Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Reabilitarea termica a blocurilor din sectorul 6"


Anunt de participare numarul 123166/03.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sectorului 6 (Primaria sectorului 6)
Adresa postala:  Bd. Regiei 6-8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060204, Romania, Punct(e) de contact:  B-dul Regiei nr. 6-8, sector 6, Bucuresti, Tel. 0213180144, In atentia:  Andreea Florescu, Email:  [email protected], Fax:  0213180143, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Reabilitarea termica a blocurilor din sectorul 6"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 453, 650, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
"Reabilitarea termica a blocurilor din sectorul 6"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
"Reabilitarea termica a blocurilor din sectorul 6"
Numarul total de blocuri ce urmeaza a fi reabilitate pe durata acordului cadru: 273 blocuri
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 194000000 lei, reprezentand reabilitarea a 120 blocuri. Durata de executie a celui mai mare contract subsecvent este de 3 luni si 15 zile.
Valoarea estimata fara TVA: 453, 650, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in valoarea de 3000000 lei constituita cf art 86 alin 1 din HG925/2006;garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractelor subsecvente
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local sector 6, Credite, Buget de stat, contributii de la beneficiarii lucrarilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Cazier judiciar al societatii;Declaratie pe proprie raspundere priv neincadrarea in preved art 181;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat;Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de catre Directia Generala de Impozite si Taxe Locale;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului;Copie certificat de inregistrare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale - cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010) sa fie minim 385000000 lei;Bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Decl pe propr rasp privind ctr de lucr similare exec in ultimii 5 ani;Lista contractelor de lucr similare exec in ultimii 5 ani;Fisa exp similara-aut contr solicita prez a cel putin unui ctr similar care sa ateste finalizarea in ultimii 5 ani de lucr de reabilit termica in val de cel putin 30000000 lei;Decl pe propr rasp priv nr mediu al pers angajat in ultimii 3 ani;Lista priv pers propus pt indepl celui mai mare ctr subsecv care trebuie sa cuprinda cel putin: 3ingineri constructori, spec constr civile, cu vech in exec lucr de min 3 ani;2 ingineri constructori, spec instalatii, cu vech in exec lucr de min 3 ani;o pers atestata, cf legii, ca RTE pt domeniul constructii civile, industriale, agrozootehnice;cel putin o pers atestata cf legii, ca manager al sistemelor de management al calitatii;cel putin 2 specialisti in domeniul calitatii cu vech in exec lucr de min 2 ani;Dotare tehnica: 20.000 mpde schela metalica autoridicatoare si/sau schela simpla;2 automacarale de cel putin 15 tone forta;10 autobasculante cu o capac de cel putin 16 tone;ISO9001 sau ech pt dom din care fac parte lucr;ISO14001 sau ech pt dom din care fac parte lucr;Se va prez copia ctr de colectare deseuri;Decl priv subcontractarea;Lista cuprinzand subcontractorii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2011 10:00
Locul: Directia Investitii, B-dul Regiei nr. 6-8, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau imputerniciti legali ai acestora, membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia poate fi accesata pe SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice- Directia Investitii - Primaria Sector 6
Adresa postala:  B-dul Regiei nr. 6-8, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060204, Romania, Tel. 0213180144, Email:  [email protected], Fax:  0213180143, Adresa internet (URL):  -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2011 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer