Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea unor terenuri afectate de saramura pentru care s-a platit uzufruct la Ocnele Mari, jud. Valcea (Obiect 1.1.2)


Anunt de participare numarul 69268/21.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CONVERSMINS.A.
Adresa postala: STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, CAMERA 34-35, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010366, Romania, Punct(e) de contact: Achizitii, Contracte, Tel.021.316.80.19, In atentia: FLORENTINA MARTINESCU, Email: [email protected], Fax: 021.316.80.19, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica
Activitate (activitati)
Altele: conservare si inchidere mine
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea unor terenuri afectate de saramura pentru care s-a platit uzufruct la Ocnele Mari, jud. Valcea (Obiect 1.1.2)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Ocnele Mari, jud. Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea unor terenuri afectate de saramura pentru care s-a platit uzufruct la Ocnele Mari, jud. Valcea (Obiect 1.1.2)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112360-6 - Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea unor terenuri afectate de saramura conform cerintelor caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 382, 651RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 20.500 lei/5.336 euro, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006;
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste ca ofertantul nu este in stare de faliment ori lichidare;
Certificatul constatator - privind obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (bugetul de stat, bugetele locale, bugetul asigurarilor sociale de stat, fonduri speciale etc.), in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
Cazierul fiscal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani;
Bilantul contabil la 30.06.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita realizarea unei cifre de afacerimedii anuale, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de 2.100.000/546.576 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lucrarile executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
Informatiilor referitoare la 3 contracte, incheiate si finalizate in ultimii cinci ani, care au avut ca obiect executia unor lucrari similare;
Declaratie privind efectivul mediu anual si numarul de cadre de conducere aleofertantuluiin ultimii 3 ani;
Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului de lucrari;
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
Certificate emise de organisme independente care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii, in domeniul achizitiei, conform standard SR EN ISO 9001-2000/2001 sau echivalente, valabile la data depunerii ofertei;
Certificate emise de organisme independente care sa ateste respectarea standardelor deprotectiea mediului , conform standard SR EN ISO 14001 :2005 sau echivalente, valabile la data depunerii ofertei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita prezentarea informatiilor referitoare la 3 contracte, incheiate si finalizate in ultimii cinci ani, care au avut ca obiect executia unor lucrari similare, avand o valoare, egala sau mai mare decatvaloarea, exclusiv TVA, 690.000 lei /179.590 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.12.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar, la casieria SC CONVERSMIN SA sau virament, in contul nr.RO87BRDE410SV26085254100 deschis la BRD Agentia Piata Romana Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2008 10:00
Locul: sediul SC CONVERSMIN SA , str.Mendeleev, nr. 36-38, Bucuresti, sector 1, etaj 2, sala licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel sectia contencios administrativ
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195180, Fax: 021/3191649
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos , Nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CONVERSMIN SA , Oficiul Juridic
Adresa postala: str.Mendeleev, nr.36-38, etaj 5, cam.63, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010366, Romania, Tel.021/3114298, Fax: 021/3118399
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2008 16:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer