Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitari conducte de transport gaze naturale


Anunt de intentie (utilitati) numarul 13665/14.01.2009
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Adela Pinzar, Tel.0269803200, Email: [email protected], Fax: 0269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Reabilitari conducte de transport gaze naturale
II.2) Tipul contractului
Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare conducte de transport gaze naturale constand in: Lucrari generale de reparatii, inlocuiri si demontari de conducte, amenajari teren, terasamente, betonari, probe presiune, gamagrafieri, transpoarte, traversari obstacole, sub/supratraversari, montaj utilaje tehnologice, s.a
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
45231100-6-Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.02.2009
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 02.03.2009
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2009
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 500, 000 si 6, 000, 000EUR
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
nu se acorda avans -plata cv lucrarilor se poate face esalonat sau dupa receptia finala a lucrarilor, de regula intr-o perioada cuprinsa intre 30-90 zile de la inregistrarea facturii la sediul achizitorului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
ofertantii trebuie sa detina urmatoarele autorizatii emise de ANRGN -tip ETC, si -tip ETR, ISO 9001, ISO 14.001 , OHSAS 18001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Perioada garantiei lucrarilor este de 24 de luni de la data receptiei lucarilor executate. Perioada garantiei incepe ca terminarea lucrarilor si pana la receptia finala.
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.01.2009 09:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer