Licitatie Publica - Reabilitari amenajari exterioare si sistematizare verticala - Universitatea Stefan cel Mare
Anunt de participare numarul 26048/31.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Adresa postala: str. Universitatii, nr. 13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Punct(e) de contact: Doina Kutkut, Tel.0230216147, Email: [email protected], Fax: 0230523747, Adresa internet (URL): www.usv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Invatamint superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitari amenajari exterioare si sistematizare verticala - Universitatea Stefan cel Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: campusul universitar
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Documentatia se va intocmi pentru urmatoarele faze de proiectare:
Relevee
Documentatie pentru obtinerea certificatului de urbanism si obtinere certificate de urbanism
Documentatie pentru obtinerea avizelor solicitate prin certificatul de urbanism si a acordului unic, inclusiv obtinerea acestora
Documentatie pentru obtinerea autorizatiei de construire si obtinerea autorizatiei de construire.
Proiect tehnic si caiete de sarcini;
Proiect detalii de executie;
Urmarirea executiei pe parcursul derularii lucrarilor.
Documentatia va contine in mod obligatoriu antemasuratorile care justifica cantitatile de lucrari si nu numai listele cu cantitati de lucrari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
alaborarea intregului proiect
Valoarea estimata fara TVA: 339, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 6700, pt IMM -50%(facind dovada conform Legii 346/2004), garantia de buna executie 5%din val CTR cu TVA, idem pt IMM
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, plata OP in Trezorerie in termen de 15 zile de la emiterea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
in cazul asocierii se va prezenta acordul de asociere fara schimbarea asociatilor , subcontractantii -acorduri de subcontractare fara schimbarea lor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la licitatie Formular 11 (se va anexa exteriorplicului cu oferta)
- Declaratie privind eligibilitatea Formularul 12A
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 18 Formular 12B
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C- Certificat tip ANAF si Primarie- Certificatului de inregistrare emis de oficiul registrului comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala- Certificatului Constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala original sau copie legalizata
-Fisa de informatii generale Formularul B2
- Declaratia si lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani Formularul 12E
- Acceptarea conditiilor contractuale prin semnarea contractului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2007 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2007 11:00
Locul: Universitatea Stefan cel Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pot participa delegati ai ofertantilor cu imputernicire scrisa in original si copie dupa buletin
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230-216321, Fax: 0230-524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Universitatii Stefan cel Mare
Adresa postala: str UNiversitatii nr 13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230520081, Fax: 0230520080
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2007 16:09