Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitari strazi si drumuri in intravilanul si extravilanul Comunei Crizbav - jud. Brasov


Anunt de participare numarul 19636/19.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CRIZBAV
Adresa postala: Com. Crizbav, Str. Principala, nr. 141, jud. Brasov, Localitatea: Crizbav, Cod postal: 507081, Romania, Punct(e) de contact: PRIMARIA COMUNEI CRIZBAV, Tel.0268/481755, In atentia: BOGDAN-IONUT NAFERICA, Email: [email protected], Fax: 0268/481755
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitari strazi si drumuri in intravilanul si extravilanul Comunei Crizbav - jud. Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA CRIZBAV
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consiliul Local al Comunei Crizbav isi propune reabilitarea unui numar de 11 strazi cu o lungime totala de 4.830 Km si 4 drumuri din extravilan in lungime totala de 11.400 Km.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
11 strazi si 4 drumuri in intravilanul si extravilanul Comunei Crizbav, in lungime totala de 16.230 Km, din care: a) lungimea strazilor= 4.830 Km; b) lungimea drumurilor= 11.400 Km;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 338, 700EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in ciantum de 50.000 lei. Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea lucrarii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu obligatia de legalizare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: 1. declaratie privind eligibilitatea; 2. declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181; 3. confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si taxele locale, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a Certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale; 4. Certificat constatator emis de registrul comertulu, Autorizatie de functionare, altele echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: 1. rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani; 2. cifra de afaceri pe ultimii 3 ani; 3. lichiditatea generala; 4. solvabilitate patrimoniala;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 10.000.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita informatii cu privire la: 1. domenii de specializare; 2. principalele lucrari realizate in ultimii 5 ani; 3. personalul angajat; 4. dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pt. indeplinirea contractului; 5. planul de urmarire a calitatii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. oferatntul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a realizat cel putin o lucrare, de acelasi tip cu lucrarea supusa procedeului de licitatie, in valoare de minim 6.000.000 lei; 2. ofertantul trebuie sa prezinte celputin 3 recomandari pentru 3 lucrari similare sau de complexitatea celor licitate in ultimii 3 ani; 3. executantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin un reprezentant tehnic de executie;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1824/12.06.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2007 13:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI CRIZBAV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Brasov
Adresa postala: B-dul 15 Noiembrie, nr. 45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0040-0268-419615, Fax: 0040-0268-475146
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavrolpoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
7 zile de la atribirea contractului.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatea Nationala pentru Reglementarea Achizitiilor Publice - Serviciul Juridic
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, sectir 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010083, Romania, Tel.0213199565, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2007 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer