Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITAREA TERMICA A 12 BLOCURI IN MUNICIPIUL BRASOV


Anunt de participare numarul 84102/10.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA VLAD, Tel.+40 268 472486, In atentia: d-rei Isabella Marasescu, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 268 472486, Adresa internet (URL): http: //www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREA TERMICA A 12 BLOCURI IN MUNICIPIUL BRASOV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: MUNICIPIUL BRASOV
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITAREA TERMICA A UNUI NUMAR DE 12 BLOCURI DIN MUNICIPIUL BRASOV
1 Str. Galaxiei nr. 1, bl. 32
2 Str. 13 Decembrie nr. 119, bl. 88
3 Str. Tudor Vladimirescu nr. 36A, bl 3A
4 Str. Paraului nr. 38, bl. A14
5 Str. Alexandru Vlahuta nr. 36, bl. 118
6 Aleea Petuniei nr. 2, bl. 23
7 B-dul Garii nr. 12, bl. 13
8 Str. Neptun nr. 23, bl.63
9 Str. Neptun nr. 27, bl. 148
10 Aleea Mercur nr. 4, bl.37
11 Calea Bucuresti nr. 47, sc. A, B, C,
12 B-dul Victoriei nr. 3, bl.39
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITAREA TERMICA A UNUI NUMAR DE 12 BLOCURI DIN MUNICIPIUL BRASOV
1 Str. Galaxiei nr. 1, bl. 32
2 Str. 13 Decembrie nr. 119, bl. 88
3 Str. Tudor Vladimirescu nr. 36A, bl 3A
4 Str. Paraului nr. 38, bl. A14
5 Str. Alexandru Vlahuta nr. 36, bl. 118
6 Aleea Petuniei nr. 2, bl. 23
7 B-dul Garii nr. 12, bl. 13
8 Str. Neptun nr. 23, bl.63
9 Str. Neptun nr. 27, bl. 148
10 Aleea Mercur nr. 4, bl.37
11 Calea Bucuresti nr. 47, sc. A, B, C,
12 B-dul Victoriei nr. 3, bl.39
Valoarea estimata fara TVA: 9, 278, 185.89RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GAR DE PART (LEI): L1 17715, L2 10175, L3 7421, L4 10382, L5 10195, L6 17880, L7 20842, L8 16326, L9 15995, L10 10609, L11 13112, L12 34912, GAR BUNA EXEC.10% DIN VAL CONTRACT FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
50% din alocatii de la bugetul de stat;30% din fonduri ale bugetului local;20% din fondul de reparatii ale asociatiei de proprietari.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea din care sa rezulte neincadrarea ofertantului in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G nr. 34/2006- Formular12A;
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.Gnr. 34/2006-Formular 12B;
Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca se va tine cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
Certificat privind impozitele si taxele locale, in perioada de valabilitate, eliberat de Directia FiscalaCertificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, pentru obligatiile de plata la bugetul consolidat in perioada de valabilitate fata de data desfasurarii licitatiei deschise, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii.
Certificat emis de ORC (functie de locul unde isi are inregistrat sediul social ofertantul), valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Persoane juridice /fizice straine: Orice document echivalent din tara de origine a ofertantului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant pozitiv la data de 30.06.2009 vizat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani, Formularul 12 F insotite de recomandari din partea beneficiarilor pentru acest tip de lucrare (Anexa la Formularul 12 F.)
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere Formularul 12 I.
Se anexeaza CV- uri, diplome, atestate pentru personalul de conduceresi personalul de specialitate responsabil cu executia lucrarilor pe fiecare lot in parte, pentru care s-a depus oferta .Personalul de specialitate responsabil cu executia lucrarilor va fi diferit pentru fiecare lot in parte.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice. Formular 12 H.Certificate ISO 9001/2001 sau echivalent, ISO 14001/2001 sau echivalent, OHSAS 18001/2001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, nu vor fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor.Prezentarea unui document in care se precizeaza ca auditul a fost finalizat , urmand ca operatorul economic sa primeasca certificarea propriu-zisa , poate constitui o dovada privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2009 09:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OFERTANTII SI IMPUTERNICITII ACESTORA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: B-dul Eroilor nr. 5, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500007, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTENCIOS DIN PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV
Adresa postala: B-dul Eroilor nr. 8, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268-416550/149, Fax: 0268-473001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2009 19:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer