Licitatie Publica - REABILITAREA TAMPLARIEI-INLOCUIRE CU TAMPLARIE PVC CU GEAM TERMOPAN
Anunt de participare numarul 56862/26.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TEHNOCART S.R.L.
Adresa postala: GOLESTI, STR.COTESTI, NR.56 JUD.VRANCEA, Localitatea: Golesti, Cod postal: 5316, Romania, Punct(e) de contact: VERGINICA NEAGU, Tel.0237/233024, Email: [email protected], Fax: 0237/233986
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREA TAMPLARIEI-INLOCUIRE CU TAMPLARIE PVC CU GEAM TERMOPAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: GOLESTI, STR.COTESTI, NR.56, J- VRANCEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARILE CONSTAU DIN: -DEMONTAREA TAMPLARIEI EXISTENTA;
-EFECTUAREA REPARATIILOR NECESARE;
-MONTAREA TAMPLARIEI , INCLUSIV FERESTRE SI USI, DIN PVC CU GEAM TERMOPAN: USI CU GEAM TERMOPAN SI FERONERIE 22MP;TAMPLARIE CU GEAM TERMOPAN-70MP ;FERESTRE CU GEAM TERMOPAN SI FERONERIE-40MP.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45421000-4 - Lucrari de tamplarie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
132MP- TAMPLARIE PVC CU GEAM TERMOPAN
Valoarea estimata fara TVA: 55, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NU ESTE CAZUL
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA FINALA A LUCRARILOR DUPA INCHEIEREA PROCESULUI VERBAL DE RECEPTIE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATORII VOR FI PERSOANE JURIDICE ROMANESTI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
LUCRARILE SUNT PARTE INTEGRANTA A PROIECTULUI PRIVIND: "PROIECTAREA, IMPLEMENTAREA SI CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL SANATATII SI SIGURANTEI OCUPATIONALE"-SUBVENTIONAT DE GUVERNUL ROMANIEI PRIN "PROGRAMUL DE CRESTERE A COMPETITIVITATII PRODUSELOR INDUSTRIALE".
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OPERATORII VOR PREZENTA DOVEZI : -INSCRIEREA LA REGISRUL COMERTULUI;
-OBIECTUL DE ACTIVITATE SA INCLUDA -LUCRARI DE TAMPLARIE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ULTIMA BALANTA LUNARA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-INFORMARE PRIVIND DOTARILE TEHNICE SI TEHNOLOGICE;
-AGREEMENTARI TEHNICE(DUPA CAZ)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2008 00:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
20zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2008 10:00
Locul: GOLESTI, STR.COTESTI, NR.56, -VRANCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OFERTANTII DACA DORESC , SEVOR ANUNTA PANA IN DATA DE30.07.2008
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2008 10:47