Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 120215 | 12057 | 120994 | 121850 | 122 mm rm-70 | 122 o3 | 122140 | 122204 | 12314 | 123241 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea zonei centrale a Municipiului Suceava, prin creare parcaje subterane, reabilitare pietonal si strazi


Anunt de participare numarul 86407/16.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Suceava
Adresa postala: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Luminita Chiru, Tel.0230-212696, interior 167, In atentia: Dan Dura, Email: [email protected], Fax: 0230-520593
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea zonei centrale a Municipiului Suceava, prin creare parcaje subterane, reabilitare pietonal si strazi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea Documentatiei tehnico-economice: Proiect Tehnic (P.Th), Caiete de Sarcini si a Detalii de Executie (D.E.), inclusiv Documentatia Tehnica pentruAutorizarea Executarii Lucrarilor de Constructii (D.T.A.C), Documentatia Tehnica de Organizare a Executiei Lucrarilor (D.T.O.E), Documentatia pentru obtinerea avizelor si acordurilor, pentru proiectul de investitii Reabilitarea zonei centrale a Municipiului Suceava, prin creare parcaje subterane, reabilitare pietonal si strazi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare documentatie tehnico-economica, respectiv Proiect Tehnic (P.Th), Caiete de Sarcini (CS), Detalii de Executie (D.E.), inclusiv Documentatia Tehnica pentru Autorizarea Executarii Lucrarilor de Constructii (D.T.A.C), Documentatia Tehnica de Organizare a Executiei Lucrarilor (D.T.O.E), Documentatia pentru obtinerea Avizelor si Acordurilor
Valoarea estimata fara TVA: 914, 895RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 18000 lei;garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;Declaratie privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat(prin prezentarea de certificate fiscale de la ANAF si primarie);Pentrupersoane fizice / juridicestraine: Cerinta obligatorie: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care este stabilit. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata; Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte ca:
- obiectul de activitate al ofertantului include activitatile care fac obiectul achizitiei publice;prezentare copie dupa certif. de inmatriculare;pt.persoanetele juridice/fizice straine: operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care este inregistrat ofertantul .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente sau Raportul Cenzorilor aferent inchiderii anului fiscal 2008. (in copie)
Pentru persoanele fizice/juridice straine, se solicita ultimul bilant contabil (copie), inregistrat la organele competente in tara respectiva, sau un Raport de Audit pentru anul fiscal 2008 elaborat de o firma de specialitate acreditata. In cazul operatorilor economici straini Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Ofertantul va completa Fisa de informatii generale (Formular 2) cu mentionarea cifrelor de afaceri pentru ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare de1.800.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se solicita lista cu principalele servicii DE INTOCMIRE PROIECTE TEHNICE, CAIETE DE SARCINI, DETALII DE EXECUTIE PENTRU INFRASTRUCTURI RUTIERE, PARCAJE, AMENAJARI PEISAGISTICE (PARCURI, SPATII VERZI), in ultimii 3 ani: Formularul 12E ;
2.Ofertantul trebuie sa aiba spatiu (propriu sau inchiriat), logistica, echipamente necesare realizarii serviciilor, tehnica de calcul si software adecvate, mijloace de transport.
3.Se solicita informatii cu privire la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
4.Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii care sunt la nivel national si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului;
5.Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul va face dovada ca a indeplinit , in ultimii 3 ani, contracte similare a caror valoare cumulata (fara TVA) sa fie egala sau mai mare decat 900.000 lei, valoarea rezultand din insumarea a cel mult 5 contracte2.PREZENTAREA ORGANIGRAMEI ECHIPEI CE VA FI IMPLICATA IN CONTRACTORGANIGRAMA ECHIPEI VA CUPRINDE IN MOD OBLIGATORIU: - MINIM UN CONSULTANT PENTRU PROIECTE DE INVESTITII FINANTABILE PRIN PROGRAME ALE UNIUNII EUROPENE, CU EXPERINETA IN DOMENIU- MINIM UN INGINER CU SPECIALIZARE PE DOMENIUL DRUMURI SI PODURI, CU ACTIVITATE DE MINIM 3 ANIIN DOMENIUL PROIECTARII DE INFRASTRUCTURI RUTIERE- MINIM UN ARHITECT CU ACTIVITATE DE MINIM 5 ANI PROIECTAREA DE LUCRARI PUBLICE- ARHITECT CU SPECIALIZARE AMENAJARI PEISAGISTICE- MINIM UN ANALIST FINANCIAR CU EXPERIENTA IN OFERIREA DE CONSULTANTA FINANCIARA IN ELABORAREA DE DOCUMENTATII TEHNCO-ECONOMICE PENTRU PROIECTE CU FINANTARE DIN PROGRAMELE UNIUNII EUROPENE3.Certificat ISO 9001 sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S163-236642 din 26.08.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2009 14:00
Locul: Primaria municipiului Suceava, b-dul 1Mai, nr.5A-Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Deoarece atasarea in SEAP a Documentatiei de atribuire nu este posibila din motive tehnice(un numar mare de planse), autoritate contractanta va pune gratuit la dispozitia oricarui operator economic ce a inaintat o solicitare, in acest sens, un exemplar din documentatia de atribuire(in maxim 4 zile), conform art 40 alin.(2) din OUG 34/2006, modificata si completata
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL SUCEAVA-SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR. STEFAN CEL MARE, NR.62, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720062, Romania, Email: [email protected], Fax: 0230216321
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI SUCEAVA-SERV CONTENCIOS ADM.-JURIDIC
Adresa postala: B-DUL 1MAI, NR 5A, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 7200224, Romania, Tel.0230212696, Fax: 0230520593
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2009 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer