Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE


Anunt de participare numarul 143772/22.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN ARGES
Adresa postala: str.Aleea Spitalului nr.36, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110114, Romania, Punct(e) de contact: compartiment achizitii, Tel. +40 248287150, In atentia: GRIGORE RODICA, Email: [email protected], Fax: +40 248287202, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL JUDETEANPITESTI
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REACTIVIPENTRU ANALIZEDE SANGE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PITESTI , STR. ALEEA SPITALULUI , NR. 36
Cod NUTS RO311 ARGES / MUNTENIA
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 30 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 636, 230RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecventelunartrimestrial sau anual sau pentru orice perioada acoperita de disponibilul bugetar - IULIE-DECEMBRIE 2013 = 6 LUNI; IANUARIE - DECEMBRIE 2014 = 12 LUNI; IANUARIE-DECEMBRIE 2015= 12LUNI
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REACTIVIPENTRU ANALIZE DE SANGEpentru sectia UPU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE MINIME SI MAXIME SE AFLA IN ANEXA B SI IN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 3, 636, 230RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de paricipare se va depune pana la data limita de depunere a ofertelor, atat inSEAP, cat si la sediul autoritatii contractante .Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, a unui ordin de plata sau a unei file cec, sauOP in contul Autoritatii Contractante sau chitanta de depunere numerar la casieria acesteia, in contul RO90TREZ0465041XXX000335, deschis la Trezoreria Pitesti cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la datadepunerii ofertelor; Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fieprezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunereaofertelor.? Garantia trebuie sa fie irevocabila; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei , respective 90 de zile- Masura in careCNSCrespinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestataruluigarantia de participare inconformitatecu art. 2781 al. 1 lit. b din OUGNR. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Garantia de participare , se restituie conform prevederilorart. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarileulterioare . Da 5% din valoarea fara TVA afiecarui contractului subsecvent. Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art.90 din HG 925 /2006Formular 10, in termen de 10 zilelucratoarede la data semnarii contractului .- Eliberarea /restituireagarantiei de buna executie ? conformprevederilor art.92 alin.2) din HG 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea-completarea formularului1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 -Completarea formularului2
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010-- completarea si prezentarea formularului prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.-completarea formularului 6
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile ART. 69^1 din OUG 34/2006: -Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante ( MANAGER DR. SORIN VASIALESCU , DIR. MEDICAL DR. DRAGOS SERB, DIR. FIN. CONT . EC. RODICA BESLIU , sef Serviciul Financiarec. Epingeac Gabriela ), este exclus din procedura de atribuire. Aceasta se va completa inclusiv de tertul sustinator, daca este cazul .-completarea formularului 7-Certificat eliberat D.G.F.P , in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .Certificatele fiscale sa dovedeasca faptul ca ofertantul / candidatul nu aredatorii scadentein luna anterioara celei care se depun ofertele .
-Documente care atesta statutul de IMM (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 dinLegea nr. 346/2004).Declaratie pe propria raspundere conform art.11 din HG 925 / 2006 .Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca indeplinesc cerintelede calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire . Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata , sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul?
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: - Bilanturile contabile la datele de 31.12.2012vizat si inregistrat la organele fiscale competente si/sau alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitateaeconomico-financiara;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: - Bilanturile contabile la datele de 31.12.2012vizat si inregistrat la organele fiscale competente si/sau alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitateaeconomico-financiara;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Se solicita mostre marcate CE
Prezentarea mostrelor este obligatorie, iar in caz de neprezentare societatea ofertanta va fi descalificata pentru produsele in cauza- Mostrele prezentate de ofertantul castigator vor ramane in posesia spitaluluica etalon, iar cele prezentate de necastigatorise vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului .- Mostrele se vor testa / evalua in cadrul laboratorului de analize medicale , iar cele care nu sunt compatibile cu aparatele aflate in dotarea laboratorului vor fi declarate neconforme- Oferta tehnica si produsele trebuie sa respecte cerintele si specificatiile din caietul de sarcini- Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor/ reactivilor/ kiturilor (art.188 alin. 1din OUG 34/2006), In cazul depunerii unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala, inclusiv indeplinirea cerintelor minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor
- Acordulde asociere-completarea formularului8
In cazul depunerii unei oferte comune , se va prezenta acord / scrisoare preliminara de asociere .Nedepunerea documentelor din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare solicitate, conduce la declararea ofertei ca inacceptabila conf art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006
Toate documentele de calificare vor fi incadrate intr-un dosar cu opisul acestora si in ordinea din Fisa de Date a achizitiei pentru a putea fi verificate mai usor de comisia de evaluare. Orice candidat care va prezenta toate documentele care dovedesc eligibilitatea, inregistrarea, capacitatea economico ? financiara, capacitatea tehnica si moste, aflate in termenele solicitate de autoritatea contractanta, vor fi declarati CALIFICATI.Ofertantii care nu vor prezenta toate documentele solicitate sau vor prezenta documente intocmite altfel decat prevederile exprese prevazute la acest punct, vor fi descalificati.
- Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatiiISO 9001:2008 sau echivalent .
In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documenteindividual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Se solicita mostre marcate CEPrezentarea mostrelor este obligatorie, iar in caz de neprezentare societatea ofertanta va fi descalificata pentru produsele in cauza- Mostrele prezentate de ofertantul castigator vor ramane in posesia spitaluluica etalon, iar cele prezentate de necastigatorise vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului .- Mostrele se vor testa / evalua in cadrul laboratorului de analize medicale , iar cele care nu sunt compatibile cu aparatele aflate in dotarea laboratorului vor fi declarate neconforme- Oferta tehnica si produsele trebuie sa respecte cerintele si specificatiile din caietul de sarcini-Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor/ reactivilor/ kiturilor(art.188 alin. 1din OUG 34/2006) , In cazul depunerii unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala, inclusiv indeplinirea cerintelor minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor- Acordulde asociere-completarea formularului8In cazul depunerii unei oferte comune , se va prezenta acord / scrisoare preliminara de asociere .- Nedepunerea documentelor din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare solicitate, conduce la declararea ofertei ca inacceptabila conf art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006Toate documentele de calificare vor fi incadrate intr-un dosar cu opisul acestora si in ordinea din Fisa de Date a achizitiei pentru a putea fi verificate mai usor de comisia de evaluare. Orice candidat care va prezenta toate documentele care dovedesc eligibilitatea, inregistrarea, capacitatea economico ? financiara, capacitatea tehnica si moste, aflate in termenele solicitate de autoritatea contractanta, vor fi declarati CALIFICATI.Ofertantii care nu vor prezenta toate documentele solicitate sau vor prezenta documente intocmite altfel decat prevederile exprese prevazute la acest punct, vor fi descalificati.- Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatiiISO 9001:2008 sau echivalent .In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
GARANTIILE DE PARTICIPARESE GASESC IN ANEXA B PE FIECARE LOT IN PARTE. INCAZUL IN CARE SE CONSTATA CA OFERTELE CLASATE PE PRIMUL LOC AU PRETURI EGALE, AUTORITATEA CONTRCTANTA VA SOLICITA CLARIFICARI PRIN INTERMEDIUL SEAP , CATRE OPERATORII ECONOMICI PENTRU DEPARTAJARE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE 10 (cf. ar. 256 ind2 din OUG 34/2006)ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATAR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala: PITESTI , STR. ALEEA SPITALULUI NR.36, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110114, Romania, Tel. +40 0248287150, Fax: +40 0248287150
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2013 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer