Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitareretele termice secundare aferente P.T 52 si PT.154, apartinand RADET CONSTANTA


Anunt de participare (utilitati) numarul 25352/27.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie Energie Termica Constanta
Adresa postala: Bdul. Tomis nr. 107, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900669, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Nita, Tel.0241616881, Email: [email protected], Fax: 0241616881
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitareretele termice secundare aferenteP.T 52 si PT.154, apartinand RADET CONSTANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: CONSTANTA- RADET CONSTANTA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia implica lucrari de reabilitare retele termice secundare prin lucrari de C +M
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232140-5 - Conducte de incalzire urbana (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intre 6000000-6700000
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 000, 000 si 6, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Exista posibilitatea suplimentarii dar nu mai mult de 5%
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Garantia de participare 100000lei2.Garantia de buna executie, in cuantum de 5% din val. totala fara TVA A LUCRARII
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, plata se va face in termen de 30 zile de la emiterea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat contatator eliberat de D.F.P.privind obligatiile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat.2.Certif.privind taxele si impozitele locale.3.Declaratie privind eligibilitatea .4.Declar. priv. neincadrarea in prev. art 181/OUG.34/2006.Certif const. emis de ORC. , CERTIF. DE INREGISTRARE FISCALA.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generaledin ultimii 3 ani, din care sa reiasa o cifra madie de afaceri egalacu 18000000lei. 2. Bilant contabil cu balante de verif. la bilant pe ultimii 2 ani.3. Indicatori economico-financiari, Raf , Rsp, Rsg, Rlc.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista lucrari executate in ultimii 3 ani.
2. Cinci recomandari.
3. Un contract similar in copie, valoare minima 2000000 lei.
4. Dec. ref. la util. echip. tehn. si instal.
5. Dec. cu nr. mediu de pers. in ultimele 12 luni, asig. cu pers. de specialit., sudori autoriz ISCIR si pregatirea cadre de conduc., precu si pers. resp. cu execut. contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: In urma unei solicitari scrise pe fax 0241616881, cu o ziininte incepand cu data de08.08.2007
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
ROMANA
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2007 13:00
Locul: CONSTANTA -RADET CONSTANTA BDUL TOMIS NR.107
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri scrise. observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03004, Romania, Tel.0213104602, Email: [email protected], Fax: 0213104602
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in maxim 10 zile de la luarea la cunostinta asupra unui act considerat ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Regia Autonoma de Distributie Energie Termica CONSTANTA
Adresa postala: Bdul Tomis nr.107, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900669, Romania, Tel.0241616881, Email: [email protected], Fax: 0241616881
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2007 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer