Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitatrea zonei centrale a municipiului Suceava prin creare parcaje subterane, reabilitare pietonal si strazi


Anunt de participare numarul 112302/03.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Suceava
Adresa postala:  B-dul 1 Mai, nr. 5A, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720224, Romania, Punct(e) de contact:  Luminita Chiru, Tel. 0230-212696, interior 167, In atentia:  Rodica Mihalescu, Email:  [email protected], Fax:  0230-520593, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitatrea zonei centrale a municipiului Suceava prin creare parcaje subterane, reabilitare pietonal si strazi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Zona centrala a municipiului Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea de lucrari de constructii pentru proiectul ?Reabilitatrea zonei centrale a municipiului Suceava prin creare parcaje subterane, reabilitare pietonal si strazi?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45223310-2 - Lucrari de constructii de parcari subterane (Rev.2)
45233000-9-Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitatrea zonei centrale a municipiului Suceava prin creare parcaje subterane, reabilitare pietonal si strazi
Valoarea estimata fara TVA: 28, 650, 300.83RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare - 570000 lei; garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala)- 80, 35%; Buget de stat - 17, 65 %; Buget Local - 2 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181; Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69?1 din OUG 34/2006; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat; Certificat constatator emis de ORC; Certificat CUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cudeclararea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani ? minim 56.000.000 lei;Declaratii bancare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa anexeze un document emis de banca prin care se confirma accesul la facilitatile de credit in suma de 4.200.000 lei (aprox 15% din valoarea contractului) privind realizarea obiectivului de investitii a carui executie va fi incredintata in urma adjudecarii prezentei proceduri de achizitie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani;Contracte de lucrari similare( parcaje subterane) in valoare minima de 28.000.000 lei fara TVA , din insumarea a maxim 3 contracte; Informatii despre dotarile specifice; Lista cu personalul de specialitate; Efectivele anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere; CV-uri; Dovada ca are cel putin 4 experti; Informatii privind subcontractantii; Certificatele ISO 9001, ISO 14001 si OHSAS 18001, sau echivalent; Operatorul economictrebuie sa faca dovada certificarii sistemului de management al responsabilitatii sociale SA 8000:2008 sau echivalent; Obligatii referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii; Obligatii referitoare la conditiile de protectia mediului;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Statie de preparare a betonului atestata-1bc; Buldoexcavator - 1 bc; Autobasculanta-5 bc; Excavator-2 bc; Autobetoniera-2 bc; Autoutilitara de transport?1, 5 tone-2 bc; Incarcator frontal-1 bc; Compactor-2 bc; Macara turn-2 bc; automacara -1bc; Experti: Liderul de contract; Specialist RTE; Inginer in domeniul constructiilor civile, industriale si agricole, Inginer in domeniul Drumuri si Poduri;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S154-237847 din 11.08.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.01.2011 12:00
Locul: Primaria municipiului Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Axa prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
PROIECTUL TEHNIC poate fi accesat la adresa : ftp: //primariasv.ro/pub/achizitii_publice/documentatii/Proiect_tehnic_parcari_subterane/
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Fax:  021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava - Serviciul Contencios, Administrativ, Juridic
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230.216.321, Fax:  0230.524.022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Suceava - Serviciul Contencios, Administrativ, Juridic
Adresa postala:  Bulevardul 1 Mai, Nr. 5A, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720224, Romania, Tel. 0230 212 696, Fax:  0230 520593
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.11.2010 15:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer