Licitatie Publica - ?Reabilitarea zonei centrale a municipiului Suceava prin creare parcaje subterane, reabilitare pietonal si strazi. Sprijinire incinta din piloti secanti?
Anunt de participare numarul 106767/26.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Suceava
Adresa postala: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Luminita Chiru, Tel. 0230-212696, interior 167, Email: [email protected], Fax: 0230-520593, Adresa internet (URL): www.primariasv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Reabilitarea zonei centrale a municipiului Suceava prin creare parcaje subterane, reabilitare pietonal si strazi. Sprijinire incinta din piloti secanti?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Zona centrala a municipiului Suceava ? amplasamentele parcajelor 1 si 2 proiectate
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea lucrarilor de sprijinire a peretilor sapaturii unde vor fi amplasate cele doua parcaje subterane din zona centrala a municipiului Suceava.Rolul peretilor din piloti secanti fiind totodata acela de etansare a excavatiei precum si de protejare a cladirilor invecinate prin consolidarea astfel a terenului de fundare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262211-3 - Instalare de piloti (Rev.2)
45262340-6-Lucrari de injectare cu ciment (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Documentatiei tehnice, parte a Documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 575, 227RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 100.000 lei;Garantie de buna executie in valoare de 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind eligibilitatea;Decl privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/2006; Cert constatatoare privind indepl oblig. exigibile de plata:
-pt.Persoane juridice/fizice romane-Certif de atestare fiscalaeliberat de Administratia financiara teritoriala;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie.
-pt.Persoanele juridice/fizice straine-vor prezenta orice doc. edificator pt. dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine, prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.
-Decl. privind calitatea de participant la procedura de achizitie;
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare):
-pt.Persoane juridice romane : Certif. constatator emis deORC , Certificat de inmatriculare -in copie
-pt.Persoane fizice romane: Autorizatie de functionare, precum si orice alt act, document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului
-pt.Persoane juridice /fizice straine : Doc. edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca pers. juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privindcifra de afaceri-Se completeaza Fisa de Informatii generale, cu mentionarea cifrelor de afaceri pentru ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) va fi de minim 11.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
-Experienta similara;
-Informatii privind dotarile specifice;
-Informatii privind capacitatea profesionala si dotarea cu personal de specialitate:
1.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere .
2. Lista cu personalul de specialitate ce va fi disponibilizat pentru executia lucrarilor.
3. Curriculum Vitae pentru persoanele direct responsabile cu executia lucrarilor.
-Informatii privind subcontractantii
-Informatii privind asocierea;
-Standarde de asigurare a calitatii: Certificat SR EN ISO seria 9001 sau echivalent.
-Standarde de protectie a mediului: Certificat ISO 14001 sau echivalent.
-Standarde pentru sistemul de management al securitatii si sanatatii ocupationale: Certificat OHSAS 18001 sau echivalent.
-Standarde privind Sistemul de management al responsabilitatii sociale: Certificat SA 8000:2008 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima privind experienta similara: Ofertantii vor face dovada ca, in ultimii 5 ani, au indeplinit contract/contracte similare in valoare de minim 5.000.000 lei fara TVA, valoare rezultata din insumarea a maxim 3 contracte.Cerinta minima privind personalul de specialitate: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are angajat sau are contract de colaborare pentru executia lucrarilor valabil pe toata durata Contractului de lucrari, cu cel putin un specialist RTE ? responsabil tehnic cu executia, atestat MLPAT, pentru domeniul II (Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2010 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Fisa de date a achizitiei, formularele si modelul de contract sunt publicate pe SEAP, atasate prezentului anunt.Documentatia tehnica se poate obtine accesand adresa: ftp: //primariasv.ro/pub/achizitii_publice/documentatii/pilotaj.Se completeaza la USER NAME: anonymous iar la PASSWORD: orice adresa de e-mail valida(numai adresa).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava-Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Stefan Cel Mare, nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel. 0230216321, Email: [email protected], Fax: 0230524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Suceava-Serviciul Contencios Adm.-juridic
Adresa postala: B-dul 1Mai, nr.5A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Tel. 0230212696, Email: [email protected], Fax: 0230520593
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2010 15:58