Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea termica a blocurilor de locuinte -condominii din municipiul Cluj-Napoca cuprinse in programul de actiuni pe anul 2008


Anunt de participare numarul 51175/30.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala: strada Motilor, nr. 3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Reabilitare Imobile si Unitati de Invatamant, Tel.0264/591480, In atentia: Ioana Aron, Negreanu Dana-Ligia, Email: [email protected], Fax: 0264/431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea termica a blocurilor de locuinte -condominii din municipiul Cluj-Napoca cuprinse in programul de actiuni pe anul 2008
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Cluj-Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare termica a blocuri de locuinte-condominii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.1)
45232141-2-Instalatii de incalzire (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
45330000-9-Lucrari de instalatii de apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1: str. Unirii nr. 15, aleea Albac Nr.9, str. Bucegi Nr. 3 bl. B2
LOT 2: str.Primaverii nr. 14 bl.D19, str.Bucium Nr.17-19 bl.R 6-7, str. Cioplea Nr. 10 bl. S/12
LOT 3: str. Tarnita nr.5, bl. A2, str. Putna Nr. 4
LOT 4: str.Bucium Nr .9 bl.D 40, str. Micus Nr. 3
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 000, 000 si 5, 504, 838RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aut contr are dreptul de a opta pt achiz ulter de noi lucr sim, conf art.122 lit j din OUG nr.34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
135 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare Lot 1-13.000 lei; Lot 2-18.000 lei; Lot 3-19.000 lei; Lot 4 17.000 lei.Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligibilitatea, Decl.privind calitatea de participant, Decl.privind neincadrarea in prevederile art.180 si art.181. din OUG 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (pentru persoane fizice si juridice), inclusivcele locale(pentru persoane juridice) : DGFP a judetului, Consiliul local sub forma de formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Toate certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata, pentr Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langacamera de comert si idustrie nationala sau teritoriala./Certificat de inregistrare de la Registrul comertului sau pentru Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31 decembrie din anii precedenti 2005, 2006 si 2007 vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- ofertantul va face dovada ca a realizat in ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007 ) o cifra medie de afaceri : lot 1/ 2.200.000 lei; Lot 2/ 3.000.000 lei; Lot 3 /3.100.000 lei; Lot 4/2.700.000 lei. In cazul in care se depune oferta pentru unul sau mai multe loturi, operaorul economic trebuie sa fi realizat o cifra medie de afaceri mai mare sau egala decat valoarea cumulata a cifrelor medii de afaceri impuse pentru loturile pentru care se depune oferta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani si recomandari, Se vor prezenta documente din care sa rezulte faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii lucrarilor ce urmeaza a fi executate ISO 9001 sau alte documente echivalente, avizate de catre persoane autorizate, Informatii privind dotarile, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii privind subcontractantii, Acordul de asociere, Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare: Indeplinirea in ultimii 5 ani a unor contracte ale caror obiecte a fost executia unor lucrari similare(lucrari de reabilitare termica a constructiilor si instalatiilor aferente) cuo valoare cumulata mai mare sau egala cu valorile pe lot nominalizate astfel: Lot 1-658.000 lei; Lot 2 892..000 lei; Lot 3-939.000 lei; Lot 4-814.000 lei.Valoarea mentionata mai sus trebuie sa reprezinte contributia proprie a ofertantului la executarea lucrarilor prezentate ca experienta similara.Ofertantul va prezenta o copie dupa contractul adus ca referinta si o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul)pentru autenticitatea procentului de participare. In cazul in care se depune oferta pentru unul sau mai multe loturi, operatorul economic trebuie sa fi indeplinit contracte similare cu valoarea cumulata mai mare sau egala decat cea mai mare valoare impusa ca experienta similara din loturile pentru care se depune oferta.- Ofertantul va asigura responsabil tehnic cu executia; se va prezenta CV al persoanelor responsabile cu executia care sa fie atestate in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate (lucrari de constructii ).Ofertantul va prezenta certificarea specializariipersonalui de executieintermosistemulalesin oferta (numarul de persoane cu aceasta specializare-corelat cu extrasul de manopera
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul
70%
Descriere:
2.
durata de executie
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria institutiei din str.Motilor nr.3
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 02.09.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.06.2008 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante din str.Motilor nr.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Durata de executie maxima ce poate fi ofertata este de maxim 4, 5 luni de la data transmiterii ordinului de incepere a lucrarilor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: str.Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 48536, Romania, Tel.0264 592322, Email: [email protected], Fax: 0264 592322, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatori asupra actului autoritatii pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Cluj-Napoca, Biroul achizitii publice
Adresa postala: str.Motilor nr.3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 40001, Romania, Tel.0264 596030, int. 4402, Email: [email protected], Fax: 0264 431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2008 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer