Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea strazii Campul Mare din municipiul Miercurea-Ciuc"


Anunt de participare numarul 8530/02.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Adresa postala: P-TA CETATII NR.1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530110, Romania, Punct(e) de contact: LEHEL-ANTAL ABRAHAM, Tel.0266-315120, In atentia: Nagy Erzsebet, Email: [email protected], Fax: 0266-371024, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea strazii Campul Mare din municipiul Miercurea-Ciuc"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Strada Campul Mare din Municipiul Miercurea Ciuc
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-realizarea structurii drumului pana la stratul de macadam inclusiv;
-realizarea trotuarului asfaltat pe o parte a strazii;
-realizarea unui sant colector pe partea opusa a strazii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare a strazii la care se pot adauga lucrari noi similare celor atribuite prin prezenta procedura.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 800, 000 si 2, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
40000 RONprin scrisoare de garantie bancara sau prin depunerea la caseria autoritatiia unui ordin de plata cu care s-a achitat suma in contul RO44TREZ3515006XXX002142
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Prin conventie semnata in cazul asocierii, legalizata inaintea semnarii contractului cu asociatii castigatori sau contract de subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale
-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiului financiar (bilant) pe ultimul 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri minim 6 000 000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 3 ani
-Informatii referitoare dotari tehnice
-Dosarul calitatii privind sistemul propriu de conducere si asigurare a calitatii
-Informatii referitoare la personal
-Informatii privind subcontractantii
-Model contract semnat stampilat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin o lucrare similara in valoare de 400 000 RONDotari tehnice proprii minime: excavator, buldoexcavator, vibrocompactor cu rulouri netede, autogreder, compresor de aer, autobasculanta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: prin depunere la caseria Primarie Municipiului Miercurea Ciuc sa prin ordin de plata depusa la contul RO66TREZ35124510220XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2007 12:00
Locul: La sediul Primariei municipiului Miercurea Ciuc, sala de sedinta.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administrator sau persoana autorizata din partea ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.4(021)3118090, Fax: 4(021)3118090
Organism competent pentru procedurile de mediere
Primaria Municipiului Miercurea Ciuc
Adresa postala: P-ta Cetatii, nr. 1, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530110, Romania, Tel.0266-315120, Email: [email protected], Fax: 0266-371024, Adresa internet (URL): www.miercureaciuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In 10 zile de la data emiterii actului se depune plangerea prealabila inaintata organului emitent, dupa procedura pe care o reglementeaza legea contenciosului administrativ sau contestatie la CNSC in 5 zile potrivit OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul de Investitii si Achizitii Publice
Adresa postala: P-ta Cetatii, nr. 1, camera 35, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530110, Romania, Tel.0266-315120, Email: [email protected], Fax: 0266-371024, Adresa internet (URL): www.miercureaciuc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2007 16:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer