Licitatie Publica - "Reabilitarea,modernizarea parcurilor si a spatiilor verzi,precum si reab.si modernizarea iluminatului ornamental aferent acestora,in mun.Bt"
Anunt de participare numarul 118107/29.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BOTOSANI
Adresa postala: str. Piata Revolutiei nr.1, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice , Urmarire contracte, Tel. 0231530143 int.103/0231515142, In atentia: d-nei Daniela Anitei, Email: [email protected], Fax: 0231515142/0231531595, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Reabilitarea, modernizarea parcurilor si a spatiilor verzi, precum si reab.si modernizarea iluminatului ornamental aferent acestora, in mun.Bt"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Principalele categorii de lucrari care se vor executa in cadrul contractului sunt:
reabilitarea, modernizarea parcurilor si a spatiilor verzi (Parcul Sucevei-4715, 00 mp; Parcul Junior - 3078, 00 mp; Parcul Primariei- 5210, 00 mp; Parcul Tineretului -16. 988.00 mp), precum si reabilitarea si modernizarea iluminatului ornamental aferent acestora.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
34993000-4-Iluminat stradal (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Principalele categorii de lucrari care se vor executa in cadrul contractului sunt:
reabilitarea, modernizarea parcurilor si a spatiilor verzi (Parcul Sucevei-4715, 00 mp; Parcul Junior - 3078, 00 mp; Parcul Primariei- 5210, 00 mp; Parcul Tineretului -16. 988.00 mp), precum si reabilitarea si modernizarea iluminatului ornamental aferent acestora.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 274, 656RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participareeste de 100.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene FEDR, Bugetul de stat- Fondul National, Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.de eligibilitate, decl.privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG 34/2006, decl.privind calit.de participant la procedura, decl.de integritate, decl.privind neincadrarea in situat.prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, certif.de atestare fiscala de la aut. locale si ANAF, certif.de particip.cu oferta independenta, certif.CUI de la ORC, certif.constatat.de ORC, certif de rezidenta fiscala ptr. pers.juridice straine,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, bilanturile contabile ptr.anii 2007, 2008, 2009, Informatii privind disponibilitatea financiara, istoricul incidentelor de plati
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CA medie pe ultimii 3 ani sa fie cel putin 5.000.000 leideclaratie bancara sau scrisoare de garantie bancara prin care se confirma accesul la o linie de creditare de 1.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princ.lucrari in ultimii 5 ani, ,inf.privind exp.similara, Lista privind dotarile, decla.privind efectivul mediu anual, inform.privindperson.tehnic de spec., decl..privind subcontrac/asociatii, ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent, certif SA 8000/2008 sau echivalent, atestat ANRE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta in ultimii 5 ani : - pe parte de iluminat exterior cel mult 3 contracte in valoare de2.400.000 lei fara TVA- un contract de lucrari de pavelare alei ? minim 800.000 lei fara TVAUtilaje minime: ?Platforma Ridicatoare cu Brat ? min. 1 buc?luxmetru ? min. 1 buc.?Luminantmetru ? minim 1 buc.Utilaje de mica mecanizare : ?Placi vibratoare ? 0, 7 t. ? min. 3 buc.?Utilaje mici de transport ? minim 3 buc.personalului de specialitate: - managerde proiect atestat, ing.constructor absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in constructii, specialitatea Constructii Cai Ferate Drumuri si Poduri , ing. Constructor absolvent de studii superioare tehnicede lunga durata in constructii- specialitatea ? Constructii Hidrotehnice/ retele edilitare/instalatii, un atestat RTE(responsabil tehnic cu executia)potrivit legii 10/1995 atestat pentru : categoria constructii rutiere, drumuri si poduri, minim un atestat RTE(responsabil tehnic cu executia)categoria constructii edilitare si de gospodarie comunala, un absolvent studii superioare de lunga durata, atestat in sistemul de management a calitatii, Minim un absolvent studii superioare de lunga durata atestat in sistemul de management mediu, 1 inginer atestat ANRE gr. IV B , un absolventstudii superioare de lunga durata, atestat ca manager al sistemelor de managementul securitatii si sanatatii muncii si evaluare a riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantia lucrarii
15%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2011 11:00
Locul: In sala de sedinte a Consiliului Local din sediul Primariei mun.Botosani- Piata Revolutiei nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare operator economic are dreptul la un imputernicit.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013 , Axa prioritara 1? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana Sub-domeniul: Centre urbane
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0330084, Romania, Tel. 021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Term. de dep. al contest. este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autorit. contrac.considerat nelegal.In cazul in care contest.este la doc.de atribuire, data luarii la cunostinta este data publicarii in SEAP
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Primariei Municipiului Botosani
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Tel. 0231-502200, Fax: 0231-531595
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2011 12:42