Licitatie Publica - Reabilitarea unor poduri si podete din Comuna Acatari
Anunt de participare numarul 19843/19.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNAACATARI
Adresa postala: str. Principala nr.214, Localitatea: Acatari, Cod postal: 547005, Romania, Punct(e) de contact: OSVATH CSABA, Tel.0265-333112, Email: [email protected], Fax: 0265-333298, Adresa internet (URL): www.e-primarii.ro/~acatari
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea unor poduri si podete din Comuna Acatari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Acatari: satele Valeni, Gruisor, Suveica, Acatari, Roteni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este reabilitarea unor poduri si podete din Comuna Acatari, judetul Mures, respectiv Valeni -1pod, 1 podet, Roteni -4 podete, Gruisor-1 pod, Suveica -1 podet, Acatari-3 podete
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Subiectul executarii lucrarii de reabilitarea unor poduri si podete conform Caietului de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 600, 836.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 30000 lei. Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata contractului se va face conform fondurilor alocate de Guvernul Romaniei pentru proiectul "Reabilitarea unor poduri si podete din Comuna Acatari"
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
individuala sau in asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Durata de executie se poate modifica prin act aditional conform fondurilor alocate
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea -formular1, Declaratie privind neincadrarea in situastiile prevazute la art.181 din OUG34/2006-formular 2, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentruasigurarilesocialede stat Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul. Se va prezenta in original. 2. Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si industrie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari formularul B7.
Situatia financiaraCopie dupa bilantul contabil la 31 decembrie 2006, inregistrat si vizat de organele competente.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 animinimum 9.000.000 leiFormularul 3Lichiditate generalaminim 150 %Solvabilitate patrimonialaminim 35 % Se va completa formularul B8.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SR EN ISO seria 14001, OHSAS 18001, EN ISO seria 9001.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si realizat in ultimii 5 ani cel putin un contract de lucrari al carui obiect a fost executarea unor lucrari similare cu o valoare egala sau mai mare decat 1.000.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
durata de executie
5%
Descriere:
3.
programul calitatii propuse
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2515/15.06.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Contr. doc. poate fi achitata prin caseria sau prin virament -OP- in contul RO03TREZ47624510220XXXXXXin caz de trim. prin posta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2007 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2007 10:00
Locul: sediul Primariei Comunei Acatari, Acatari, str. Principala nr.214, judetul Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii sau imputernicitii acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL MURES
Adresa postala: str. Bolyai Farkas nr.30, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265-265856, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoelor nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3204642, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depuse in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Acatari
Adresa postala: str. Principala nr.214, Localitatea: Acatari, Cod postal: 547005, Romania, Tel.0265-333112, Email: [email protected], Fax: 0265-333298
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2007 10:01