Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARI SI DOTARI INVESTITIONALE SCOALA DE ARTE SI MESERII COLEGIUL AGRICOL N. CORNATEANU TULCEA


Anunt de participare numarul 62006/22.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Tulcea
Adresa postala: Strada Pacii, nr.20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Buliga Elisaveta, Tel.0240511992, In atentia: Serviciul Investitii, Email: [email protected], Fax: 0240511230, Adresa internet (URL): primaria-tulcea.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
PRIMARIA MUNICIPIULUI TULCEA
Adresa postala: str. Pacii nr. 20, parter Registratura , Localitatea: Tulcea , Cod postal: 820033 , Romania , Punct(e) de contact: Iacob Maria , Tel.0240511992 , In atentia: Serv. Investitii , Email: [email protected] , Fax: 0240511230 , Adresa internet (URL): www.primaria-tulcea.ro, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Investitii, Tel.0240511992, In atentia: D-nei Buliga Elisaveta, Email: [email protected], Fax: 0240511230, Adresa internet (URL): www.primaria-tulcea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARI SI DOTARI INVESTITIONALE SCOALADE ARTE SI MESERII COLEGIUL AGRICOL N. CORNATEANU TULCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Scoala de arte si meserii Colegiul Agricol N. Cornateanu, str. Isaccei nr. 104 municipiul Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarea consta in constructii noi: scoala 10 clase, atelier scoala, garsoniere profesori, centrala termica, statie epurare, club elevi, microferma animale, retele de apa, canalizare, termice.De asemenea consolidarea si reabilitarea a doua camine si a cantinei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
constructii noi: scoala 10 clase P+2, ateliere scoalacladire parter, garsoniere profesori cldire P+1- 10 AP, centrala termica, statie epurare, club elevi cldire parter, microferma animale, retele de apa, canalizare, termice; consolidarea si reabilitarea a2 camine si a cantinei;
Valoarea estimata fara TVA: 16, 271, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Lucrari suplim care datorit unor circumstanteneprevaz. devin neces pt. indeplin contract
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare la licitatie in suma de 250.000 lei, garantia de buna executie a contractului este de 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar privind eligibilitatea, Declar privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OG 34/2006, Declar privind calit de participant la procedura, Cazier judiciar sau certificat echiv pentru operator din afara Romaniei, Certific constat privind indeplinirea oblig exigibile de plata a impozit si taxe catre stat si locale, precum si a contrib pentru asigurarile sociale de stat la 30.08.2008, Copie dupa Certific de Inregist, Copie dupa Act Constitutiv, Certif emis de ORC, Pentru persoane juridice straine: Doc edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregist ca persoana juridica, in conformit cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pentru anii 2005, 2006 si 2007, Scrisoare de bonitate emisa de banca din care sa reiasa lichiditatea si solvabilitatea, Declaratie financiara, Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: Valoarea minima impusa este de: 13.800.000, 0 EURO respectiv 48.707.100, 0 lei (1 Euro=3, 5295 lei la 20.08.2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar. privind Lista princip. lucrari exec in ultimii 5 ani, Experienta similar, Declar. privind utilaj. Instal. echip. Teh. de care dispune operator ec, Inform referit. la personal angajat in contract, CertificatISO 9001si ISO 14001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin unui contractcu o valoare egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 1.380.000, 0 euro respectiv 4.870.710, 0lei (1 euro =3, 5295 lei la20.08.2008) si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1200 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la caseria Primariei municipiului Tulcea, str. Concordiei nr. 1 sau OP cont RO44TREZ64124510220XXXXX- Trezoreria Tulcea, cod fiscal 4321429
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2008 13:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI TULCEA, Strada Pacii, nr.20, camera 101 , Localitatea: Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment contencios administrativ
Adresa postala: PRIMARIA MUNICIPIULUI TULCEA, Strada Pacii, nr.20, camera 106 , ,Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel.0240511440, Email: [email protected], Fax: 0240517736, Adresa internet (URL): www.primaria-tulcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2008 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer