Licitatie Publica - Reabilitat tubing 2 7/8 recuperat dupa lucrarile din sonde
Anunt de participare (utilitati) numarul 124069/20.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: str. Salcimilor NR.23, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 540202, Romania, Punct(e) de contact: Claudiu Roiban, Tel. 0265402172, Email: [email protected], Fax: 0265306340, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SNGN ROMGAZ SA Sucursala Tg-Mures
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitat tubing 2 7/8 recuperat dupa lucrarile din sonde
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la sediul prestatorului
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitat tubing 2 7/8 recuperat dupa lucrarile din sonde - 40.000 ml
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
76110000-7 - Servicii privind extractia gazelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitat tubing 2 7/8 recuperat dupa lucrarile din sonde
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 8.000 lei. garantia de participare se constituie conform Documentatiei de Atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii. plata facturilor se face in max 30 de zile cu o perioada de gratie de 30 de zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant la data de 31.12.2009
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: 800.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.Fisa/fise de informatii privind experienta similara.
Se va prezenta o lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari.
Se impune ca cerinta minima pentru experienta similara, in ultimii 3 ani a unui contract de prestari servicii similare care are o valoare egala sau mai mare decat 100.000 lei echivalent 24.359, 95 euro.
Pentru sustinerea fisei de experienta similara se solicita o copie dupa contractul respectiv.
Recomandaridin partea unor beneficiari:
Ofertantul va prezenta in mod obligatoriu o recomandare din partea beneficiarului contractului prezentat ca experienta similara.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixeDeclaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, Societatile ofertante vor face dovada existentei unui Responsabil Tehnic cu ExecutiaSocietatile ofertante vor prezenta certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 ? copie semnata si stampilata "conform cu originalul"
Societatile ofertante vor prezenta certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului ISO 14001/2001 ? copie semnata si stampilata "conform cu originalul"
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala lic.electr.nr.runde: una.Vaincepe la 2 zile lucratoare de la trans invit la adrr.de posta electr.Durata unei runde 1 zi(24 ore).limita pret care poate fi imbunat.fara limita
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2011 11:30
Locul: SNGN ROMGAZ SA Sucursala Tg-Mures, Serviciu Contracte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr.6 sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA Sucursala Tg-Mures
Adresa postala: str. Salcimilor nr.23, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 540202, Romania, Tel. 0265402172, Fax: 0265306340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2011 11:12