Licitatie Publica - REABILITAREA TAMPLARIEI--MONTAREA TAMPLARIEI DIN PVC CU GEAM TERMOPAN
Anunt de participare numarul 55780/15.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ARTCONF SCM PITESTI
Adresa postala: STR.RAURILOR, NR.12A, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110036, Romania, Punct(e) de contact: ELENA BOHILTEA, Tel.0348/807358, Email: [email protected], Fax: 0248/630172, Adresa internet (URL): PITESTI STR.RAURILOR, NR.12A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREA TAMPLARIEI--MONTAREA TAMPLARIEI DIN PVC CU GEAM TERMOPAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: PITESTI, STR.RAURILOR, NR.12A
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARILE CONSTAU DIN:
-DEMONTAREA TAMPLARIEI EXISTENTA;
-REPARATIILE NECESARE;
-MONTAREA TAMLARIEI DIN PVC CU GEAM TERMOPAN -220MP(INCLUSIV USI SI FERESTRE CU FERONERIE)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45421000-4 - Lucrari de tamplarie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
220MP.TAMPLARIE PVC CU GEAM TERMOPAN-
Valoarea estimata fara TVA: 110, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NU ESTE CAZUL
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA FINALA A LUCRARILOR SE FACE DUPA INCHEIEREA PROCESULUI VERBAL DE RECEPTIE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATORII VOR FI PERSOANE JURIDICE ROMANESTI-INDEPENDENTE D.P.D.V.ECONOMIC
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
LUCRARILE SUNT PARTE INTEGRANTA A PROIECTULUI PRIVIND: "PROIECTAREA, IMPLEMENTAREA SI CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL SANATATII SI SECURITATII OPERATIONALE"SUBVENTIONAT DE GUVERNUL ROMANIEI PRIN: "PROGRAMUL DE CRESTERE A COMPETITIVITATII PRODUSELOR INDUSTRIALE".
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OPERATORII ECONOMICI VOR PREZENTA DOVEZI PRIVITOARE :
-SOCIETATE COMERCIALA ROMANEASCA;
-STATUTUL JURIDIC CIF)
-OBIECTUL DE ACTIVITATE (SA INCLUDA SI LUCRARI DE TAMPLARIE)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-CERTIFICAT FISCAL DIN CARE SA REZULTE NEURMARIREA FISCALA;
-ULTIMA BALANTA LUNARA;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-INFORMARE PRIVIND CAPACITATILE DE PRODUCTIE IN DOMENIU;
-AGREEMENTARI TEHNICE -(DUPA)CAZ
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
15zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2008 18:00
Locul: PITESTI, STR.RAURILOR, NR.12A.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OFERTANTII-DACA DORESC SE ANUNTA PINA IN DATA DE22.06.2008
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2008 10:25