Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea termica a unor blocuri de locuinte


Anunt de participare numarul 84896/19.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala: STR. MARASESTI NR.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: CORINA NEAGA, Tel.0234-581849;0723683160, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0234-588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea termica a unor blocuri de locuinte
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Bacau
str. Aviatori nr.5, 6, 8, 9, 12, 13, 14A, 17A, 19A, 21A, C1, C2, C3
str. Marasesti nr.11, 116
str. Pictor Aman nr.9A
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea termica a 16 blocuri de locuit conform solicitarilor din caietele de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform solicitari caietele de sarcini astfel:
Lot 1 str.Aviatori C1, C2, C3, Lot 2 -str. Aviatori Bl, 5, 6, 8, 9, Lot 3 str.Aviatori bl.12, 13, Lot 4 str.Aviatori bl.14A, 17A, 19A, 21A, Lot 5 str.Marasesti bl.11, 116 si str.Pictor Th.Aman nr.9
Valoarea estimata fara TVA: 9, 574, 367.25RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare 190.000 lei, sau conf.inform.loturi. Garantie buna executie 10% din valoarea contractelor, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat 50%Bugetul Local 50%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Situatia personala a candidatului / ofertantului1. Formular A(Declaratie privind eligilitatea )2. Formular B (Declaratie privind situatia personala3. Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale4. Certificat fiscal pentru persoane juridiceB. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)1. Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului2. Statutul societatii (Actul constitutiv)3. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani minim 9.571.000 lei (pentru toate loturile), sau conform informatii loturi2. Bilantul contabil la 31.12.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara - incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin un contract de executie lucrari de reabilitare termica blocuri formularul B42. Lista principalelor lucrari executate din ultimii 5 ani, insotita de procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, certificari de buna executie (recomandari)3. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere4. Tabel personal tehnic de specialitate responsabili tehnici cu executia, responsabili control calitate autorizati de catre ISC.
5. Declaratie privind respectarea legislatiei6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura7.Declaratie privind dotarea cu utilaje necesare pentru indeplinirea contractului
8.Declaratie privind subcontractantii9. Certificarea sistemului de management calitate conform ISO 9001 sau sistem propriu10. Certificarea sistemului de management mediu conform ISO 14001 sau prezentarea ultimului raport de audit intern privind functionarea sistemului propriu de management de mediu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2009 12:00
Locul: Primaria municipiului Bacau, str.Marasesti nr.6, cam.37 - Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai operatorilor economici ofertanti ce au imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str.Cuza Voda nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600275, Romania, Tel.0234513296, Email: [email protected], Fax: 0234514275, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256^2 alin.(1), lit.a) din OUG 34/2006, cu toate modif. si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Bacau - Serviciul Achizitii
Adresa postala: str.Marasesti nr.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Tel.0234581849, Email: [email protected], Fax: 0234588757
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2009 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer