Licitatie Publica - Reabilitarea termica a 44 de blocuri de pe raza sectorului 2, Bucuresti- Lotul 1,2,3,4,5,6,7
Anunt de participare numarul 135104/27.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Raluca Dumitrache, Tel. +40 212096099, Email: [email protected], Fax: +40 212096099, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea termica a 44 de blocuri de pe raza sectorului 2, Bucuresti- Lotul 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Sectorul 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile de reabilitarea termica a celor 44 blocuri mentionate constau in izolarea peretilor exteriori, izolarea terasei, inlocuirea tamplariei exteriore din lemn, refacerea instalatiilor sanitare si termice, cu respectarea cerintelor din documentatiile tehnice elaborate de proiectanti de specialitate si vizate de verificatori atestati MDRT.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietelor de sarcini anexate.
Valoarea estimata defalcata pe fiecare lot este:
Lot1:5836000.00 RONfara TVA
Lot 2:6261000.00 RONfara TVA
Lot 3:5847000.00 RONfara TVA
Lot 4: 4366000.00 RONfara TVA
Lot 5:5549000.00 RONfara TVA
Lot 6:3290000.00 RONfara TVA
Lot 7:6246000.00 RONfara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 37, 395, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: Lot1:19000 RON, Lot 2:19000 RON, Lot 3:19000 RON, Lot 4:19000 RON, Lot 5:19000 RON, Lot 6:19000 RON, Lot 7:19000 RON; Valabilit.garant.este de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi egala cu valabilitatea ofertei.Modul de constit: - instrument de garantare emis in cond. legii de o soc.bancara ori de o soc.de asig., conform art.86 din HGR 925/2006 reactualiz.Inst.de garantare emis trebuie : -prezentat in original si anex la scris.de inaintare a ofertei-sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta-sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit-sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire-sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita , care trebuie sa corespunda cu cea solicitata prin documentatia de atribuire-sa contina parafa lizibila a societatii emitente si/ sau semnatura autorizata-sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus ofertaPentru scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul nr. 14.- ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul in care se depune garantia de participare: in contul Primariei Sectorului 2, deschis la Trezoreria Sector 2 nr. RO37TREZ7025006XXX000197.In cazul depunerii unei contestatii, de catre op.ec., daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta, va retine din garantia de participare, in conf.cu art. 278^1din OUG 34/2006. Garantia de participare se va restitui in conf. Cu art. 88 ? HG nr. 925/2006 cu modif si complet ulterioare.Nota: - Garantia de participare se va prezenta separat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.- Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Este in procent de 10% din valoarea contractului fara TVA . Dupa semnarea contract., inainte de emiterea ordinului de incepere, exec. are oblig. de a constitui garantia de buna executie in cuantum de 0, 7 % dinvaloarea contractului fara TVA.Executantul are oblig. de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administr. acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia aut. contract. Suma initiala care se depune de catre executant in contul de disponibil astfel deschis este de 0, 7% din pretul contractului fara TVA.Garantia se va constitui conf. art. 90 alin (3)din HG 925/2006 reactualiz. Restiuirea garantiei de buna executie se va face conf. HG925/2006 reactualizata.Perioada de garantie a lucrarilor este de 5 ani si decurge de la data admiterii receptiei la terminarea lucrarilor si pana la receptia finala.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul general consolidat al Consiliului Local al Sectorului 2 (bugetul de stat, bugetul local, fondurile de reparatii ale blocurilor si imprumuturi externe)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii:
a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ;
c^1)in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Oferta trebuie sa contina Imputernicire scrisa pentru reprezentantul legal nominalizat sa semneze toate documentele ofertei - se va completa Formularul 181.Declaratie privind eligibilitatea: se vacompletaFormularul nr. 1 ( Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant despre care are cunostinta ca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.).
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 181 se vacompletaFormularul nr. 2 ( Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare).
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura se vacompletaFormularul nr. 3
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta se vacompletaFormularul nr. 4
5.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul anexat din documentatia de atribuire. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura. se vacompletaFormularul nr. 8
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritati contractante sunt urmatoarele:
-Neculai Ontanu- Primar
-Ion Marin - Director executiv- Directia Economica-Corneliu Drug - Director executiv-Directia Investitii si Servicii Publice-Elena Nita -Director executiv- Directia Juridica6. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata eliberat pentru ultima luna incheiata d.p.d.v. al exercitiului economico- financiar, in original sau copie ?conform cu originalul?.
7. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata eliberat pentru ultima luna incheiata d.p.d.v. al exercitiului economico-financiar, in original sau copie ?conform cu originalul?.
Ofertantul din ale carui certificate constatatoare rezulta ca nu si-a indeplinit obligatiile de plata reprezentand impozite si taxe pentru ultima luna incheiata d.p.d.v. al exercitiului economico- financiarva fi exclus din procedura de achizitie.
8. Cazier judiciar al ofertantului/candidatului
9. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statsi bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.69^1, art. 180 si art.181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului / ofertantuluitrebuie sa fie indeplinite de fiecareasociat in parte si se va prezenta Acordul de asociere a)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult30 de zile inainte de data limita stabilita pentru depunere a ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, in original sau copie ?conform cu originalul?, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertei
b)Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine ( certificate, cazier fiscal , alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul / candidatul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana
Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecareasociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilanturilor contabilepe anii2008, 2009 si 2010.
Operatorii economici nerezidenti (straini): In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.
Prezentarea fiseiInformatii generale cu declararea cifrei medii deafaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) care sa fie minim : PentruLot 1:8500000 RonPentruLot 2:9300000 RonPentruLot 3:8700000 RonPentruLot 4:6500000 RonPentruLot 5:8300000 RonPentruLot 6:4900000 RonPentruLot 7:9300000 RonValorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anii :2008 -3, 6827 lei/euro, 2009 ? 4, 2373 lei/euro, 2010 - 4, 2099 lei/euro .Conform Legii 346/2006, actualizata, art. 16 (2): ? Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii?. Se va completa Formularul nr. 15.
Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.
Informatii privind asocierea: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Nu se iau in considerare capacitatea tehnica si resursele subcontractantilor.
Informatii privind tert sustinator:
- Capacitatea economico - financiaraa operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186alin (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art.181 lit.a), c1) si d). din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele lucrari similare duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma).
Prezentarea fiselor de experienta similara, pt contracte al caror obiect a fost executia de lucrari de constructii civile si industriale.
Experienta similara:
Lotul 1-max doua contracte-valoare minima cumulata: 2.900.000RonLotul 2
-max doua contracte-valoare minima cumulata: 3.100.000RonLotul 3
-max doua contracte-valoare minima cumulata: 2.900.000RonLotul 4
-max doua contracte-valoare minima cumulata: 2.100.000RonLotul 5
-max doua contracte-valoare minima cumulata: 2.700.000RonLotul 6
-max doua contracte-valoare minima cumulata: 1.600.000RonLotul 7
-max doua contracte-valoare minima cumulata: 3.100.000Ron
Lista contractelor aflate in desfasurare, daca este cazul.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Lista persoanelor responsabile pentru indeplinireacontractului.
Informatii privind personalultehnic minim de specialitate si de asigurare a calitatii
-1 responsabil tehnic cu executia (RTE)-1responsabil cu calitatea (C.Q.)
Angajamentul ofertantului privind resursele umane
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.
Obligatoriu ofertantul trebuie sa aiba in dotare sau contracte de inchiriere sau orice alta forma de dispozitie pentru schela sau echivalentul acesteia, fiind interzis folosirea alpinismului utilitar la executia lucrarilor;
Informatii privind subcontractantii
Informatii privind asocierea: Daca o asociere de operatorieconomici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Nu se ia in considerare capacitatea tehnica si resursele subcontractantilor.
Informatii privind tert sustinator: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare
ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)
ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)
Informatii: In cazul in care operatorul economic -nerezident in Uniunea Europeana nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta , aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Nr de runde: 1 ;Durata unei runde: 1(una)zi;Procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul total ofertat pentru fiecare lot.Reducerea valorii ofert.financ. se poate realiza, doar prin diminuarea coef.de recapit. a devizelor, ce se aplica chelt.directe, respectiv chelt.indirecte, profit si OS.Ofertantii vor depune cu scris.de inaint.la sediul autorit.contract, in termen de 3 zile lucrat.de la finaliz.rundei licit.electr., form. de oferta insotit de explicitarea noii valori ofertate.In cazul in care, dupa ultima runda a l.e. exista 2 sau mai multe oferte cu acelasi pret total, se va solicita o noua oferta de pret in plic inchis la sediul aut.contract. SEAP va pune instantaneu la dispoz.ofertantilor calificati inform.privind cea mai buna oferta, nr. particip.la lic.electr., informatii necesare pt. a-si determina oricand pozitia din clasament.Informatii privind conditiile si modalit. concrete de realizare a conectarii in SEAP: www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2012 12:00
Locul: Sediul Primariei Sectorului 2, str. Chiristigiilor nr. 11-13, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, imputerniciti ai ofertantilor, experti cooptati, reprezentanti ai Asociatiilor de Proprietari
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cele prevazute la art. 256^2 din OUG nr.34/2006, respectiv 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti ? Directia Juridica
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr. 11-13, sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031561, Romania, Tel. +40 212096019, Fax: +40 212096019
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2012 12:43