Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reactivi


Anunt de participare numarul 124175/22.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON
Adresa postala:  STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021659, Romania, Punct(e) de contact:  Ghimici George, Tel. 2554090;2554270, Email:  [email protected], Fax:  2554025, Adresa internet (URL):  www.sfpantelimon.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reactivi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Pnatelimon 340-342, sector 2 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 686, 609.2 si 1, 072, 972RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia in functie de disponibilitatile bugetare. Val minima a unui contr subs 28608.72 lei f tva - max 44707.17 lei f tva.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696000-5 - Reactivi si produse de contrast (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1CK-MB CREATININ KINAZA PATHFAST kit 16 25
CTNI - TROPINA I PATHFAST kit 16 25
D - DIMER PATHFAST kit 12 25
HARTIE IMPRIMANTA PATHFAST cutie 12 25
MYO MIOGLOBINA PATHFAST kit 16 25
VARFURI DE REACTIE PATHFAST cutie 100 180
B.N.P kit 12 25LOTUL 2TESTE DE GLICEMIE bucata 33600 35000
LOTUL 3CALIBRATOR GAS 2 bucata 30 40
CALIBRATOR GAS 1 bucata 30 40
SOLUTIE DE CALIBRARE 1 bucata 30 40
SOLUTIE DE CALIBRARE 2 bucata 30 40
RINCE SOLUTION 600 MLABL 800 FLEX bucata 40 60
HARTIE TERMICA ABL FLEXcutie cu 8 role 20 30
SOLUTIE CURATARE ZILNICA flacon 30 40
LOTUL 4SER DIACLON ANTI A flacon 160 200
SER DIACLON ANTI B flacon 160 200
SER DIACLON ANTI D flacon 80 100
Valoarea estimata fara TVA: intre 686, 609.2 si 1, 072, 972RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part conf art 86 din HG 925/2006 reprezentand 2 % din val estimata a fiecarui lot. lot 1 -14431.44 lei; lot 2 - 1960 lei; lot 3 - 4564 lei; lot 4 - 504 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea.
*Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181*Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor (certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale), valabile la data sedintei de deschidere aferenta procedurii.
Ofertantul care se incadreaza in prevedrile art. 180, 181 va fi respins.
* Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, valabile la data sedintei de deschidere aferenta procedurii, avand valabilitate 30 zile de la emitere.
* Documente care dovedesc forma de inregistrare/ ori apartenenta din punct de vedere profesional ? CUI.
* Certificat marca CE pentru fabricarea produselor (valabil la data deschiderii)? in copie conforma cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;
* Bilantul contabil la data de 31.12.2010 in copie vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;*Declaratie privind principalele livrari de produse similare;
*Certificat de participare cu oferta independenta.
* Aviz de functionare si anexa eliberat de MS ? valabil la data deschiderii ofertelor;
* Descrieri, fise tehnice, a carei autenticitate sa poata fi demonstrata daca se solicita acest lucru (Se vor prezenta mostre pentru conformitate pana la data limita pentru depunerea ofertelor ? neprezentarea mostrelor duce la repingerea ofertei).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul pentru contestatie este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostina despre un act considerta nelegal, conf art. 256.2 al 1 lit a din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta Sf. Pantelimon Bucuresti - Oficiul Juridic
Adresa postala:  Sos. Pantelimon 340-342, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021623, Romania, Tel. 021/255.40.25, Fax:  021/255.40.90
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2011 07:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer