Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea termica a blocurilor de locuinte din municipiul Radauti, judetul Suceava - impartite in 4 loturi


Anunt de participare numarul 106550/20.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Radauti
Adresa postala:  str Piata Unirii nr. 2- 4, Localitatea:  Radauti, Cod postal:  7254000, Romania, Punct(e) de contact:  AUREL OLAREAN, Tel. 0230 56 11 40, In atentia:  MITRIC ELENA, Email:  [email protected], Fax:  0230 56 47 03, Adresa internet (URL):  www.primariaradauti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea termica a blocurilor de locuinte din municipiul Radauti, judetul Suceava - impartite in 4 loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Str. Putnei nr. 10, Str. Putnei nr. 12, Str. 1 Mai nr. 1, Str. M. Viteazu nr.7, Str. Manejului nr.3, Str. Volovatului nr.83
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
4 contracte de achizitie privind Reabilitarea termica a blocurilor de locuinte din municipiul Radauti, judetul Suceava - impartite in 4 loturi:
Lotul 1 ? Reabilitare termica-Blocurile din Str. Putnei nr. 10, sc. A, B si Str. Putnei nr. 12, sc. A, B
Lotul 2 ? Reabilitare termica-Blocul din Str. 1 Mai nr. 1, sc. A, B
Lotul 3 ? Reabilitare termica-Blocul din Str. Mihai Viteazu nr. 7, sc. A, B
Lotul 4 ? Reabilitare termica-Blocurile din Str. Manejului nr. 3 sc. A, B si Str. Volovatului nr. 83, bl.5, sc. B, C
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
45421100-5-Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
45443000-4-Lucrari de fatade (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de cantitati si caietelor de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 065, 641.76RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lotul 1 ? 8.800 lei, Lotul 2 ? 6.000 lei, Lotul 3 ? 11.800 lei, Lotul 4 ? 14.500 lei. Garantia de buna executie, in valoare de 10% din valoarea fiecarui contract, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat, buget local si fondul Asociatiei de proprietari
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in prev art. 181, Declaratia privind calitatea de participant, Declaratie de integritate, Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre stat, inclusiv cele locale, Certificate de inregistrare emise de Registru Oficiului Comertului, Certificat constatator privind inmatricularea la Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), Bilantul contabil aferent anului 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) sa fie cel putin egala cu: Lotul 1 ? 850.000 lei, Lotul 2 ? 600.000 lei, Lotul 3 ? 1.100.000 lei, Lotul 4 ? 1.400.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara, Informatii privind dotarile, Informatii privind personalul, Informatii privind asocieri/subcontractanti, Standardele de asigurare a calitatii, Standarde de sisteme de management de mediu, Informatii privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii, Declaratie de conformitate CE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind principalele lucrari din ultimii 5 ani, Lista lucrarilor in derulare, Prezentarea a minim 1 (un) contractsau 2 (doua) contracte al carui obiect a fost executia de lucrari in domeniul constructiilor civile in care sunt incluse si lucrari de termosistem, valoarea contractului sau celor 2 contracte insumate, prezentate ca experienta similara, sa fie de minim: Lotul 1 ? 440.000 lei, fara TVA, Lotul 2 ? 300.000 lei, fara TVA, Lotul 3 ? 550.000 lei, fara TVA, Lotul 4 ? 700.000 lei, fara TVA, cu procese verbale si recomandari, Declaratie privind personalul ce va fi desemnat (un RTE, un sef punct de lucru) cu CV-uri si calificari, Certificat ISO 9001, inclusiv pentru tamplarie PVC, Certificat ISO 14001, Certificat OHSAS 18001, inclusiv pentru tamplarie PVC, Declaratie de conformitate CE pentru profil tamplarie PVC
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2010 11:00
Locul: Primaria Municipiului Radauti - Sala de sedinte, Str. Piata Unirii, nr.2, Radauti, Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor, reprezentanti UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041318, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230524002, Email:  [email protected], Fax:  0230524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciu de administratie publica locala - Primaria Municipiului Radauti
Adresa postala:  Str. Piata Unirii, nr. 2, Localitatea:  Radauti, Cod postal:  725400, Romania, Tel. 0230561140, Email:  [email protected], Fax:  0230564703, Adresa internet (URL):  www.primariaradauti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2010 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer