Licitatie Publica - Reabilitare,refunctionalizare si modernizare camin T6
Anunt de participare numarul 55181/11.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Directia Servicii Studentesti - campus studentesc Tudor Vladimirescu , camin T 18- parter, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: DSS camin t19 parter, Tel.023278683 int2426, In atentia: ing.Nicu Nistor, Email: [email protected], Fax: 0232271288, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, REGISTRATURA corp T, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, In atentia: Iulia LIPSA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior de stat
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare, refunctionalizare si modernizare camin T6
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Camin T-6, situat in campusul studentesc Tudor Vladimirescu din Iasi.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile de executie ce fac obiectul Reabilitare, refunctionalizare si modernizare camin T6 , conform caietului de sarcini cuprind:
1.REZISTENTA
2.Arhitectura
3.Instalatii sanitare electrice si de incalzire
4. Retea Date, CaTV, Supraveghere si Interfonie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile de executie ce fac obiectul Reabilitare, refunctionalizare si modernizare camin T6 , cuprind:
Categoria de lucrari:
1.REZISTENTA :
-lucrari de consolidare parter si etaj 1 ;
2.Arhitectura:
- lucrari de desfaceri si demolari a elementelor de constructie;
-lucrari de recompartimentare ;
- lucrari de procese umede la pereti, tavane si pardoseli;
- lucrari de placare cu faianta si gresie la pereti si pardoseli (bai) ;
- inlocuirea usilor si ferestrelor interioare si exteriare a modulelor de camere cazare studenti, cat si de pe spatiile comune ale caminului ( parter, etaje curente);
- lucrari de vopsitorii lavabile executate la pereti si tavane (module camere de cazare, spatii comune)
-lucrari de refacere a pardoselilor modulelor de camere cazare studenti, prin prevederea unei pardoseli din PVC, rezistent la trafic si uzura.
- refacerea trotuarelor si rigolelor pe tot conturul perimetral al caminului, in vederea dirijarii apelor meteorice la caminul de colectare;3.Instalatii sanitare electrice si de incalzire
- lucrari de refacere a instalatiilor sanitare, electrice si de incalzire.
4. Retea Date, CaTV, Supraveghere si Interfonie
La baza lucrarilor de interventie (reparatii capitale, modernizari) la caminul T6, a stat expertiza tehnica elaborator S.C. Habitat Proiect S.R.L. Iasi, cu ajutorul careia s-a putut face o evaluare privind cunoasterea starii tehnice a constructiei existente si adoptarea masurilor de interventie care se impun in vederea respectarii cerintelor de calitate conform prevederilor legale( Legea 10/ 1995- privind calitatea constructiilor)La baza lucrarilor de interventiela caminul T6, a stat expertiza tehnica si proiect nr.15306/2006 - elaborator S.C. Habitat Proiect S.R.L. Iasi) cu ajutorul careia s-a putut face o evaluare privind cunoasterea starii tehnice a constructiei existente si luarea masurilor de interventie care se impun in vederea respectarii cerintelor de calitate conform prevederilor legale( Legea 10/ 1995- privind calitatea constructiilor)Investitiain cauza are drept scopsatisfacerea cerintelor economice si sociale a spatiilor de cazare pentrustudentiicaminului T-6.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 912, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare este in suma de: 110 000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget reabilitari
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu lider de asociatie desemnat(daca este cazul ).Se cere formularul privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti(daca este cazul )
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- imputernicirea: a) semnatarului ofertei (daca este cazul);b) reprezentantului prezent la sedinta de deschidere (daca este cazul);
- declaratia de eligibilitate ;
- declaratie privind neincadrarea in prevevederile art. 181 din OUG34/2006
-certificat de atestare fiscala D.G.F.P.;
-certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;
- copie stampilata si semnata conform cu originalul dupa Certificatul de inregistrareemis de Oficiul Registrului Comertului;
- anexa la certificatul de inregistrare , daca este cazul;
-Certificat constatator emis de Of.Reg. Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se cere ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 9000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani .SE CER cel putin DOUA lucrari similare de minim 3781500 lei fara TVA
-Declaratie referitoare la personalul angajat Formularul 12I-copie dupa atestatul persoanei privind Responsabilul tehnic cu executia-Declaratie referitoare la echipamentele de care dispune ofertantul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria DSS camin t18 parter
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2008 12:00
Locul: Sala Senatului Universitatii Tehnice Gh. Asachi din Iasi, cu sediul in Bd. D.Mangeron nr.67
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
salariati ai universitatii si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Fax: 0232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legilor in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Tehnica "Gheorghe Asachi" Iasi, Oficiul Juridic, persoana de contact: jr. Mirela Troia
Adresa postala: Bd. D. Mangeron nr. 67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel.0232/278683, Fax: 0232/216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2008 09:54