Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Reabilitarea termica a 1.600 de blocuri din sectorul 6 al Municipiului Bucuresti?


Anunt de participare numarul 136404/09.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sectorului 6 (Primaria sectorului 6)
Adresa postala: Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060204, Romania, Punct(e) de contact: Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Tel. +40 0213180144, In atentia: Florin Preda, Email: [email protected], Fax: +40 0213180143, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Reabilitarea termica a 1.600 de blocuri din sectorul 6 al Municipiului Bucuresti?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sectorul 6 al Municipiului Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 6 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 560, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anul 2013: minim 6 contracte subsecvente; Anul 2014: minim 6 contracte subsecvente;Anul 2015: minim 6 contracte subsecvente;Anul 2016: minim 6 contracte subsecvente
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Reabilitarea termica a 1600 blocuri din sectorul 6 al Municipiului Bucuresti?
Contractele subsecvente se vor atribui fara reluarea competitiei, atribuirea acestora se va face in cascada(in ordinea clasamentului rezultat in urma evaluarii ofertelor), astfel:
a.In functie de clasamentul rezultat, in urma evaluarii ofertelor in cadrul procedurii de licitatie deschisa organizata pentru incheierea acordului cadru de fiecare data cand autoritatea contractanta va dori sa incheie un contract subsecvent va trimite o solicitare sa depuna oferta operatorului economic aflat pe primul loc. Termenul pus la dispozitia operatorului economic pentru intocmirea ofertei trebuie sa tina cont de complexitatea lucrarii.b.In cazul in care primul ofertant nu are capacitatea sa execute lucrarea se va trimite o noua solicitare ofertantului aflat pe locul doi in clasament. Se vor transmite solicitari ofertantilor economici in ordinea clasamentului pana la primul care va putea sa incheie contractul subsecvent.In cazul in care nici unul dintre ofertanti nu poate sa incheie contractul subsecvent atunci autoritatea contractanta are dreptul sa organizeze o procedura de achizitie publica numai pentru atribuirea acelui contract subsecvent.
In functie de prioritatile stabilite privind lucrarile care fac obiectul acordului cadru pentru fiecare an in care se deruleaza acordul cadru, cat si in limita bugetului aprobat, calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente va fi urmatorul: Estimarile cantitatilor minime si maxime solicitate pe durata intregului acord cadru si estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent, se regasesc in anexa A a Caietului de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Reabilitarea termica a 1600 blocuri din sectorul 6 al Municipiului Bucuresti?, conform Caietului de SarciniNumarul total de blocuri ce urmeaza a fi reabilitate pe durata acordului cadru: 1600 de blocuri.Numarul blocurilor care vor face obiectul celui mai mare contract subsecvent de lucrari de reabilitare termica: 600 blocuriNumarul blocurilor care vor face obiectul celui mai mic contract subsecvent de lucrari de reabilitare termica :30 blocuriCantitati minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent se regasesc in Anexa A a Caietului de Sarcini.Val minima estimata a acordului cadru 1.100.000.000 lei
Val maxima estimata a acordului cadru 2.560.000.000 lei
Valoarea minima estimata a unui contract subsecvent48.000.000 lei
Valoarea maxima estimata a unui contract subsecvent 960.000.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 2, 560, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele.Garantia de participare se poate constitui si prin virament bancar in contul de garantii al Sectorului 6 al Municipiului Bucuresti, respectiv RO86TREZ7065006XXX000134 deschis la Trezoreria Sector 6.Garantia de participare va fi prezentata in original, intr-un plic deschis atasat ofertei, impreuna cu declaratia privind incadrarea in categoria IMM, daca este cazul.Daca ofertantul este IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. Ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM . Documentele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse ca inacceptabile.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 2781*)din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri.Cuantumul garantiei de participare va fi inin suma de 5.000.000lei si va fi valabilapentru o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Conform Art. 2781*) - (1) din OUG 34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 15.540 lei + 0, 0001% din ceea ce depaseste 420.000.001 lei; Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecventfara TVA.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asocierein ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local al Sectorului 6, Credite, Bugetul de Stat, contributii de la beneficiarii lucrarilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratii privind eligibilitatea(privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va completa pe modelul formularului anexat.
Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
In cazul unei asocieri se va completa si va fi depusa de catre toti membri asocierii.
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 va trebui prezentatasi de catretertul/tertii sustinator(i), daca este cazul.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va completa pe modelul formularului anexat.
Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
In cazul unei asocieri se va completa si va fi depusa de catre toti membri asocierii.
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 va trebui prezentatasi de catretertul/tertii sustinator(i), daca este cazul.Acesta nu trebuie sa se afle in niciuna din situatiile de la literele a, c1 si d ale art. 181.
Cerinta nr. 3
Declaratia privind calitatea de participant la procedura
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa pe modelul formularului anexat.
Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
Cerinta nr. 4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa pe modelul formularului anexat.
Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
Cerinta nr. 5
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa pe modelul formularului anexat.
Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
In cazul unei asocieri se va completa si va fi depusa de catre toti membri asocierii.
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 va trebui prezentatasi de catretertul/tertii sustinator(i) precum si de catre toti subcontractantii, daca este cazul.
NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoanedetinfunctii dedecizie:
Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoanedetinfunctii dedecizie:
Cristian Constantin Poteras ? Primar
Demirel Spiridon ? ViceprimarSecretar: Floricica GheorgheFlorin Preda? Director ExecutivDirectia Investitii
Doru Manolache? Director Economic
Ana-Maria Cristea ? Director Directia JuridicaAndreea Florescu ? Sef Serviciu Achizitii PubliceLucian Iscoviciu ? ConsilierAdrian Florea ? ConsilierCristina Mihai ? InspectorLista consilierilor locali: Andrei Daniela Mihaela, Anton Cristian Ioan, Avramescu Manuel, Baldea Ioan, Buznicea Cristinel, Cristea Florentina, Constantin Aurel, Cursaru Paul Gabriel, Cuturescu Bogdan, Darabont Dan Alexandru, Dina Mihai Sorin, Enache Adrian Nicolae, Flamanzeanu Marin, Gabor Doru Vasile, Gheorghe Eugen, Moisa Constantin, Neacsu Ioana Mihaela, Petrescu Conona, Popescu Adrian, Seletchi Emilia Dana, Spiridon Demirel, Stan Sorin Cristian, Surulescu Aurelia, Stefan Florin, Tudor Popescu Mirela, Tulugea Danil, Vladoianu Calin
Cerinta nr. 6
Pentru persoane juridice straine
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.
Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.
Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita dedepunere a ofertelor.
Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
Alte documente?Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent.
?Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal, sau echivalent.
?Cazier fiscal al societatii/ (certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/ 2003, sau echivalent.
?Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului, sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiToate certificatele si cazierelepot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.
Autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primele 6locuri, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea acordului cadru de lucrari. Cerinta nr. 1
Persoane juridice/fizice romane
Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelordin care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.
Autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primele 6locuri, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acesteSe accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
Cerinta nr. 2
Persoane juridice straine
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre ofertant.)
2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂ­zata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)
Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.
Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita dedepunere aofertelor.
Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Fisa de informatii generaleIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 50.000.000 lei.
In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat.Pentru ca o asociere sa beneficieze de facilitatile oferite de Legea nr. 346/2004, operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare dintre ei indeplineste conditia de IMM.
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilorprezentarea si a altor documente, daca este cazul.
Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri medii anuale BNR2009:1 Euro= 4, 2373 RON; 2010:1 Euro= 4, 2099 RON; 2011:1 Euro = 4, 2379 RON
Cerinta nr. 3
Operatorul economic trebuie sa prezinte bilanturile contabile pe ultimii trei ani, respectiv 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, vizate si inregistrate de organele competente
Daca o asoc de op ec depune o oferta comuna, atunci sit ec si fin se dem prin luarea in consid a resurselor tuturor membrilor. La ev sit ec-fin nu se iau in considerare datele subcontractantilor.Capacit ec si fin a op ec poate fi sustinuta si de o alta pers, indif de natura relatiilor juridice existente intre op ec si pers resp.Daca of isi dem sit ec si fin invocand si sust acordata, in conf cu preved alin. (1) art.186 din OUG 34/2006 cu modif si complet ulterioare, de catre o alta pers, atunci acesta are oblig de a dovedi sust de care benefic, prin prez unui angaj ferm al pers resp, inch in forma autentica, prin care aceasta conf faptul ca va pune la dispoz of resursele fin invocate. Pers care asig sustinerea fin nu trebuie sa se afle in sit care det excluderea din proced, cf preved art. 180, 181 lit. a), c1) si d). Angaj ferm de sustinere fin reprez un act juridic unilateral prin care pers care sustine, confirma faptul ca va pune la dispoz op ec resursele fin invocate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor exec in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.
Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta lista.Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti.
Cerinta nr. 2
Fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc experienta similara solicitata.Fisava fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti.
Cerinta nr.3: Indeplin de catre of in ultim 5 ani a min un ctr de exec de lucr de reabilit/izol termicain val de min 40.000.000 lei fara TVA.Prin ctr simil se intelege ctr ce a av ca ob lucr de reabilit/ izol term de cladiri vechi sau noi cu min 4 niveluri.Daca se prez ca si exp simil un ctr care contine exec mai multor tip. de lucr at of are oblig sa evident si sa doved care este val exacta a lucr de reabilit/izol term.Se accepta si lucr finaliz partial- of va prez p.v. de recep partiala sau lucr recept insotite de p.v. de recep fin. Daca of a avut calit de subcontr se vor prez pag din ctr din carerez partile contr, ob, durata si pret ctr, pag fin cu semnat atat din ctr antrepren gen cat si din ctr de subantr. Daca of a avut calit de asoc se vor prez pag cu inf relev din ac de asoc, din ctr lider si din ctr asoc inch cu lider asoc.Se va prez recomandare si p.v. de receptie.Pt dem exp simil se vor prez pag din ctr din carerez partile contr, ob, durata, pret ctr si pag finala cu semnat
Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.
Declaratiava fi data pe propria raspundere si va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti.
NOTA: Aceasta declaratienu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractelor subsecvente.
Lista privind pers propus pentru indepl contractelor subsecvente
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca va dispune de urmatorul personal: Op economic trebuie sa faca dovada ca are ca pers cel putin 3 ingineri constructori, specializarea constructii civile, cu experienta in executia lucrarilor si care va raspunde de indeplinirea viitorului contract.
Dovedirea indepl acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii diplome studii superioare, copii atestate/autorizatii in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, copii ctr de munca/contracte de colaborare/ contracte de prestari serviciisi prinCV-uri anexate pentru fiecare persoana precum si decl de disponibilitate/ angajamente de participare pentru toti cei care nu sunt salariati proprii.
Pt specialistii in domeniul calitatii se pot prezenta decizii interne privind numirea in aceasta functie.Op ec cu care se va incheia acordul cadru li se va solicita prezentarea de documente care sa ateste exp prezentata in cv
Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are ca personal cel putin doi ingineri constructori, specializarea instalatii, cu experienta in executia lucrarilor si care va raspunde de indeplinirea viitorului contract.
Dovedirea indepl acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii diplome studii superioare, copii atestate/autorizatii in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, copii ctr de munca/contracte de colaborare/ contracte de prestari serviciisi prinCV-uri anexate pentru fiecare persoana precum si decl de disponibilitate/ angajamente de participare pentru toti cei care nu sunt salariati proprii.
Pt specialistii in domeniul calitatii se pot prezenta decizii interne privind numirea in aceasta functie.Op ec cu care se va incheia acordul cadru li se va solicita prezentarea de documente care sa ateste exp prezentata in cv
Operatorul economic trebuie sa facadovada ca are ca personal cel putin o persoana atestata, conform legii, ca responsabil tehnic cu executia pentru domeniul Constructii civile, industriale, agrozootehnice.Dovedirea indepl acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii diplome studii superioare, copii atestate/autorizatii in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, copii ctr de munca/contracte de colaborare/ contracte de prestari serviciisi prinCV-uri anexate pentru fiecare persoana precum si decl de disponibilitate/ angajamente de participare pentru toti cei care nu sunt salariati proprii.
Pt specialistii in domeniul calitatii se pot prezenta decizii interne privind numirea in aceasta functie.Op ec cu care se va incheia acordul cadru li se va solicita prezentarea de documente care sa ateste exp prezentata in cv
Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are ca personal cel putin doi specialisti in domeniul calitatii, cu experienta in executia lucrarilor si care vor raspunde de indeplinirea viitorului contract.Dovedirea indepl acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii diplome studii superioare, copii atestate/autorizatii in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, copii ctr de munca/contracte de colaborare/ contracte de prestari serviciisi prinCV-uri anexate pentru fiecare persoana precum si decl de disponibilitate/ angajamente de participare pentru toti cei care nu sunt salariati proprii.
Pt specialistii in domeniul calitatii se pot prezenta decizii interne privind numirea in aceasta functie.Op ec cu care se va incheia acordul cadru li se va solicita prezentarea de documente care sa ateste exp prezentata in cv
Lista privind dotarile, echipamentele, utilajeleOperatorul economic trebuie sa faca dovada ca are disponibil pentru executarea contractelor subsecvente cel putin:
-40.000 mp de schela metalica autoridicatoare si/sau schela simpla-2 (doua) automacarale-10 autobasculante
Dovedirea indeplinirii acestei cerinte obligatorii se va face in mod obligatoriu numai cu:
copie contract de cumparare/factura/contract inchiriere/leasing/ prezentarea unui angajament pentru toate echipamentele/ instalatiile/ autovehiculele de mai sus;
Informatii privind subcontractantii: Lista cuprinz subcontr, insotita si de ac de subcontr, precum si inf priv proportia in care ctr urmeaza sa fie indepl de catre subcontr si specializarea acestora.Lista va fi prez in orig, semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catre subcontr. Daca nu exista subcontr se da o decl in acest sens. Daca exista subcontr, acestia se vor identif cf art.11 din HG925, impreuna si in conf cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze, cf art.188 alin (2)din OUG 34/2006.Subcontractantii nu pot subcontracta lucr la randul lor.La incheierea ac cadru prezent, achizitorul va solic prez ctr incheiate intre viitorul contractant si subcontr nominalizati in oferta.Pe parcursul derularii ctr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontr nominalizati in oferta fara acceptul aut contractante iar eventuala inlocuire nu trebuie sa conduca la modif prop teh si fin
Cerinte impuse tertilor/ asociatilor Capacitatea tehn si profesionala a op ec poate fi sustinuta si de o alta pers, indif de natura relatiilor juridice existente intre op ec si pers resp.Daca ofertantul isi demonstreaza capacit tehn si prof invocand si sustinerea acordata de o alta pers, atunci acesta are oblig de a dovedi sustinerea de care benefic, prin prez unui angajament ferm al pers resp, inch in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz ofertantului resursele tehn si profesionale invocate.Pers care asigura sustinerea tehn si prof nu trebuie sa se afle in sit care det excluderea din procedura de atribuire, cf prevederilor art.180 si ale art. 181 lit.a), c1)si d).Cand un grup de op ec depune oferta comuna, capacit tehn si prof se dem prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Daca grupul benefic de sustin tehn si prof a unei terte pers, capacit tehn si prof se dem in cond prev de alin 2, art190 din OUG34/2006.
Certif priv managementul sistemului calit din seria ISO 9001 sau certif ech, in dom din care fac parte lucr ce const ob ac cadru, emis de organisme de certif a sistemului de management.Certif/certificatele trebuie sa fie in termen de valab la data limita de depunere a of.In conf cu principiul recunoasterii reciproce, a.c.are oblig de a accepta certif ech emise de organisme stabilite in alte state ale U.E.Aceste docu emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in lb romana si legalizata la notariat.In cazul asoc unui grup de op ec, cerintele priv standardele de asig a calit vor trebui sa fie indepl de toti membrii asoc, in conf cu natura partii de ctr pe care o vor indepl cf ac de asoc. Nu se accepta completarea ulterioara a ofertei cu acest/aceste certificat/ certificate.Vor fi descalif ofertantii care prezinta doc care atesta ca sunt in curs de obtinere si nu au aceste certif la data deschiderii
Certif priv sist managementul mediu din seria ISO 14001 sau certif ech, in dom din care fac parte lucr ce const ob ac cadru, emis de organisme de certif a sistemului de management.Certif/certificatele trebuie sa fie in termen de valab la data limita de depunere a of.In conf cu principiul recunoasterii reciproce, a.c.are oblig de a accepta certif ech emise de organisme stabilite in alte state ale U.E.Aceste docu emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in lb romana si legalizata la notariat.In cazul asoc unui grup de op ec, cerintele priv standardele de asig a calit vor trebui sa fie indepl de toti membrii asoc, in conf cu natura partii de ctr pe care o vor indepl cf ac de asoc. Nu se accepta completarea ulterioara a ofertei cu acest/aceste certificat/ certificate.Vor fi descalif ofertantii care prezinta doc care atesta ca sunt in curs de obtinere si nu au aceste certif la data deschiderii
Operatorul economic va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca in cazul in care va fi declarat castigator, acesta va incheia un contract de colectare si depozitare a deseurilor cu o firma de salubrizare, saucu o groapa de gunoi.
Cerinta privind asocierea: In cazul unei Asocieri, op ec vor prez Acordul de Asociere si sarcinile care revin fiecarei parti, precum si doc solicitate la capitolul Criterii de calificare pt fiecare din membrii asoc.In cazul asoc ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe langa oferta/ candidatura comuna, alte oferte/documente de calificare in mod individual sau in alta asociere ori de a participa in calitate de subcontractant la procedura.La depunerea ofertelor se va prezenta acordul de asociere intocmit si semnat de fiecare asociat in parte. Se va preciza clar in Acordul de Asociere ca nici un asociat nu are dreptul de a parasi asocierea inainte de terminarea contractului. Acest Acord de Asociere va fi legalizat de catre of castigator inainte de semnarea contractului si se va preda autoritatii contractante.In oricare dintre situatii, in cazul unei asocieri, in doc de calificare va fi prezentat ac de asociere.Neprez ac de asoc cu precizarile mentionate atrage dupa sine descalif
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2012 10:00
Locul: Directia Investitii, Serviciul Achizitii Publice, B-dul Regiei nr. 6-8, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte obtin acelasi punctaj, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractulva fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul Regiei nr. 6-8, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060204, Romania, Tel. +40 213180144, Email: [email protected], Fax: +40 213180143
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2012 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer