Licitatie Publica - REABLITARE( CONSOLIDARE SI RESTAURARE) IMOBIL OTETELESANU
Anunt de participare numarul 129238/29.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU FIZICA MATERIALELOR
Adresa postala: Str.Atomistilor, nr. 105bis, Localitatea: Magurele, Ilfov, Cod postal: 077125, Romania, Punct(e) de contact: Decebal Gheorghe, Tel. 021/369.01.85, In atentia: Decebal Gheorghe, Email: [email protected], Fax: 021/369.01.77, Adresa internet (URL): www.infim.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUT NATIONAL
Activitate (activitati)
Altele: CERCETARE-DEZVOLTARE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABLITARE( CONSOLIDARE SI RESTAURARE) IMOBIL OTETELESANU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Str.Atomistilor, nr.409, Magurele, Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia publica de lucrari de reabilitare a imobilului monument istoric, Conacul Otetelesanu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212350-4 - Cladiri de interes istoric sau arhitectural deosebit (Rev.2)
45212314-0-Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
45454100-5-Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu Proiectul Tehnic si Detaliile de Executie intocmite in vederea realizari lucrarilor de reabilitare a imobilului Otetelesanu.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aplicarea prevederilor art.122 lit i) si j) din O.u.G. nr.34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare- 200000 de leiGarantie de buna executie- 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Subventii de la bugetul de stat pentru investitii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006.Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale.Certificate de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.Certificat de inregistrare (CUI).Persoanele fizice vor prezenta atestatele emise de Ministerul Culturii si Patrimoniului NAtional pentru desfasurarea de activitatI In domeniul protejariimonumentelor istorice, conform art.24 alin.(2) din Legea nr.422/2001 republicata cu completari si modificari ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturilecontabile la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010.
Declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani(2008, 2009, 2010)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani( 2008, 2009, 2010) trebuie sa fie egala sau mai mare decat 20.000.000, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Experienta similara.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantii vor prezenta o declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari (personalul de conducere, personalul de executie, sef santier, ingineri/subingineri specializati in domeniul care face obiectul contractului, responsabilul tehnic cu executiaatestat in domeniul care face obiectul contractului, responsabilul autorizat sa desfasoare activitatea de control calitate, etc.) Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora. StandardulISO 9001:2008 sau echivalent.StandardulISO 14001 sau echivalent. Standardul OHSAS 18001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a unuicontract de lucrari de natura si complexitate similara cu o valoare de cel putin 12.000.000, 00 lei fara TVA.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin, de urmatoarea dotare tehnica: 1 laborator autorizat pentru profilurile de lucrari rezultate din tehnologiile de executie adoptate; 1 laborator autorizat de efectuare analize si incercari in activitatea de restaurare;1 atelier pentru mulaje ornamentale fatade;1 atelier productie tamplarie lemn stratificat;1 statie de betoane cu capacitatea de minim 50 m.c./h.;1 automacara cu capacitate de ridicare corespunzatoare si dispozitive de manipulare;1 buldoescavator;1 autopompa cu brat pliabil;minim 2 autobetoniere;minim 2 masini de transport ( autobasculante);minim 500 m2 de schela autorizata;acces groapa var hidraulic. Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate, respectiv: nominalizarea personalului de coordonare a santierului( Sef santier);un arhitect, atestat MCPN domeniu ? Restaurare arhitectura; Cercetarea monumentelor istorice, specializare E si G ;un inginer diplomat / colegiu constructorexpert/specialist, atestat MCPN, domeniu Inginerie ?consolidare si/sau restaurare structuri istorice specializare Esi G ;un inginer diplomat/ colegiu domeniu Inginerie ? instalatii, specializare E , F si G;unexpert atestat MCPN, restaurare Componente artisticespecializareA, G si E ; responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat MLPTL in domeniul constructii si instalatii; responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) in domeniul constructii si instalatii;manager in materie de securitatea muncii; manager de calitate;manager de mediu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 20.12.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2011 14:00
Locul: Sala de consiliu a autoritatii contractante din str.Atomistilor, nr.105bis, Magurele, ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta asigura posibilitatea vizitarii imobilului Otetelesanu tuturor operatorilor economici care doresc sa participe la aceasta procedura de achizitie, in data de 05 septembrie 2011, ora 11, 00. Pentru a se putea asigura accesul in obiectiv, operatorii economici vor transmite o solicitare scrisa I.N.C.D.F.M. pana in data de 02 septembrie 2011, ora 16, 00 la nr. de fax 021/369.01.77, in atentia Domnului Ing. Petre Ghita.Solicitarea va contine numele si datele de identificare ale societatii solicitante, numarul si numele persoanelor care vor participa( maxim 2 persoane/operator economic)C.I./B.I. si CNP.Persoanele nominalizate pentru a lua parte la vizita se vor prezenta in data mentionata anterior la sediul autoritatii contractante din Str.Atomistilor, nr.105bis, Magurele, Ilfov.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: Str.Atomistilor, nr.105bis, Localitatea: Magurele, Cod postal: 077125, Romania, Tel. 021/369.01.85, Email: [email protected], Fax: 021/369.01.77
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2011 16:41