Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea strazii ce face legatura intre DN 22 si DJ. 221 si pe care este stabilit traseul autobuzului pentru transport public in comun, comuna Cazasu, judet Braila.


Anunt de participare numarul 85982/04.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CAZASU
Adresa postala: COMUNA CAZASU, JUDETULBRAILA, Localitatea: Cazasu, Cod postal: 817181, Romania, Punct(e) de contact: Lungu Dragos Silviu, Tel.0239/695369, In atentia: 0729.947.277, Email: [email protected], Fax: 0239/695369, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea strazii ce face legatura intre DN 22 si DJ. 221 si pe care este stabilit traseul autobuzului pentru transport public in comun, comuna Cazasu, judet Braila.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Cazasu, judet Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile de reabilitare drumuri.Lucrarile presupun fundatii de piatra sparta sau lidonid.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile de reabilitare se vor desfasura pe o lungime totala de 1085 m.
Valoarea estimata fara TVA: 55, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 1100 de lei.Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului de lucrari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET PROPRIU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
NU ESTE CAZUL
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Declaratia privind eligibilitatea;
b.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006;
c.Certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidate. Aceste certificate constatatoare se depun in original / copie legalizata, cu conditia sa nu fie mai vechi de 30 de zile;
d.Declaratia privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul, nu mai vechi de 30 de zile.
b.Certificat de inregistrare emis de Camera de comert si industrie.
c.Atestarea din punct de vedere profesional in lucrari de drumuri.
d.Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani
e.Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)vizate si inregistrate de organele competente. , din care sa rezulte activitate profitabila .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratia care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului
Comisia de evaluare are dreptul de a verifica si inspecta pe teren existenta dotarilor declarate de ofertant.Sa faca dovada( proprietate, leasing sau inchiriere, etc.) ca dispune de minimum utilaje care sunt necesare pentru indeplinirea contractului.
b. Declaratia privind lista principalelor lucrarisimilare executate in ultimii 5 ani;
c. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Declaratia va fi insotita de CV-urile persoanelor de conducere.
d. Declaratia privind conducerea propusa pentru executia lucrarii.Se va prezenta atestatul responsabilului tehnic cu executia in domeniul Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele si atestatele responsabililor cu asigurarea calitatii.Declaratia va fi insotita de CV-uri ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului. Situatiile de lucrari vor fi vizate atat de responsabilul tehnic cu executia, cat si de responsabilii cu asigurarea calitatii.
CV - urile vor purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective, si vor avea inscrisa mentiunea Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii.e. Copie dupa certificatul sistemului de managementul calitatii conform cu ISO 9001/2000 sau echivalent pentru lucrari de drumuri.
f.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca in vigoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere:
2.
Durata executiei lucrarii
10%
Descriere:
3.
Durata garantiei lucrarii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2009 14:00
Locul: Sediul U.A.T Cazasu, comuna Cazasu, judet Braila, sos.Rm.Sarat - Braila, etaj 1, Sala Mare.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele reprezentanti sau imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Toata documentatia de atribuire ( fisa de date + formulare, caiet sarcini, regulament si contract lucrari-model ) se descarca direct de pe SEAP sau se ridica de la sediul UAT Cazasu absolut gratuit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Galati
Adresa postala: str.Brailei, nr.153, Galati, Localitatea: Galati, Cod postal: 800319, Romania, Tel.0236.460.027, Email: [email protected], Fax: 0236.460.469, Adresa internet (URL): www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos, nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in termen de cel mult 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a actului considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.A.T CAZASU
Adresa postala: sos.Rm.Sarat - Braila, Localitatea: comuna Cazasu, judet Braila, Cod postal: 817181, Romania, Tel.0239.695.369, Email: [email protected], Fax: 0239.695.369
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2009 17:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer