF-RA Sucursala Teritoriala OLT ARGES str. Sloboziei, nr.193 Localitatea: Giurgiu, jud.Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare , observatori UCVAP si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi pusa la dispozitia operatorilor economici care au inaintat o solicitare scrisa insotita de imputernicire scrisa in acest sens, numai pe suport hartie, gratuit, deoarece atasarea documentatiei de atribuire in SEAP nu este posibila din motive tehnice.In exemplarul original se vor prezenta numai originalele sau copii legalizateale documentelor prezentate, atat la deschidere cat si ulterior in cazul cand ofertantul uzeaza de dreptul de la art 11.alin. 4, din HG 925/2006, actualizata de HG 834/22.07.2009, cand autoritatea contractanta solicita prezentarea certificatelor/documentelor edificatoare, care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare.conformart.11 alin 5 si 6, din HG 925/2006, actualizata de HG 834/22.07.2009. Exceptie fac confirmarile de preturi solicitate la pct 6.3 din fisa de date, care se pot prezenta in copie simpla.In cazul in care ofertantul nu aduce originalul sau o copie legalizata, acesta are obligatia sa prezinte, originalul sau copia legalizata, iar comisia de evaluare va mentiona pe copie conform cu originalul si va semna.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021-332 28 16, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2009 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer