Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Reabilitarea termica a 33 de blocuri de pe raza sectorului 2 al Municipiului Bucuresti - lot 1,2,3,4,5,6?


Anunt de participare numarul 134994/25.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Rizea Ana, Tel. +40 0212096099, Email: [email protected], Fax: +40 0212096099, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Reabilitarea termica a 33 de blocuri de pe raza sectorului 2 al MunicipiuluiBucuresti - lot 1, 2, 3, 4, 5, 6?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1: ?Reabilitarea termica a blocului P6A+B din str. Ciurea nr. 2-4 , a blocului Y2 sc. 2 dinStr. Ciurea nr. 14, a blocului Y2 sc. 3 din str. Ciurea nr. 14, a blocului Y2 sc. 4 din str. . Ciurea nr. 14, a blocului 37A din str. . Badea Cartan nr. 67, a blocului 31A din str. Vasile Lascar nr. 209, a bloculuiAustrului 1 din str. Austrului nr 1.?
Lot 2: Reabilitare termica a blocului 45 scara 1 din sos. Stefan cel Mare nr. 228, ablocului ALMO 3 dinSos. Mihai Bravu nr. 3, a blocului 45 scara 2 din Sos. Stefan cel Mare nr. 228, sector 2 Bucuresti?
Lot 3: ?Reabilitare termica a blocului 6 Carpati din str. Nada Florilor nr. 6, ablocului 18, 19, 20 din str. Judetului nr. 9-13, a blocului 20 din str. Judetului nr. 17, a blocului 4 BIS din str. Pastorului nr. 4, a blocului 34 din str. Cristea Mateescu nr. 4, sector 2 Bucuresti?
Lot 4: ?Reabilitare termica a bl. J2 din str. Herta nr. 13, abl. 64 B, sc. A din str. Herta nr. 6, a bl. 64 B, sc. Bdinstr. Herta nr. 6, a bl. 112 C, din sos. Iancului nr. 1, a bl. 109 B , sc. A din sos. Iancului nr. 7, a bl. 114 A din sos.Iancului nr. 8 , a bl. 121Adin sos. Iancului nr.132, sector 2 Bucuresti?
Lot 5: ?Reabilitarea termica a bl. P16 bis din Sos. Mihai Bravu nr. 45, a Bl. P 12 din Sos. Mihai Bravu nr. 33, a Bl. P 13 din Sos. Mihai Bravu nr. 35, a Bl. P15 din Sos. Mihai Bravu nr. 39, aBl. C18 scara A din Sos. Mihai Bravu nr. 67-73, a Bl. C18 scara B din Sos. Mihai Bravu nr. 67-73, a Bl. C19din Sos. Mihai Bravu nr. 57-65, sector 2 Bucuresti?
Lot 6: ? Reabilitarea termica a blocului C16 din sos. Mihai Bravu nr. 85-93 , a blocului D 10 dinsos. Mihai Bravu nr. 139-145, a blocului D 24 din sos. Mihai Bravu nr. 128 si a blocului P 16-16A din sos. Mihai Bravu nr. 47-49?
Lucrarile de reabilitarea termica a celor 33 blocuri mentionate constau in izolarea peretilor exteriori, izolarea terasei, inlocuirea tamplariei exteriore din lemn, refacerea instalatiilor sanitare si termice, cu respectarea cerintelor din documentatiile tehnice elaborate de proiectanti de specialitate si vizate de verificatori atestati MDRT. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrulprezentei proceduri. Autoritatea contractanta are dreptul de a aplica aceasta procedura conform art. 122 lit. i din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini anexat , valoarea estimata defalcata pe fiecare lot este :
Lot 1:4682000.00 RON fara TVALot 2:5823000.00 RON fara TVALot 3:5442000.00 Ron fara TVALot 4: 5341000.00 Ron fara TVALot 5:5546000.00 Ron fara TVALot 6:6282000.00 Ron fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 33, 116, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Da. Lot1:19000 RON, Lot 2:19000 RON, Lot 3:19000 RON, Lot4:19000 RON, Lot 5:19000 RON, Lot6:19000RON.Perioada devalab.a g.p este de 120 zile de la data limita de depunere a of. Modul de constituire a g.p.: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Instrumentul de garantareemis in conditiile legii trebuie : -prezentat in original si anexat la scrisoarea de inaintare a ofertei, sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta, sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit: -sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire;
-sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita , care trebuie sa corespunda cu cea solicitata prin documentatia de atribuire, sa contina parafa lizibila a societatii emitente si/ sau semnatura autorizata, -sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.Pentru scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul nr. 14.-ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul in care se depune garantia de participare: in contul Primariei Sectorului 2, deschis la Trezoreria Sector 2 nr. RO37TREZ7025006XXX000197. In cazul depunerii unei contestatii, de catre op.ec., daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta, va retine din garantia de participare, in conf.cu art. 278^1 lit. d) din OUG 34/2006. Garantia de participare se va restitui in conf. Cu art. 88 ? HG nr. 925/2006 cu modif si complet ulterioare.Nota: - Garantia de participare se va prezenta separat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.- Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Conform Legii 346 art. 16, alin. (2), val.g.p se dim. cu 50% pt. societatile mici si mij. Garantie de buna executie in procent de 10% din valoarea contractului fara TVA, respectiv 5% in cazul in care se face dovada IMM conform legii 346/2006, actualizata, valabila incepand cu data incheierii contractului. Dupa semnarea contractului, inainte de inceperea executarii contractului ? emiterea ordinului de incepere, executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie in cuantum de 07% dinvaloarea contractului fara TVA .Garantia de buna executie se va constitui conf. art. 90 alin 3 din HG 925/2006 cu modif si complet ulterioare.Restiuirea garantiei de buna executie se va face conf. Art. 92 ( 4) dinHG925/2006 cu modif. si complet. ulterioare.Perioada de garantie a lucrarilor este 5 ani si decurge de la data admiterii receptiei la terminarea lucrarilor, pana la receptia finala.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul general consolidat al Consiliului Local al Sectorului 2 (bugetul de stat, bugetul local, fondurile de reparatii ale blocurilor si imprumuturi externe)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Nota : Imputernicire scrisa pentru reprezentantul legal nominalizat sa semneze toate documentele ofertei - se va completa Formularul 181.Declaratie privind eligibilitatea: se vacompletaFormularul nr. 1 ( Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant despre care are cunostinta ca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.).
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 181 se vacompletaFormularul nr. 2 ( Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare).
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura se vacompletaFormularul nr. 3
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta se vacompletaFormularul nr. 4
5. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul anexat din documentatia de atribuire. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura. se va completaFormularul nr. 8
Persoanele ce detinfunctie de decizie din cadrul autoritati contractante sunt urmatoarele:
- Neculai Ontanu- Primar
? Ion Marin - Director executiv-Directia Economica? Corneliu Drug - Director executiv-Directia Investitii si Servicii Publice- Elena Nita -Director executiv- Directia Juridica
6. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competentecare sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie ?conform cu originalul?.
7. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular tip emis de organismele competente care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie ?conform cu originalul?.
Ofertantul din ale carui certificate constatatoare rezulta ca nu si-a indeplinit obligatiile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele va fi exclus din procedura de achizitie.
8. Cazier judiciar al ofertantului/candidatului
9. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statsi bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art.181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.In cazul in care documentele vor fi depuse si de tertul sustinator ?acesta va depune conform art. 186 alin. 2 si 190 alin 2 din OUG. 34/2006 cu mod. si completarile ulterioare si o declaratie referitoare la prevederile art. 69 ^1 din OUG. 34/2006 cu mod. si comlt. ulterioare.
In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind sit. pers. a candidatului/of. trebuie sa fie indeplinite de fiecare in parte si se va prezenta Acordul de asociere. a)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, in original sau copie ?conform cu originalul?, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertei b)Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine ( certificate, cazier fiscal , alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul / candidatul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana
Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului / ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecareasociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind asocierea: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.In acest caz situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor mrmbrilor asocierii. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA ECONOMICA SI FINANCIARA DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art. 186 din OUG 34/2006 cu mod. si comp. ulterioare)Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta , pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de nat. rel. juridica existente intre ofertant si persoana respectiva.
Operatorii economici nerezidenti (straini): In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.
Prezentarea fisei Informatii generale cu declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie minim : Lot1:7000000 Ron;Lot 2:8500000 Ron;Lot 3:8000000 Ron;Lot4:8000000 Ron;Lot 5:8000000 Ron;Lot 6:9000000 Ron;Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR . Conform Legii 346/2006, actualizata, art. 16 (2): ? Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii?. Se va completa Formularul nr. 15.
Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma).Prezentarea fiselor de experienta similara, pt contracte al caror obiect a fost executia de lucrari de constructii civile si industriale.Experienta similara- valoarea cumulata a maxim 2 contracte similare sa fie cel putin egala cu: Lot1:2300000 Ron, Lot 2:2900000 Ron, Lot3:2700000 Ron, Lot4:2600000 Ron, Lot 5:2700000 Ron, Lot6:3100000 Ron.
Lista contractelor aflate in desfasurare, daca este cazul.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Lista persoanelor responsabile pentru indeplinireacontractului
Informatii privind personalultehnic minim de specialitate si de asigurare a calitatii
1 responsabil tehnic cu executia (RTE)1 responsabil cu calitatea (C.Q.)
Angajamentul ofertantului privind resursele umane
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
Obligatoriu ofertantul trebuie sa aiba in dotare sau contracte de inchiriere sau orice alta forma de dispozitiepentru schela sau echivalentul acesteia, fiind interzis folosirea alpinismului utilitar la executia lucrarilor;
Informatii privind subcontractantii
Informatii privind asocierea.Daca o asocire de operatori economicidepune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Nu se ia in considerare capacitatea tehnica si resursele subcontractantilor
Informatii privind tert sustinator: Capacitatea tehnica/profesionala a operatorului economicpoate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2)si (3)din OUG 34/2006 cu mod. si compl. ult.
ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)
ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde a licitatiei electronice: 1 Durata unei runde: 1 (una) zi. Procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul total al ofertat pentru fiecare lot.Reducerea valorii ofertelor financiare se poate realiza, doar prin diminuarea coeficientilor de recapitulatie a devizelor, ce se aplica cheltuielilor directe, respectiv cheltuieli indirecte, profit si OS.Ofertantii vor depune cu scrisoare de inaintare, la sediul autoritatii contractante, in termen de 3 zile lucratoare de la finalizarea ultimei runde a licitatiei electronice, formularul de oferta insotit de explicitarea noii valori ofertate. In cazul in care, dupa ultima runda a licitatiei electronice exista 2 sau mai multe oferte cu acelasi pret total , se va solicita o noua oferta de pret in plic inchis la sediul autorit. Contractante.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.06.2012 12:00
Locul: sediulPrimariei Sectorului 2, str. Chiristigiilor nr. 11-13, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, imputerniciti ai ofertantilor, experti cooptati, reprezentanti ai Asociatiilor de Proprietari
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Adresala care pot fi primite solicitarile de clarificari: * str.Chiristigiilor nr.11-13, sector 2, Bucuresti: luni ? joiintre orele8.00-16, 30 si vineri intre orele 8.00 ? 14.00, * e-mail: [email protected], *telefon: 021 209 60 99, *fax: 021 209 60 99, Date limita de primire a solicitarilor de clarificari: in conformitate cu prevederileART. 79(1) din O.U.G. nr. 34/ 2006: ? Fara a aduce atingere prevederilor art. 78 alin. (2), in masura in care clarificarile sunt solicitate in timp util, raspunsul autoritatii contractante la aceste solicitari trebuie sa fie publicat/transmis nu mai tarziu de 6 zile inainte de data-limita stabilita pentru depunerea ofertelor ?In conformitate cu prevederileart. 79 alin (2) din O.U.G. nr. 34/2006, ? In cazul in care operatorul economic nu a transmis solicitarea de clarificare in timp util, punand astfel autoritatea contractanta in imposibilitate de a respecta termenul prevazut la alin. (1), aceasta din urma are, totusi, obligatia de a raspunde la solicitarea de clarificare in masura in care perioada necesara pentru elaborarea si transmiterea raspunsului face posibila primirea acestuia de catre operatorii economici inainte de data limita de depunere a ofertelor. ?Raspunsurile la clarificari vor fi postate pe site-ul : www.e-licitatie.ro la sectiunea , ,Documentatie si clarificari? aferenta anuntului de participare.Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: -imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului, copie act identitate ? se va completa Formularul 19
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti ? Directia Juridica
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr. 11-13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Tel. +40 212096019, Fax: +40 212096019
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2012 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer