Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Reablilitare si extindere surse de apa, statii de tratare, rezervoare si statii de pompare in localitatile Bragadiru, Cornetu, Pantelimon, Dobroiesti, Domnesti, Ciorogarla, Branesti si Cernica, judetul Ilfov


Anunt de participare (utilitati) numarul 111097/11.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. APA-CANAL ILFOV S.A.
Adresa postala:  B-dul. Basarabia, nr 256G, bloc D Cener, et. 5, sect 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010446, Romania, Punct(e) de contact:  Ana Prakab, Tel. 0374.205.200, 0374.205.204, Email:  [email protected], Fax:  0212125521, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"Reablilitare si extindere surse de apa, statii de tratare, rezervoare si statii de pompare in localitatile Bragadiru, Cornetu, Pantelimon, Dobroiesti, Domnesti, Ciorogarla, Branesti si Cernica, judetul Ilfov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Judetul Ilfov, aglomerarile Bragadiru, Cornetu, Pantelimon, Dobroiesti, Domnesti, Ciorogarla, Branesti si Cernica
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Activitatea I: Proiectare
Activitatea II: Executie lucrari (inclusiv teste si operatiuni in perioada de notificare a defectelor)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232154-6-Lucrari de constructii de rezervoare ridicate de apa potabila (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
I. Proiectare
II. Executie lucrari (inclusiv teste si operatiuni in perioada de notificare a defectelor)
Valoarea estimata fara TVA: 31, 664, 749.72RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 550000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 10% din Suma Contractuala Acceptata, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri europene=77.12%; - Co-finantare nationala=22.88%, din care: subventie de la Bugetul Statului: 11.80%, contributie Buget Local: 1.81%, Credit contractat de Operator: 9.27%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu legalizarea contractului de asociere conform legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre ofertant, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Imputernicirea notariala privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului in cazul in care oferta este semnata de catre alta persoana decat administratorul(managerul general al firmei), Trecutul litigios (cazierul juridic al firmei), Pentru operatorii economici romani se solicita prezentarea cazierului fiscal (conform Ordonantei GR 75/2001 privind organizarea cazierului fiscal) in original, Pentru operatorii economici straini se solicita prezentarea cazierului juridic sau similar in traducere autorizata si legalizata, Alte informatii referitoare la ofertanti, Pentru operatorii economici stabiliti in tari unde nu se emite cazier juridic sau similar, se accepta o declaratie data in fata unui notar in acest sens, Se solicita prezentarea certificatului judiciar in original sau copie legalizata. Se solicita prezentarea cazierului judiciar pentru administratori, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, - Certificat de atestare fiscala , - Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, - Certificat privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat, Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, Certificat de rezidenta fiscala (pt. persoane juridice /fizice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancara, Acces la finantare: Declaratie bancara, Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 si bilanturile pe 2007, 2008, 2009 vizate de o societate de audit financiar acreditata din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea, Declaratie financiara recapitulativa (bilant) paragrafele a)-d). Ofertantii vor depune Bilanturile contabile, Contul de profit si pierderi, toate anexele, la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (autoritati competente).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sistemul de Asigurare a Calitatii, Sistemul de asigurare a calitatii, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Sistemul propus de control al calitatii muncii, Planul de management al mediului, Experienta ca antreprenor si proiectant, Experienta in contracte similare, Personalul cheie angajat in contract, Experienta profesionala a personalului cheie, Lista componentelor majore ale echipamentului de constructii propus pentru executarea Contractului, Informatii privind subcontractantii, Date despre societatea mixta/consortiu, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Declaratii de conformitate a produselor (model tip CE ), Sa aibaimplementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2001pentru lucrari hidro-edilitare sau echivalent;Sa aibaimplementat standardul de management de mediu ISO 14001:2001 pentru lucrari hidro-edilitare sau echivalent lui;Sa aibaimplementat standardul privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS18001:2007 pentru lucrari de hidro-edilitare sau echivalent lui, Sa aibaimplementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2001pentru servicii de proiectare sau echivalentul lui , Sa aibaimplementat standardul de management de mediu ISO 14001:2001 pentru servicii de proiectare sau echivalentul lui;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
2. Propunere Tehnica
40%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.12.2010 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.12.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.12.2010 14:00
Locul: Bd. Basarabia 256 G, bl. D Center, et. 5, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice candidat are dreptul de a fi prezent la deschidere cu imputernicire si copie BI/CI, membrii comisiei de evaluare, eventualii observatori desemnati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa Prioritara 1 - Extindere si modernizare sisteme de apa si apa uzata
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Sos. Oltenitei nr. 110-111, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 0213195180, Fax:  0213114932
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conf. art. 256 2, alin (1), lit. a) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Apa-Canal Ilfov S.A.
Adresa postala:  Bd. Basarabia 256 G, bloc D Center, et. 5, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010446, Romania, Tel. 0374205200, Email:  [email protected], Fax:  0374205204
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2010 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer