Licitatie Publica - Reabilitarea zonelor urbane cu deficit major in servicii de alimentare cu apa si canalizare sector 4 Cartier Progresului Lot 1 - 15 strazi
Anunt de participare numarul 97251/01.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: BD. REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO 050013, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul de Achizitii Publice, Tel.021.305.55.30, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021.305.55.30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea zonelor urbane cu deficit major in servicii de alimentare cu apa si canalizare sector 4 Cartier Progresului Lot 1 - 15 strazi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sector 4 Cartier Progresului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea zonelor urbane cu deficit major in servicii de alimentare cu apa si canalizare sector 4 Cartier Progresului Lot 1 - 15 strazi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 5, 974, 826.05RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar de particip (40000 lei) si gar de buna exec 10% din val contractului, sub forma de instr. de garantare emis de o soc. bancara/de asigurari sau pentru gar de buna exec si prin retineri succesive
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cf. cu art.44 alin.2 din OUG 34/2006, in cazul in care o oferta comuna este declarata castigatoare se va solicita ca asocierea sa fie legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind naincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, valabile la data deschiderii, in original sau copie legalizataPrezentarea in original a Certificatului Constatator emis cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePrezentarea Formularului de Informatii generale completat cu informatii referitoare la: - datele de identificare ale operatorului economic;
- rezultatul exercitiilor financiare (profit net/pierdere) pe 2008- cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Rezultatul financiar pe 2008 sa fie pozitiv - Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani: 2006, 2007 si 2008 Cifra medie anuala = de 10.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara-Informatii privind subcontractantii-Dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu SR EN ISO 9001:2001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii ofertantului sau orice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.-Dovada asigurarii unui nivel corespunzator a protectiei mediului, in conformitate cu SR EN ISO 14001/ 2005, valabil la data deschiderii ofertelor.Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea de documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma asigurarea unui standard de mediu corespuzator solicitarii sau orice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Dovada asigurarii unui nivel corespunzatorde securitate in munca - Sanatate securitate in munca OHSAS 18001 valabil la data deschiderii ofertelor.Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea de documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma asigurarea unui standard de sanatate si securitate in munca corespuzator solicitarii sau orice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al securitatii in munca.-Declaratie pe propria raspundere ca, in cazul in care ofertantul este declarat castigator, va incheia o polita cu privire la asigurarea riscului profesional, pe care o va prezenta in maxim 30 de zile de la semnarea contractului.-Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca-Declaratie cu privire la dotarea tehnica a ofertantului-Informatii privind personalul propus de ofertant
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea, indeplinirea/ derularea si finalizarea cu succes in ultimii 5 ani, in calitate de lider al unei asocieri, asociat unic sau simplu asociat a cel putin un contract de executie pentru realizarea de retele de alimentare cu apa, retele de canalizare si refacere sistem rutier cu o valoare de minim 5.000.000 lei.Dovada indeplinirii cerintei privind experienta similara se va face prin prezentarea urmatoarelor documente- copie contract de executie avand ca obiect servicii similare celor supuse prezentei proceduri de achizitieValorile vor fi exprimate in lei, iar in cazul contractelor exprimate in euro, conversia se va face lacursul lei/euro mediu comunicatdeBNRpentruanulrespective.Resurse tehnicePrezentarea listei minime a utilajelor si echipamentelor, pe tipuri si cantitati, conform necesitatilor proiectului.Resurse umane.Este absolut obligatoriu ca in echipa de conducere a lucrarii (personal cheie) pe fiecare lot sa fie numit: un Director Santier, care trebuie sa aiba cel putin 10 ani de experienta in lucrari de alimentare cu apa si canalizare in calitate de coordonator. un Director Adjunct Santier, care trebuie sa aiba cel putin 10 ani de experienta in lucrari de alimentare cu apa si canalizare in calitate de coordonator. doi ingineri specializare retele alimentare cu apa si canalizare ( hidrotehnica, sau imbunatatiri funciare), care trebuie sa aiba cel putin 5 ani de experienta in lucrari de alimentare cu apa si canalizare. un inginer specializare drumuri, care trebuie sa aiba cel putin 5 ani de experienta in lucrari de reabilitari sisteme rutiere. un Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructiilor edilitare, un Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) in domeniul constructiilor edilitareSe vor prezenta certificatele/atestatele doveditoare pentru, RTE si CQ eliberate in conformitate cu prevederile HG 925/1995 si Ordinul MLPTL nr. 777/2003, precum silegitimatia/legitimatiile cu valabilitate la zi pentru RTE si CQ.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2010 11:00
Locul: Municipiul Bucuresti-Directia Achizitii Concesionari Contract, Independentei nr. 291-293, etaj 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Sa prezinte la deschidere scrisoare de imputernicire in original
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319.51.80, Fax: 021 319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Concesionari Contracte
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.021 305 55 30, Email: [email protected], Fax: 021 305 55 30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2010 19:34