Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REACTIVI


Anunt de participare numarul 125603/08.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" Iasi
Adresa postala:  Str. Vasile Lupu nr 62, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700309, Romania, Punct(e) de contact:  birou achizitii publice, Tel. 0232/264266, In atentia:  ALINA IROD, Email:  [email protected], Fax:  0232/477309, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REACTIVI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: spitalul de copii sf maria iasi-magazie materiale
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 344, 109.67RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REACTIVI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
24900000-3-Produse chimice fine si produse chimice variate (Rev.2)
33696300-8-Reactivi chimici (Rev.2)
33696500-0-Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SMA- Smooth ActinMonoclonal Mouse Actin ? clona 1A4
CD 20 ? clona L 26
Vimentin Monoclonal Mouse Antivimentin clonaVIM 3B4
CD 3 Monoclonal Mouse Anti-Human clona F 7.2.38
Ki-67 Monoclonal Mouse Anti-Human- clona MIB-1
CD 45 Monoclonal Mouse Anti-Human Leucocite Common Antigen, clona 2 B11+ PD7/26
Desmin- clonaD33
Anticorp monoclonal dystrophin DMD, mouse anti-human Monoclonal C terminus 6C5 antibody LS-C11314-Life Span
S 100 Policlonal Rabbit Anti S 100
Cytomation target Retrieval Solution Citrate, pH=6
Trish EDTA, pH=9, Dako Target retrieval SolutionpH= 9(x 10)
Antibody Diluent with BackgroundReducing Components
DAB + Chromogen
DAB +Substrate Buffered
TBS Trish Buffered Saline, ( 0, 05 mol/LTris-HCl; 0, 15mol/L NaCl) pH=7, 6
Anticorp secundar- Envision Dual Link
RPMI 1640Stemline Mesenchymal Stem Cell Expansion Medium Without L-Glutamine
Ser vitel fetal
Lectin from Phaseolus vulgaris, phitohemaglutinin PHA-M pura, liofilizata, fara saruri, LPS
PWM
L-glutamina, Penicilina/streptomicinaHeparina stabilizer free, 5000U/ml, lyophilized (pentru 5 ml)
ColcemidConcanavalinaTripsinaSol pastrare electrod pH-metru
Sol etalonare pH metru: Sol curatare pH metruVCF
WilliamsPrader Willi
Pretratament kit
DAPI II
CEQ Separation Gel1
PbP034-A2: DMD1 probemix only 50 reactions
PbP035-A2: DMD2 probemix only 50 reactions
PbP023-B2: DIGEORGE probemix only 50 react
PbP029-A1: Williams probemix only 50 react
PbP065-Marfan-1 probemix only 25 react
PbP318-Hirschsprung-2 probemix only 25 react
PbP343-Autism-1 probemix only 25 reactii
PbP091-CFTR probemix only 25 reactii
PbP180-Limb-2 probemix only 25 react
CEQ Separation Buffer, 4/PK
CEQ Sample loading solution
CEQ DNA SIZE STD 600PB
CEQ DNA Sep Cap Array 33-75B
Solutie de liza hematii
Kit purificare ADN ( contine: solutie de liza hematii, sol liza nuclei, sol precipitare proteime, sol rehidratare ADN, sol de Rnaza, proteinaza K)
Ag/Ac HBemetoda calitativa
Ac.anti CMV IgM (metoda calitativa) ELISAAc.anti CMV IgG (metoda cantitativa) ELISAANTICORPI ANTITOXOPLASMA GONDII IgG (metoda cantitativa)ELISAANTICORPI ANTITOXOPLASMA GONDII IgM (metoda calitativa) ELISATSH- metoda cantitativa ELISAANTICORPI ANTINUCLEARI metoda latex aglutinareFactor reumatoid metoda latex aglutinareRPR carbon metoda aglutinare
FREE T4(metoda cantitativa) ELISA
Ser de control intern pe 3 nivele (normal, patologic scazut si crescut), de concentratie cunoscuta pentru TSH metodade lucru ELISA
-Ser de control intern pe 3 nivele (normal, patologic scazut si crescut), de concentratie cunoscuta pentru Free T4 metodade lucru ELISA
Ser de control intern pe 2 nivele (normal, patologic crescut) de concentratie cunoscuta pentru Ac anti H. Pylori IgG metoda de lucru ELISA
ALFA AMILAZA
CPK (CREATIN KINASA)
FOSFATAZA ALCALINA (ALP)
COLESTEROL
TRIGLICERIDE
CUPRU
kit nanoduct
Ac anti Transglutaminaza IgG ?metoda cantitativa ELISA
IgE total- metoda cantitativa ELISA
IgE (MH25-1)
Anti T- Cell Surface Glycoprotein CD 4
Anti CD8 ANTIGEN, ALPHA CHAIN (CD8A) ANTIBODY
Valoarea estimata fara TVA: 344, 109.67RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare este 6882, 19 ron-detaliata pentru fiecare lot in parte in caietul de sarcini si in sectiunea VI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETAREPLATA LA 180 ZILE DE LA EMITEREA FACTURII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - Formularul 1 din Sectiunea IVDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Formular 2 din Sectiunea IV- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P. ? copie valabila la data procedurii
- Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala- copie valabila la data procedurii
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Consiliul Judetean Iasi ? Serviciul Fonduri Speciale si Executori Creante Bugetare
- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ?formular 8
- Certificat de inregistrare emis de O.R.C.- Autorizatie de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii generale ? formular 3 din sectiunea IV
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara ? formular 4 din sectiunea IV-Avizul Ministerului Sanatatii pentru produsele ofertate/directive CE ? copie- cerinte privind prezentarea de standarde de asigurarea calitatii : ISO 9001 :2000 sau echivalent? copie valabila la data procedurii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8348-29.06.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.07.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatii
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare, de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf. Maria" Iasi - Serviciul Juridic
Adresa postala:  str.Vasile Lupu nr. 62, Localitatea:  iasi, Cod postal:  700309, Romania, Tel. 0232264266, Email:  [email protected], Fax:  0232477309
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2011 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer