Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi necesari analize hormonale pentru depistarea gusei endemice


Anunt de participare numarul 135913/25.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Adresa postala: Str.Brailei nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Punct(e) de contact: Marin Craciun, Tel. +40 0236317232, Email: [email protected], Fax: +40 0236317232, Adresa internet (URL): www.spitalulurgentagalati.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivinecesari analize hormonale pentru depistarea gusei endemice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Brailei nr. 177 jud. Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 622 si 135, 781RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: estimat a se incheia lunar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot. 1. TSHkit /100 testeLot. 2. Free T4kit/100 teste
Lot. 3.Total T3kit/100 testeLot. 4. Total T4kit/100 teste
Lot. 5. Calcitonina kit/100 testeLot. 6. Anti TPO Ab kit/100 testeLot. 7. Anti Tg Abkit/100 teste
Lot. 8. Thyroglobulin kit/100 testeLot. 9.Chemiluminiscent substrate modulekit/2fl
Lot. 10. Probe wash cutie/pt. 2000 teste
Lot. 11. Sample cups 1000 buc/punga
Lot. 12. Multivalent Control Module-CON 6 -kit/6*6 ml
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot. 1. TSHkit /100 testeCant. Min. Estimata/acord cadru-1 kit, Cant max estimata/acord cadru25 kituri
Cant min. Estimata/contract subsecvent ? 1 kit, Cant max estimata/contract subsecvent25 kituri
Lot. 2. Free T4kit/100 testeCant. Min. Estimata/acord cadru-1 kit, Cant max estimata/acord cadru25 kituri
Cant min. Estimata/contract subsecvent ? 1 kit, Cant max estimata/contract subsecvent25 kituri
Lot. 3.Total T3kit/100 testeCant. Min. Estimata/acord cadru-1 kit, Cant max estimata/acord cadru25 kituri
Cant min. Estimata/contract subsecvent ? 1 kit, Cant max estimata/contract subsecvent25 kituriLot. 4. Total T4kit/100 teste
Cant. Min. Estimata/acord cadru-1 kit, Cant max estimata/acord cadru25 kituri
Cant min. Estimata/contract subsecvent ? 1 kit, Cant max estimata/contract subsecvent25 kituri
Lot. 5. Calcitonina kit/100 testeCant. Min. Estimata/acord cadru-1 kit, Cant max estimata/acord cadru2 kituri
Cant min. Estimata/contract subsecvent ? 1 kit, Cant max estimata/contract subsecvent2 kituri
Lot. 6. Anti TPO Ab kit/100 testeCant. Min. Estimata/acord cadru-1 kit, Cant max estimata/acord cadru20 kituri
Cant min. Estimata/contract subsecvent ? 1 kit, Cant max estimata/contract subsecvent20 kituri
Lot. 7. Anti Tg Abkit/100 teste
Cant. Min. Estimata/acord cadru-1 kit, Cant max estimata/acord cadru10 kituri
Cant min. Estimata/contract subsecvent ? 1 kit, Cant max estimata/contract subsecvent10 kituri
Lot. 8. Thyroglobulin kit/100 testeCant. Min. Estimata/acord cadru-1 kit, Cant max estimata/acord cadru10 kituri
Cant min. Estimata/contract subsecvent ? 1 kit, Cant max estimata/contract subsecvent10 kituri
Lot. 9.Chemiluminiscent substrate modulekit/2fl
Cant. Min. Estimata/acord cadru-1 kituri, Cant max estimata/acord cadru10 kituri
Cant min. Estimata/contract subsecvent ? 1 kituri, Cant max estimata/contract subsecvent10 kituriLot. 10. Probe wash cutie/pt. 2000 teste
Cant. Min. Estimata/acord cadru-1 kit, Cant max estimata/acord cadru5 cutii
Cant min. Estimata/contract subsecvent ? 1 kit, Cant max estimata/contract subsecvent5 cutii
Lot. 11. Sample cups 1000 buc/punga
Cant. Min. Estimata/acord cadru-1 kit, Cant max estimata/acord cadru3 pungi
Cant min. Estimata/contract subsecvent ? 1 kit, Cant max estimata/contract subsecvent3 pungi
Lot. 12. Multivalent Control Module-CON 6 -kit/6*6 ml
Cant. Min. Estimata/acord cadru-1 kit, Cant max estimata/acord cadru2 kituri
Cant min. Estimata/contract subsecvent ? 1 kit, Cant max estimata/contract subsecvent2 kituri
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 622 si 135, 781RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
? cuantumul garantiei de participare: lot. 1 ? 265, 00 lei, lot. 2 ? 350, 00 lei, lot. 3 ? 359, 00 lei, lot. 4 ? 302, 00 lei, lot. 5 ? 45, 00 lei, lot. 6 ? 489, 00 lei, lot. 7 ? 413, 00 lei, lot. 8 ? 147, 00 lei, lot. 9 ? 265, 00 lei, lot. 10 ? 8, 00 lei, lot. 11 ? 14, 00 lei, lot. 12 ? 48, 00 lei? perioada de valabilitate a garantiei de participare-90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.? modalitatea de constituire: - virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
- scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante- numerar la caseria unitatii- ordin de plata vizat de banca sau fila cecCont: RO18TREZ3065006XXX010832, Trezoreria GalatiNOTA: pentru IMM-uri, garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. In acest caz dovada constituirii GP va fi insotita de Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in sistemul electronic (SEAP).Garantia de participare se depune obligatoriuin SEAP (scanata), pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP, iar documentul original se va depune la sediul autoritatiicontractante din str. Brailei nr. 177, Galati.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CAS- Program National privind bolile netransmisibile ? Program national de boli endocrine? PN. III.7 / buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Art. 180 - Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 ? Formularul 3.
Art. 181 - Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? Formularul 4.
Prezentarea Declaratie privind calitatea departicipant la procedura de achizitie - Formular 5 din sectiunea Formulare.
Prezentare Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 6 din sectiunea Formulare.
Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 7.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante:
Lazarovici Calina-Manager, Dobrea Alina Valentina-Director finaciar contabil, Vrinceanu Vasile ? sef serviciu tehnic administrativ, Tutunaru Dana ? Conf. Univ. dr. Laborator Clinic, Grosu Alina ? sef Birou Achizitii, Nicolau Alina ? Consilier Juridic, Dr. Ciolac Mihaela, Velcu Violeta Iuliana ? responsabil procedura Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Aviz de functionare in domeniul sanitar eliberat de M.S.P, sau echivalentSe vasolicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate sau alte documenteemise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor ?
Prezentarea unui certificat/declaratie/document privind conformitatea produselor (ex. Declaratie marcaj CE)
Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent
Certificat de conformitate cu standardul ISO 9001 sau echivalent, pentru un obiect de activitate relevant in raport cu obiectul procedurii, privind sistemul de management al calitatii implementat in cadrul firmei, emis de un organism acreditat, sau echivalent ? in copie insotit de traducerea legalizatain limba romana (daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Achizitii
Adresa postala: str. Brailei nr. 177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Tel. +40 0236315056, Email: [email protected], Fax: +40 0236315056, Adresa internet (URL): www.spitalulurgentagalati.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2012 07:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer